Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heii..

 

Lurer på hva denne sangen heter.. Vet ikke helt hvordan den er, men starter med to the disco ... og i refrenget synger dei alle fall San Francisco.. Vet ikke mere, men noen så vet??

 

Her er det noe til som er med: I had/have no clue I had/have ..

Endret av yeauknow
Lenke til kommentar
Heii..

 

Lurer på hva denne sangen heter.. Vet ikke helt hvordan den er, men starter med to the disco ... og i refrenget synger dei alle fall San Francisco.. Vet ikke mere, men noen så vet??

 

Her er det noe til som er med: I had/have no clue I had/have ..

 

Kan være Global Deejays - San Fransisco Dreaming

Lenke til kommentar
Hei. Leiter etter en sang jeg.. Er en dame som synger. Er veldig rap aktig. Er norsk. Kan godt være at det er noe med tungtvann eller klovner i kamp eller lignende. Tror ho synger noe av det her: "Jeg satt på en kaffe" og "Skulle drept deg" eller noe lignende.

Gatas Parlament + Supa Sayed -

.
Lenke til kommentar
Hei, Noen som vet hva sangen til Nordea reklamen heter?

Link til reklamen er her:

 

Sangen er laget for Nordea reklamen. Forøvrig så er det Jacob Andersen - The world is moving.

Nå vet jeg at jeg svarer på min egen post ca. ett år senere. Men jeg fant endelig ut hvor jeg finner sangen.

Artist: Jacob Andersen

Tittel: The World Is Movin'

Album: Best Belief.

 

Artisten er dansk og sangen ble ikke laget spesielt for Nordea reklamen. Sangen er så og si umulig å finne på google osv. men for de heldige som har Spotify så finner man sangen der med en gang hvis man søker på den.

 

Vet ikke om dette var noe nyttig informasjon, men har hatt lust på sangen lenge nå og tenkte jeg kunne poste dette. Er også litt tøft å se at jeg har funnet sangen ett år etter på.

 

Forresten, sangen er enda bedre som fullversjon.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som hørte mye på P3 i sommer? Var en sang der som fenget noe veldig. Dessverre husker jeg ikke teksten, men var guitarspilling i refrenget uten tekst og den rytmen gikk igjen hele tiden. Mannen som sang hadde litt sånn lav redigert "techno"stemme som sang noe sånt "im gonna make you" et eller anna. Men i refrenget var det fet guitarspilling som fenga utrolig bra. dum di di dum di dum...dum noe sånt:P

 

Forventer ikke at dere vet hvilken sang det er utifra denne forklaringen, men tenkte det var verdt et forsøk:)

Lenke til kommentar
Heisann

 

Eg hørte en sang på radioen for mange år siden. Tipper rundt 2004-05.

Det var en "fiolin" sang som var spritet opp som en techno sang (eller med trommer).

Sangen startet roligt, før den blei spritet opp av trommer i refrenget, eller hva vi kan kalle det. Det var ingen som sang i sangen.

 

Noen som har en liten anelse om hva det kan være ?

Hadde vært konge om noen viste det.

 

Mvh

 

Aykon

 

Kan det være noe av bond (4 jenter på fiolin)

http://www.youtube.com/watch?v=jIROGsaCzoE

 

Eller hun andre damen som er litt sånn, vanessa mae, er det det hun heter?

http://www.youtube.com/watch?v=-eCvTx5nDDA...feature=related

 

Er nok ingen av de linkene jeg sendte, men let litt rundt på disse artistene.

 

 

Nei, det var ingen av desse. :(

Har hørt på det meste nå, men finner den fremdeles ikke. :/

 

Det er jo noe i den sjangeren der da hvertfall.

 

Uansett, takk for at du prøvde.

 

Hei igjen.

Eg tror det er en versjon av "Scorpions - Dust in the wind"

 

Eg har saumfart youtube nå, men finner ikke rett versjon

 

Noen som har et tips ?

Lenke til kommentar
Heii..

Lurer på hva denne sangen heter.. Vet ikke helt hvordan den er, men starter med to the disco ... og i refrenget synger dei alle fall San Francisco.. Vet ikke mere, men noen så vet??

Her er det noe til som er med: I had/have no clue I had/have ..

Kan være Global Deejays - San Fransisco Dreaming

The Sound of San Fransisco ;)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Noen som hørte mye på P3 i sommer? Var en sang der som fenget noe veldig. Dessverre husker jeg ikke teksten, men var guitarspilling i refrenget uten tekst og den rytmen gikk igjen hele tiden. Mannen som sang hadde litt sånn lav redigert "techno"stemme som sang noe sånt "im gonna make you" et eller anna. Men i refrenget var det fet guitarspilling som fenga utrolig bra. dum di di dum di dum...dum noe sånt:P

 

Forventer ikke at dere vet hvilken sang det er utifra denne forklaringen, men tenkte det var verdt et forsøk:)

 

fant det ut, det var white stripes med seven nation army..

Lenke til kommentar
Leter etter en spesiell sang der de i teksten synger "everybody needs a friend tonight" eller noe sånt. Og nei, det er ikke Wishbone sin sang æ er ute etter.

 

Noen som kan hjelpe? :ermm:

 

Det er ikker "Everybody needs a friend sometimes" med dance with a stranger?

You lighted my mind :thumbup:

 

Men nytt spørsmål:

Tror det er The Game (mener han iallefall er me på tracken) som har denne sangen. De synger "wessst coast" i refrenget, der Sen henger litt igjen på west lissom. Sangen går for så vidt ganske rolig, iallefall refrenget.

Lenke til kommentar
Leter etter en spesiell sang der de i teksten synger "everybody needs a friend tonight" eller noe sånt. Og nei, det er ikke Wishbone sin sang æ er ute etter.

 

Noen som kan hjelpe? :ermm:

Dance With A Stranger - Everyone Needs A Friend Sometimes?

Jepp vet. Ekko har akkurat hjulpet mæ me den derre. Men takk til dæ også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...