apfuglesang Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvilken sang?Den er spilt mye på sats radio i det siste, føler den er litt kjent, men finner den ikke på spillelister (??). Det er en mann som synger, og det er sånn Ooooo Ooooo i refrenget, med fistelaktig stemme. Noe av Peter Cetera? Ikke helt Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg med denne sangen, tror jeg har den fra en anime - link til lydklippfant sangen i en video på youtube, sto ikke hvilken sang som ble brukt. Den heter Contradanza. Vet ikke om hun har originalen, men Vanessa-Mae har en versjon. Edit: Er veldig sikker på at det er Contradanza og ikke Storm =) Endret 6. februar 2009 av Sephora Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Leter etter en sang som var på VGlista for noen år siden. Er en sang på fransk som, vel ... den går vel under noe innen elektronika. Hva teksten angår husker jeg bare "tututututu" som går igjennom mye. Tror ikke dama direkte synger/sier "tututu", men det har blitt miksa til det. Sangen inneholder også trekkspill som, ihvertfall hva jeg husker, har en liten solo når dama går tutututu. Musikkvideoen inneholder dama som kjører en gammel Mustang. Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Leter etter en sang som var på VGlista for noen år siden. Er en sang på fransk som, vel ... den går vel under noe innen elektronika. Hva teksten angår husker jeg bare "tututututu" som går igjennom mye. Tror ikke dama direkte synger/sier "tututu", men det har blitt miksa til det. Sangen inneholder også trekkspill som, ihvertfall hva jeg husker, har en liten solo når dama går tutututu. Musikkvideoen inneholder dama som kjører en gammel Mustang. Det må vel nesten være In Grid - Tu Es Foutu? God natt! =P Lenke til kommentar
niclas091 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er en reklame sang jeg gjærne skulle visst navnet på.. Den er fra en nordea, sparebank1 eller annen bank reklame, husker ikke helt hvilken .. Det er sånn rolig pianospill, håper noen vet svaret! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er det! Tusentusentusentusentusentusentusentusentusentusen takk! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva heter den sangen som spilles på reklamen til Into the Sun på Viasat 4? bump ingen som fant ut svaret på den ? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei! Har letet og letet, men klarer ikke finne ut hvilke sanger som spilles i denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=4l_M-B30530 Lurer på hva den første og den siste sangen heter. Den i "midten" heter Tripod - Tribute. Håper dere kan hjelpe meg. Endret 7. februar 2009 av eiv880 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) edit_ Fant ut Endret 7. februar 2009 av laffe Lenke til kommentar
salif Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper det er noen som kan hjelpe meg med denne. Det for tiden en trailer for serien The Mentalist på TV3 (NO). Noen som vet hva sangen som går i bakgrunnen heter? Hørt sangen tidl. og jeg tror det synges på svenskt(?) Jeg er ikke ute etter Will Young - Grace Hvis det er noen andre som lurer så var det Veronica Maggio - Måndagsbarn Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som vet hvem som har en cover av A-Ha på den nye flaxloddreklamen? Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som vet hvem som har en cover av A-Ha på den nye flaxloddreklamen? Det er Anna Järvinen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det er en reklame sang jeg gjærne skulle visst navnet på.. Den er fra en nordea, sparebank1 eller annen bank reklame, husker ikke helt hvilken .. Det er sånn rolig pianospill, håper noen vet svaret! Kan det være noe av Yann Tiersen? (let på youtube) Le valse des monstres ble brukt i en forsikringsreklame, men jeg hsker ikke hvilket selskap. Endret 7. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som vet hvem som har en cover av A-Ha på den nye flaxloddreklamen? Det er Anna Järvinen. Spank u, spank u very much Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hva heter sangen hvor det er en dame som synger noe med "hate this part right... (noe)"? Det er alt jeg husker fra sangen, har vært populær på radioen i det siste Fant det ut: Pussycat dolls - I hate this part Endret 7. februar 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hviken artist er dette? http://www.facebook.com/video/video.php?v=...oid=46520058406 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som vet hva sangen i reklamen om UEFA på viasat 4 heter? Tusen takk! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som vet hva sangen i reklamen om UEFA på viasat 4 heter? Tusen takk! Aerosmith - Dream on? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) "I got the blues... I got the blues.. I got the --" Codeman i "Step by Step" synger på den hele tiden, med litt anderledes tekst.. Anyone? Endret 8. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
anlille Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) hørte en sang på P3 for en eller 2 uker siden, en kvinne som sang og det var noe plystring i sangen. noen som vet hvilken sang det er? har sjekket spillelisten til p3 og.. er nok en rimelig ny sang. Endret 8. februar 2009 av anlille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå