Dragonlove Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har hørt dette refrenget eller den saksofonen helt i begynnelsen i en sang fra 90 tallet, trodde først det var E-type, men tror ikke det er de likevel, noen som vet hvilken sang det kan være: Det er ikke orginalen av samme sang, men en helt annen. den begynner helt likt. Dj Tiesto - Infinity ??? http://www.youtube.com/watch?v=VZn7JrlxbQA kjenner egentlig godt til sangen, men er litt usikker på hvem og hva. mener å huske at Dj Tiesto hadde den, men finner ikke annet enn den linken jeg postet over... evt her: ? sangen har ikke noe med Guru Josh å gjøre, bortsett fra Introen, jeg vet jeg har den på pc'n en plass, men å lete gjennom flere 1000 sanger blir for tidkrevende. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) "one. two. three-four-five everybody blablablabla... " Anyone? Ah, fant den LINK Endret 20. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet hva dette er et utsnitt av? Tror guitar-tab'sene går slik: 0-0-7-0-8-0-7-0 For meg hørtes det der ut som Sweet Child O' Mine av Guns N' Roses. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Har hørt dette refrenget eller den saksofonen helt i begynnelsen i en sang fra 90 tallet, trodde først det var E-type, men tror ikke det er de likevel, noen som vet hvilken sang det kan være: Det er ikke orginalen av samme sang, men en helt annen. den begynner helt likt. Dj Tiesto - Infinity ??? http://www.youtube.com/watch?v=VZn7JrlxbQA kjenner egentlig godt til sangen, men er litt usikker på hvem og hva. mener å huske at Dj Tiesto hadde den, men finner ikke annet enn den linken jeg postet over... evt her: ? sangen har ikke noe med Guru Josh å gjøre, bortsett fra Introen, jeg vet jeg har den på pc'n en plass, men å lete gjennom flere 1000 sanger blir for tidkrevende. sjekket du den nederste linken jeg ga deg? det er Tiesto sin sang, han hjalp vist Guru Josh med noe greier med sangen du linket til. etter det jeg kan huske er den nederste sangen jeg linket til den orginale Tiesto sin... ignorer at det står Guru Josh i topicen... evt, en sang fra 1990, også fra Guru Josh: http://www.youtube.com/watch?v=YNlDczS4YK4 edit: kjøper ikke helt den at Guru Josh ikke har noe som helst med denne sangen å gjøre Endret 20. februar 2009 av aklla Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette er melodien til en kjent sang, men hvilken? Spol ut til 20:12http://www.veoh.com/collection/OzandJames/...1634817mYtcbFHc Edit: Mer på 21:49 *bump* Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dette er melodien til en kjent sang, men hvilken? Spol ut til 20:12http://www.veoh.com/collection/OzandJames/...1634817mYtcbFHc Edit: Mer på 21:49 *bump* Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for forslaget. Høres da ut som den. Trodde det var noe i stil med led zeppelin o.l. Hvor kan JEG ha hørt David Gray? Er sikkert den om ikke andre har noen andre forslag. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva heter orginalen til ?Er ganske sikker jeg har hørt den melodien et annet sted Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som vet hva de to første sangene i den nyeste episoden av Burn Notice(s02e14) heter? Ikke introen, men de to neste. http://www.yidio.com/show/burn-notice/seas...0956/index.html Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for forslaget. Høres da ut som den. Trodde det var noe i stil med led zeppelin o.l. Hvor kan JEG ha hørt David Gray? Er sikkert den om ikke andre har noen andre forslag. Alejandro Fuentes sang også denne sangen i Idol 2005, kan jo være der du har hørt den. Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei Jeg leter igjen etter en sang. Tror den er fra midt på '90-tallet. Husker ikke noe fra sangen men i musikkvideoen er det en jente/dame som springer i en hage om vinteren, jeg mener hun flykter fra et "japansk uhyre" (håper dere skjønner hva jeg mener). Tror det er en mann som synger. Dette er dessverre alt jeg husker, men jeg vet at jeg kjenner igjen sangen når jeg hører den for det gjorde jeg i sommer da den ble spilt på en svensk radiokanal Håper at noen kan hjelpe meg med denne, jeg har grublet mye på hva det kan være! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har hørt dette refrenget eller den saksofonen helt i begynnelsen i en sang fra 90 tallet, trodde først det var E-type, men tror ikke det er de likevel, noen som vet hvilken sang det kan være: Det er ikke orginalen av samme sang, men en helt annen. den begynner helt likt. Assosierer den med Dj Sakin - "Protect your mind" og David K - "Sara" ? Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lå på stranda i sommer og hørte dj'en spilte en skikkelig slow/chillout versjon/remix av Bob Sinclair sin world hold on.Nå finner jeg den ikke noen steder på nettet, noen som vet artisten eller remix navnet på den? Generation DJ - World hold on? Nei nei nei! Den var jo nesten lik orginalen, men sangen var byttet ut med en crappy fransk dude! Den jeg tenker på er skiiikkelig slow, beaten er byttet ut og det er såvidt man kjenner igjen låta! Et søk på Spotify og jeg fikk opp Franco Tufano. http://open.spotify.com/artist/2uk1BoUl57FfhW2D1GNXAr - hvis du har det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) HeiJeg leter igjen etter en sang. Tror den er fra midt på '90-tallet. Husker ikke noe fra sangen men i musikkvideoen er det en jente/dame som springer i en hage om vinteren, jeg mener hun flykter fra et "japansk uhyre" (håper dere skjønner hva jeg mener). Tror det er en mann som synger. Dette er dessverre alt jeg husker, men jeg vet at jeg kjenner igjen sangen når jeg hører den for det gjorde jeg i sommer da den ble spilt på en svensk radiokanal Håper at noen kan hjelpe meg med denne, jeg har grublet mye på hva det kan være! Eneste assosiasjon jeg får er denne: Men det er ikke vinter... Endret 21. februar 2009 av Cuneax Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Sangen i Kvikklunsj reklamen, heter ikke den Safe Travle? Men hvem synger den, finner det ikke ut :\ Edit: Fant ut; Peter and the Wolf - Safe Travels Endret 21. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 HeiJeg leter igjen etter en sang. Tror den er fra midt på '90-tallet. Husker ikke noe fra sangen men i musikkvideoen er det en jente/dame som springer i en hage om vinteren, jeg mener hun flykter fra et "japansk uhyre" (håper dere skjønner hva jeg mener). Tror det er en mann som synger. Dette er dessverre alt jeg husker, men jeg vet at jeg kjenner igjen sangen når jeg hører den for det gjorde jeg i sommer da den ble spilt på en svensk radiokanal Håper at noen kan hjelpe meg med denne, jeg har grublet mye på hva det kan være! Eneste assosiasjon jeg får er denne: Men det er ikke vinter... Takk for forsøket, men det er ikke den. Noen andre som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
B_G Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Heisann, Jeg er på jakt etter en sang fra filmen Man on Fire. Jeg har soundtracksene, men finner ikke sangen. Sangen er en spansk jenterap, som man kan høre en liten del av. Det er når Creasy (Denzel Washington) torturerer den første mannen fra justisdepartementet, i bilen. Takk for hjelp Endret 22. februar 2009 av B_G Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Yo, jeg leter etter en sang igjen.. Så How i met your mother og husker ikke hvilken sesong det var, men det var rundt nyttårsaftentider i HIMYM, når de er i limmoen. Barney setter på den musikkmixen han har lagd selv, den sangen han setter på hele tiden er den jeg vil ha .. Anyone ? Endret 22. februar 2009 av MrUrge Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vell ute etter en eldre pop techno aktig sang fra en gammel mc music eller absoult music plate. Eneste husker fra den er at det er noen måke lyder i starten og den har mye en dame som synger ordene " do do do" er vell en mann også med også synger. Noen som aner noe? for det gjør ikke jeg!. Lett gjennom wiki og andre sider men tror ikke den platen av serien med sangen på ligger ute med noe track info der ute. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Må jo være Barcode Brothers - Dooh Dooh. Endret 22. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå