Ekko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Noen som vet om en sang som begynner med "rundt og rundt og rundt og rundt" som blir gjentatt noen ganger? Er en eller annen barnesang som jeg har hørt mange ganger når jeg var liten, men klar ikke å huske den nå :/ Tror jeg vet hvilken du mener, men vet ikke hva den heter. Refrenget er som du sier "Rundt og rundt og rundt og rundt" Verset begynner noe slikt som "Rundt oss snurrer jorden vår og mange små planeter" (ikke helt riktig, men noe i den dur) Jeg kunne prøvd å plystre den eller noe så kunne du hørt om det var riktig. Skal se om jeg får anledning til å laste opp noe. Edit: Fikk litt samboerhjelp her: Jorden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter lalalalalalal noe med drabanter lalalalala men vi er så liten lalalalala snurrer hele tiden.. rundt og rundt og rundt osv. EDIT: Jorden snurrer rundt og rundtmed barn på alle kanter Over oss er himmelen med stjerner og drabanter Selv er vi så små, så små og jorden er så liten Snurrer rundt og rundt i himmelrommet hele tiden Rundt og rundt og rundt og rund rundt og rundt og rundt og rundt På den ene siden er den store, varme solen og når den står opp, går alle barna her på skolen På den andre siden seiler vesle månen over da går alle barna der og legger seg og sover Rundt og rundt og rundt og rund rundt og rundt og rundt og rundt På den vesle kloden vår er mange land og riker det er ikke samme mat og samme ting vi liker Det er mye snodig man kan lage seg en rett av Samme kan det være, hvis det er no’ å bli mett av Rundt og rundt og rundt og rund rundt og rundt og rundt og rundt Negerbarn har gylden hud og norske barn er hvite Jorden snurrer rundt og rundt med fattige og rike Nord og syd og øst og vest, det my’ vi ikke kjenner Samme kan det være bare vi er gode venner Rundt og rundt og rundt og rund rundt og rundt og rundt og rundt Endret 10. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hallå, hva heter sangen som bruker beaten til Thomas Toget? Noen som vet? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hallå, hva heter sangen som bruker beaten til Thomas Toget? Noen som vet? Den heter vel Thomas the engine tank theme song. Du kan jo eventuelt bare ta opp lyd fra et youtube klipp? Forøvrig en jævlig fet sang Endret 10. februar 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fin rolig sang på Skoda bil reklame som går for tiden på tv. Anyone? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg lurer på tittelen på en hip hop låt der refrenget er noe sånn "eey oh, heey ohh, walk around, hey ohh" også noe jeg ikke fikk med meg:) bare hørte litt av den på radioen idag, å lurte på hvilken sang det var Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Snow (Hey Oh) med Red Hot Chili Peppers ? Endret 10. februar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 nei, det er en hip-hop låt jeg tenker på Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Andre Nickatina - Ayo For Yayo ? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) jaaa:D takk, jeg elsker deg:D >.> hadde vist litt feil i teksten der viste ikke at den handlet om weed og stuff, men anyway. jeg elsker den:D Endret 10. februar 2009 av Invader Zim Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hehe... Yayo er slang for kola, har ikke peiling på hvor det kommer fra though. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 To sanger jeg ser etter. Den ene er sangen er på Skoda reklamen som går nå for tiden. Noen som vet? Den andre sangen jeg leter etter var på en eldre bil reklame der de sang (noe slikt): If you want to be my baby..... Og så driver mannen og nynner shybba dubb...... Tusen takk. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hmm.Her har dere en hard nøtt Det dreier seg om en Trance/techno sang på noen år. Antar den er 5-10 år gammel. Sangen var veldig populær og ble spillt overalt en stund, fortsatt hører jeg den på div fester. Mener refrenget (kvinnelig vokal) går noe slik "What is my life", eller "Heart is my life" (noe i den duren) oppigjen og oppigjen. Please help. Denne driver meg til vannvidd! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hmm.Her har dere en hard nøtt Det dreier seg om en Trance/techno sang på noen år. Antar den er 5-10 år gammel. Sangen var veldig populær og ble spillt overalt en stund, fortsatt hører jeg den på div fester. Mener refrenget (kvinnelig vokal) går noe slik "What is my life", eller "Heart is my life" (noe i den duren) oppigjen og oppigjen. Please help. Denne driver meg til vannvidd! Kan det være denne? Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hmm.Her har dere en hard nøtt Det dreier seg om en Trance/techno sang på noen år. Antar den er 5-10 år gammel. Sangen var veldig populær og ble spillt overalt en stund, fortsatt hører jeg den på div fester. Mener refrenget (kvinnelig vokal) går noe slik "What is my life", eller "Heart is my life" (noe i den duren) oppigjen og oppigjen. Please help. Denne driver meg til vannvidd! Kan det være denne? takker!!!, tysk sang faktisk Endret 11. februar 2009 av jonanders102 Lenke til kommentar
apfuglesang Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ute etter en dance-låt (eller noe i den duren) hvor det er en kvinnelig vokalist som synger "Nobody touch, nobody touch" (evt: No body touch??) på refrenget. Ganske melodisk og er hørt mange ganger på NRK MP3. Hjelp mottas met stor takknemlighet. Fortsatt ingen? :/ Er det united nations med out of touch ?? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ny nøtt: Jeg hørte en sang på "videovekking" på en musikk kanal. En rnb/rap der der "dama" til artisten var på sykehus og i refrenget var en en lyd stemme. Den stemmen var enda lysere en de gamle klasskerene fra Techno artecten Scooter. Anyone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ny nøtt: Jeg hørte en sang på "videovekking" på en musikk kanal.En rnb/rap der der "dama" til artisten var på sykehus og i refrenget var en en lyd stemme. Den stemmen var enda lysere en de gamle klasskerene fra Techno artecten Scooter. Anyone? Ironik - Stay with me ? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ny nøtt: Jeg hørte en sang på "videovekking" på en musikk kanal.En rnb/rap der der "dama" til artisten var på sykehus og i refrenget var en en lyd stemme. Den stemmen var enda lysere en de gamle klasskerene fra Techno artecten Scooter. Anyone? Vil tro demantios har riktig sang her: http://www.youtube.com/watch?v=UAYKmdNGfcc...feature=related Skjønte ikke helt om du hadde sett videoen eller bare hørt sangen og plukket opp sykehus-biten. Kan da også foreslå Kanye west- Through the wire selv det her er han som er på sykehus. Endret 11. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her hadde demantios helt ett. Ekko: tnx for trying =) Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei. Leiter etter en sang jeg.. Er en dame som synger. Er veldig rap aktig. Er norsk. Kan godt være at det er noe med tungtvann eller klovner i kamp eller lignende. Tror ho synger noe av det her: "Jeg satt på en kaffe" og "Skulle drept deg" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå