Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Dire Straits - Here Comes Johnny!

Er denne sangen her, tok feil, det var piano istedet for plystring.

Den har jeg hørt mange ganger (har albumet). En flott sang.

 

Walk of Life heter den. Anbefaler den originale mixen (1985) hvis du skal kjøpe den eller skaffe den via *host* alternative kilder, så slipper du den ødeleggende komprimeringen plateselskapene bruker når de lager "remixed" versjoner av eldre sanger.

 

Albumet heter Brothers in Arms.

 

 

EDIT: Det ser ut som Ekko var hakket raskere enn meg.

 

EDIT 2: Nå vil jeg høre på albumet, men kan ikke fordi jeg koblet fra cd-romen etter den begynte å kræsje pcen min (eller dvs. sende kontinuerlige interrupts slik at alt blir tregt). :(

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lå på stranda i sommer og hørte dj'en spilte en skikkelig slow/chillout versjon/remix av Bob Sinclair sin world hold on.

Nå finner jeg den ikke noen steder på nettet, noen som vet artisten eller remix navnet på den?

Generation DJ - World hold on?

Nei nei nei!

Den var jo nesten lik orginalen, men sangen var byttet ut med en crappy fransk dude!

Den jeg tenker på er skiiikkelig slow, beaten er byttet ut og det er såvidt man kjenner igjen låta!

Endret av fredstian
Lenke til kommentar

Kings of Leons "Sex on fire" minner meg svært mye om en annen sang. Da tenker jeg spesielt på gitarriffet, mest i starten når det er mest "nakent".

 

Jeg tenker at det kan være en sang fra 80- eller 90-tallet, noe innen indie eller alternative rock, kanskje en one hit wonder - eller kanskje disse "opplysningene" ikke stemmer overhodet.

 

Noe er det i hvert fall ved Sex on fire som minner meg så sykt om en annen sang at jeg trodde det var denne andre sangen da jeg hørte den for første gang.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av kokatot
Lenke til kommentar

HJELP!!

Kan noen være så snill å fortelle meg navnet på denne sangen. Den sitter nå i hodet mitt, og jeg får den ikke bort!

 

 

Jeg vet noes skrev navnet under filmen, men jeg finner verket sangen eller artisten noen plasser så jeg tipper det er feil.

 

Jeg har sett, og googlet overalt, nå holder jeg på å bli sprø!!!

Lenke til kommentar
HJELP!!

Kan noen være så snill å fortelle meg navnet på denne sangen. Den sitter nå i hodet mitt, og jeg får den ikke bort!

 

 

Jeg vet noes skrev navnet under filmen, men jeg finner verket sangen eller artisten noen plasser så jeg tipper det er feil.

 

Jeg har sett, og googlet overalt, nå holder jeg på å bli sprø!!!

Trouble - Uh Oh

Lenke til kommentar

er det noen som vet hva den sangen som kommer når de spiller rulleteksen på filmen thick.As. Thieves den spilles også i diskuteket når de møtes i nattklubben...Er det noen som vet hva den heter? Har hørt den før jeg må bare vite hva den heter! Takk for den personen som kan den:D

Lenke til kommentar
er det noen som vet hva den sangen som kommer når de spiller rulleteksen på filmen thick.As. Thieves den spilles også i diskuteket når de møtes i nattklubben...Er det noen som vet hva den heter? Har hørt den før jeg må bare vite hva den heter! Takk for den personen som kan den:D

Tatu - Not Gonna Get Us

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...