Rotski Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://home.c2i.net/kt.simonsen/Thierry%20...%20Scotland.mpg Hvilken sang spilles på dette klippet? Blir gal gal gal..... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://home.c2i.net/kt.simonsen/Thierry%20...%20Scotland.mpg Hvilken sang spilles på dette klippet? Blir gal gal gal..... Dandy Warhols - Bohemian like you Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva heter sangen som pleier å bli spillt i starten av VG-lista programmene som går på tv?(here goe's the ramp er det eneste jeg hører de synger.) Timo Maas - To Get Down Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noe som vet hvem som laget en remix av Ultravox sin låt Hymn? Vet at Gigi D'Agostino har en, 4Clubbers har en, og Music Instructor. Men det er 1 spesiell versjon, som det er en mann som synger. Teksten er: Give us this day all that you showed me. The power and the glory 'til thy kingdom come. Chorus: Give us this day all that you showed me, The power and the glory 'til thy kingdom come. Give me all the story book told me, The faith and the glory 'til thy kingdom comes. And they said that in our time, All that's good will fall from grace. Even saints would turn their face, In our time. And they told us that in our days, Different words said in different ways, Have other meaning from he who says, In our time. (Chorus) And they said that in our time, We would reap from their legacy, We would learn from what they had seen, In our time. And they told us that in our days, We would know what was high on high, We would follow and not defy, In our time. (Chorus) Faithless in faith. We must behold the things we see. (Chorus - Repeat 4 times and fade) Håper noen kan hjelpe.. MVH: Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som veit hvem som har laget den norske sommer-og-sol-sangen??De synger noe sånn som: "Dette er en melding fra metreologisk institutt, regnværet vil nå ta slutt" VG bruker den i sommershowet sitt... Strikk - Sol Dag Spantell - Sol Det er iallefall det min versjon heter Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noe som vet hvem som laget en remix av Ultravox sin låt Hymn? Edguy - Hymn Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dag Spantell - Sol Det er iallefall det min versjon heter der var den.. tusen takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen som veit hvem som har laget den norske sommer-og-sol-sangen??De synger noe sånn som: "Dette er en melding fra metreologisk institutt, regnværet vil nå ta slutt" VG bruker den i sommershowet sitt... Strikk - Sol Dag Spantell - Sol Det er iallefall det min versjon heter Det er egentlig feil Dag Spantell var en av medlemmene i Strikk, som hadde sangen... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noe som vet hvem som laget en remix av Ultravox sin låt Hymn? Jeg ser at noen her har nevnt Edguy, men jeg tror du tenker på Mythos n' Dj Cosmo sin versjon.... Rart det der, kom til å tenke på den sangen selv for noen dager siden Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noe som vet hvem som laget en remix av Ultravox sin låt Hymn? Edguy - Hymn Edguy er ett metall band, og det var trance jeg har hørt.. Men takk for forslaget, Joakim83 Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noe som vet hvem som laget en remix av Ultravox sin låt Hymn? Edguy - Hymn Edguy er ett metall band, og det var trance jeg har hørt.. Men takk for forslaget, Joakim83 Jeg tenkte meg at det var den. Bra det stemte Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det var bra ja Enda en "utfordring".. Den nyeste til ATB. Går veldig mye på NRK Mp3 Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Den nyeste til ATB. Går veldig mye på NRK Mp3 Humanity? Endret 30. juli 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Den nyeste til ATB. Går veldig mye på NRK Mp3 Humanity? Tror det var ATB - Believe In Me.. Edit: Jeg VET at det var Believe in Me.. den anbefales Endret 30. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men, noen som vet hvilken kanal A State Of Trance går på da...? Etter det jeg har skjønt, så er det Armin van Buuren som mixer dette.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg lurer på en sang som jeg tror skal være fra RHCP. Verset går slik: "I know, I know for sure" Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg lurer på en sang som jeg tror skal være fra RHCP. Verset går slik: "I know, I know for sure" Around the World. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg lurer på en sang som jeg tror skal være fra RHCP. Verset går slik: "I know, I know for sure" Around the World. Tusen takk! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hm. Poeng til dem som finner ut av det jeg lurer på nå, i og med at det kommer til å være verdens dårligste beskrivelse. På slutten av refrenget hørtes det ut som de sang "another life" eller noe sånt. Er snakk om en litt fjortiss R'n'B/rap-låt som var ganske populær for en stund siden... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hm. Poeng til dem som finner ut av det jeg lurer på nå, i og med at det kommer til å være verdens dårligste beskrivelse. På slutten av refrenget hørtes det ut som de sang "another life" eller noe sånt. Er snakk om en litt fjortiss R'n'B/rap-låt som var ganske populær for en stund siden... Har du ikke noe mer infor i det hele tatt? mann eller dame som synger/rapper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå