MaSo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet hva sangen heter? husker ikke så mye, men var noe sånn her: Row row row my whore(hoe)..... og kansje det var noe: til the end of morning. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Denne er ekstremt berømt, og jeg kjenner den igjen. Men hva heter den? http://www.youtube.com/watch?v=ON_ZIqzbIZs...feature=related Hva er evt. originalen? Noe ABBA-greier, tror jeg, ifølge kommentarene. Arrival, heter den. Er sikker på å ha hørt den før, men i en annen versjon. Muligens fotball-inspirert. Endret 13. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet at Dropkick Murphys bruker denne som intro på konsertene sine også. Men om det er ABBA som har originalen er jeg jaggu ikke sikker på. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 noen som vet hva sangen i dette klippet heter? http://www.youtube.com/watch?v=nHDncKkacic...re=channel_page svært bra laget video! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VIc5TaBnJCA ccMixter - "Stop" (blue mix) heter den.. Endret 13. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Står både i kommentarene og infoen. music name is: stop(blue mix) Ahh, for sen. Endret 13. februar 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) hallo lurer på hva sangen i reklamen for mad men på viasat 4 heter, eller rettere sagt: kommer ikke på hva den heter..! kom på det før i dag, men kortidshukommelsen min hater meg.. anyway: det er en utrooolig kjent sang med et pop-tema, og på reklamen er de inne i en del der de ikke synger.. veeldig kjent låt.. Endret 13. februar 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som vet hva melodien på 6:44 på denne youtube-videoen heter? Syns jeg har hørt den i et spill eller noe sånt. Kaoma - Lambada Det stod i en av de fem kommentarene til videoen. =P Takk skal du ha! Så det stod lambada i kommentarene, men jeg kobla ikke det som sangnavnet, men takk igjen! Klarer bare ikke å huske hvor jeg har hørt den sangen før... EDIT: Av en eller annen grunn tenker jeg på Zelda spillene når jeg hører den.. Endret 13. februar 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://www.gametrailers.com/player/12798.html Sangen begynner på 2:12 Noen som vet navnet på sangen? Hvilken som helst info! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet hva sangen heter?husker ikke så mye, men var noe sånn her: Row row row my whore(hoe)..... og kansje det var noe: til the end of morning. kan det være Afroman - Colt 45 ? if not, rå sang uansett Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) På Viasat4 er det reklame for noe champion fotball greier.. hva er sangen er? tror jeg hører "sing with me.. sing ******..." Edit: Fant den "Aerosmith - Sing for the moment" Endret 14. februar 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 På Viasat4 er det reklame for noe champion fotball greier.. hva er sangen er? tror jeg hører "sing with me.. sing ******..." Edit: Fant den "Aerosmith - Sing for the moment" Det er Aerosmith - Dream on... Sing for the moment er Eminems "versjon", der han har lånt melodien og satt på egen tekst. Selv om det også er Tyler som synger i refrenger på Eminem sin versjon også Jeg lurer på om en sang fra radioen, jeg er 99,9999% sikker på at det er Dumdum boys, og det høres noe slikt ut: "Kanskje du, behøver non som trenger deg". Har prøvd å google, men lite flaks. Kan hende det er fordi det er seint at jeg overser et eller annet, men ser ikke slik ut... På forhånd takk Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Noen som vet hva melodien på 6:44 på denne youtube-videoen heter? Syns jeg har hørt den i et spill eller noe sånt. Kaoma - Lambada Det stod i en av de fem kommentarene til videoen. =P Takk skal du ha! Så det stod lambada i kommentarene, men jeg kobla ikke det som sangnavnet, men takk igjen! Klarer bare ikke å huske hvor jeg har hørt den sangen før... EDIT: Av en eller annen grunn tenker jeg på Zelda spillene når jeg hører den.. Lirekasse ble brukt en del i Zelda, og det er et ganske særegent instrument, så det er vel ikke så rart at du fikk "Zelda-følelse". Gjorde det samme selv Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei. Jeg hørte en slik "good chill sang" En dame som synger, det er en sang som spilles mye på radioen. Muligens at sangeren har afrikansk opprinnelse? Er en rolig sang, som er positivt skrevet. (everything gonna be alright) eller noe sånt. Takker for svar. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei.Jeg hørte en slik "good chill sang" En dame som synger, det er en sang som spilles mye på radioen. Muligens at sangeren har afrikansk opprinnelse? Er en rolig sang, som er positivt skrevet. (everything gonna be alright) eller noe sånt. Takker for svar. kan det være Sweetbox - Everythings going to alright ? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) nei. Det var ikke en slik sang. Litt mørkere stemme... Jeg var på jobb på Dolly å hørte sangen. Jeg fant at sangen heter: Gabriella Cilmi - Sweet About Me Den gjør meg glad. Endret 14. februar 2009 av dj_vega Lenke til kommentar
avRack Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Sangen som er i ein reklame om Champions League på Viasat4 for tida. Er reklame for at CL kjem snart på Viasat4. Kjent song om sing me a winner eller noko slikt.. Nokon ? Endret 14. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sangen som er i ein reklame om Champions League på Viasat4 for tida. Er reklame for at CL kjem snart på Viasat4. Kjent song om sing me a winner eller noko slikt.. Nokon ? svaret står på forrige side. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Aaa, takk, eg søkte berre etter Champions League her i stad, men fann ikkje noko Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg lurer på om en sang fra radioen, jeg er 99,9999% sikker på at det er Dumdum boys, og det høres noe slikt ut: "Kanskje du, behøver non som trenger deg". Har prøvd å google, men lite flaks. Kan hende det er fordi det er seint at jeg overser et eller annet, men ser ikke slik ut... På forhånd takk CC Cowboys - "Kanskje du behøver noen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå