JFTech Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lurer på hva den første sangen som ble spilt på lydverket(radio) idag heter. Min mediaplayer funker ikke så får ikke hørt igjen selv NRK Urørt: Manatee Racket - Sarah Went to Cinema Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Noen som vet hva sangen heter i reklamen på NRK1 som har gått en stund. Noen hopper fallskjerm osv. Tror dette har noe med trenings uke å gjøre elns. Tror det er en dame som synger. Noen som har peiling på hva den sangen heter? Endret 17. februar 2009 av bjowii Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hva sangen heter i reklamen på NRK1 som har gått en stund. Noen hopper fallskjerm osv. Tror dette har noe med trenings uke å gjøre elns. Tror det er en dame som synger. Noen som har peiling på hva den sangen heter? Lurer på samme sang selv, og det var en video fra Ekstremsportveko på Voss 2008. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alt jeg vet om sangen jeg søker er at det er en nylig utgitt, populær partylåt. Så hvis noen vet om noen slike, si ifra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Alt jeg vet om sangen jeg søker er at det er en nylig utgitt, populær partylåt. Så hvis noen vet om noen slike, si ifra. Type dance? house? fjortistrance? Noen med klaas involvert? Han er på dem fleste partylåter for tiden Evnt. Michael Mind - Baker Street? Endret 18. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Populer party låt kan vel vere Guru Josh Project - Infinity Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Populer party låt kan vel vere Guru Josh Project - Infinity 2008 (klaas edit) Men den er ikke så ny lenger, men kanskje stedet hans henger litt etter^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vet at den ikke er ny Var bare den første jeg tenkte på når jeg hørte partylåt Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er ikke Infinity. Låten jeg ser etter er av typen trance. Den kan minne litt om noe Tiesto kunne laget, men det er ikke han. Endret 18. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er ikke Infinity. Låten jeg ser etter er av typen trance. Og hvordan definerer du trance? Eksempler på trance? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er ikke Infinity. Låten jeg ser etter er av typen trance. Og hvordan definerer du trance? Eksempler på trance? Hm. Hvis du hører noen sanger av Tiesto, så skjønner du hva jeg mener. En måte jeg kan beskrive sangen på (hoveddelen av sangen, liksom, det som går igjen gjennom hele) er: -' -' -' -' -, Hvor: - Nøytral tone ' Høyere tone , Lavere tone Hvis noen i det hele tatt skjønner. Endret 18. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skjønner, men folk bruker trance på helt forskjellige måter, noen tror cascada er trance, noen tror benassi er det, van dyk, infected mushrooms, showtek, osv. Folk sliter med å kategorisere det, så når folk sier dem har hørt en trance-sang så tenker jeg det kan være hva som helst av elektronisk musikk om det så er dance, progressive trance, goa, hardstyle, club, house, osv. Selv ser jeg på tiesto som club Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jaja, hva enn du ser på Tiesto som, så ligner låta på noe han kunne produsert. Lenke til kommentar
bourne Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som vet hva sangen heter i reklamen på NRK1 som har gått en stund. Noen hopper fallskjerm osv. Tror dette har noe med trenings uke å gjøre elns. Tror det er en dame som synger. Noen som har peiling på hva den sangen heter? Lurer på samme sang selv, og det var en video fra Ekstremsportveko på Voss 2008. Hvis jeg ikke husker feil så er det Röyksopp - What Else Is There Fantastisk sang, suverent backa med Karin Dreijer på vokal! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva heter den sangen som var på Miami Vice reklamen på Viasat 4, hørtes ut som en rock/metal sang. Og nei jeg mener ikke den GAMLE miami vice reklamen, den gikk her for noen dager siden, kanskje en uke eller to. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles i starten og slutten av denne videoen? Endret 18. februar 2009 av -Cash- Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Googling på teksten gir meg denne: http://www.metrolyrics.com/paper-planes-lyrics-mia.html Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 plz hjelp meg, kan ikke finne den Miami vice sangen fra viasat 4 reklamen, Den er rock eller metal kanskje. PLZ, den er jo såå kult Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Googling på teksten gir meg denne: http://www.metrolyrics.com/paper-planes-lyrics-mia.html takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå