FLarsen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Dire Straits - Here Comes Johnny!Er denne sangen her, tok feil, det var piano istedet for plystring. Den har jeg hørt mange ganger (har albumet). En flott sang. Walk of Life heter den. Anbefaler den originale mixen (1985) hvis du skal kjøpe den eller skaffe den via *host* alternative kilder, så slipper du den ødeleggende komprimeringen plateselskapene bruker når de lager "remixed" versjoner av eldre sanger. Albumet heter Brothers in Arms. EDIT: Det ser ut som Ekko var hakket raskere enn meg. EDIT 2: Nå vil jeg høre på albumet, men kan ikke fordi jeg koblet fra cd-romen etter den begynte å kræsje pcen min (eller dvs. sende kontinuerlige interrupts slik at alt blir tregt). Endret 19. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 My bad, beklager folkens. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Prøver igjen, noen som vet hva sangen i kiwi reklamen heter? Svarthvit reklame med noe folk som renner på ski.. ? Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Lå på stranda i sommer og hørte dj'en spilte en skikkelig slow/chillout versjon/remix av Bob Sinclair sin world hold on.Nå finner jeg den ikke noen steder på nettet, noen som vet artisten eller remix navnet på den? Generation DJ - World hold on? Nei nei nei! Den var jo nesten lik orginalen, men sangen var byttet ut med en crappy fransk dude! Den jeg tenker på er skiiikkelig slow, beaten er byttet ut og det er såvidt man kjenner igjen låta! Endret 19. februar 2009 av fredstian Lenke til kommentar
kokatot Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kings of Leons "Sex on fire" minner meg svært mye om en annen sang. Da tenker jeg spesielt på gitarriffet, mest i starten når det er mest "nakent". Jeg tenker at det kan være en sang fra 80- eller 90-tallet, noe innen indie eller alternative rock, kanskje en one hit wonder - eller kanskje disse "opplysningene" ikke stemmer overhodet. Noe er det i hvert fall ved Sex on fire som minner meg så sykt om en annen sang at jeg trodde det var denne andre sangen da jeg hørte den for første gang. Noen som kan hjelpe meg? Endret 19. februar 2009 av kokatot Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Leter etter en sang jeg hørte på radioen idag i halvsøvne, jeg vet ikke hva bandet heter eller sangen, så er kansje en umulig sak. kan skrive litt info iallfall: Jeg har hørt den en del ganger før, så den er ganske kjent Mannlig vokalist Er ganske sikker på at det var 80talls rock Tøft gitar riff Det er ingen av sangene på denne lista Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva heter sangen der det syngetelles fra 1 til 12 på engelsk? Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva heter den danske techno sangen som går noe med: Jag har køb mig ny mobil... nesten som Basshunter aktig sang Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva heter sangen der det syngetelles fra 1 til 12 på engelsk? Tenker du på julesangen "The Twelve Days of Christmas"? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nah, de synger noe sånn "one two three four five - six seven eight nine ten - ELEVEN TWELVE!" i refrenget, det er alt jeg vet Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HJELP!! Kan noen være så snill å fortelle meg navnet på denne sangen. Den sitter nå i hodet mitt, og jeg får den ikke bort! Jeg vet noes skrev navnet under filmen, men jeg finner verket sangen eller artisten noen plasser så jeg tipper det er feil. Jeg har sett, og googlet overalt, nå holder jeg på å bli sprø!!! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HJELP!!Kan noen være så snill å fortelle meg navnet på denne sangen. Den sitter nå i hodet mitt, og jeg får den ikke bort! Jeg vet noes skrev navnet under filmen, men jeg finner verket sangen eller artisten noen plasser så jeg tipper det er feil. Jeg har sett, og googlet overalt, nå holder jeg på å bli sprø!!! Trouble - Uh Oh Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 TUSEN TAKK Sondre!!! Men bare for å rette deg litt. I følge last.fm heter artisten Trouble Andrew Fant det ut etter at jeg søkte på tipset ditt:) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nah, de synger noe sånn "one two three four five - six seven eight nine ten - ELEVEN TWELVE!" i refrenget, det er alt jeg vet Her: Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 er det noen som vet hva den sangen som kommer når de spiller rulleteksen på filmen thick.As. Thieves den spilles også i diskuteket når de møtes i nattklubben...Er det noen som vet hva den heter? Har hørt den før jeg må bare vite hva den heter! Takk for den personen som kan den:D Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 er det noen som vet hva den sangen som kommer når de spiller rulleteksen på filmen thick.As. Thieves den spilles også i diskuteket når de møtes i nattklubben...Er det noen som vet hva den heter? Har hørt den før jeg må bare vite hva den heter! Takk for den personen som kan den:D Tatu - Not Gonna Get Us Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Takker:D Heldigvis tok det ikke langt tid:D Lurte så fælt hva den hette:P Lenke til kommentar
girl26 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Var en sang vi hørte på når vi var russ i 2002. husker en setning "og når sykebilen kommer skal det høres så det monner, vi er russ.... " Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Eh, det ble feil http://www.youtube.com/watch?v=eBXal1GAA4A Bakgrunnsangen i denne? ikke den til slutt, men den som er i bakgrunnen Endret 20. februar 2009 av Fr34d Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Long shot in the dark, men noen som vet hvilken sang de brukte i reklamen for "mat i faresonen" som går på nrk2 mandag 21.25? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå