kybstud Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet hva sangen heter? Tracy Chapman - America Lenke til kommentar
knoxville77 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 noen som vet hva 90 tallslåta som lady gaga har lånt melodilinjen til i refrenget på pokerface heter? Jeg ser det skrives at sampligen her er fra Ma Baker av Boney M, det vil vel si 70-talls. Vet ikke om det er dette du er ute etter? http://www.youtube.com/watch?v=fv53gKx0cyo (Vet ikke om det er videoen, eller noe hos meg, men denne hakket litt av og til) Må ærlig talt si at jeg har problemer med å høre hvor det er samplingen er hentet fra. Hater forresten Boney M. er nok ikke den. det er melodilinjen med en gang hun begynner på refrenget og synger; cant read my, cant read my, no he cant read my pokerface både melodilinja og måten hun synger på er hentet rett fra en 90 talls låt, men teksten i den er annerledes. Lenke til kommentar
bourne Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Hørte en sang på en brenn-cd jeg hadde liggende, og på den var den en syykt bra sang, og refrenget gikk noe som dette "I'm so popular, and everyone wants to sleep with me.."Sånn var det gjennom nesten hele sangen, den handlet om en fyr som hadde utrolig høy selvtillit.. Pliz hjelp meg, får den ikke ut av hodet!! Kan det være denne? Benytter anledningen til å purre på min egen forespørsel. Hva heter bakgrunnsmusikken i dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related Musikken begynner 4:05 ut i klippet. Ligner vannvittig mye på noe Coldplay har laget, men finner ikke ut av det. Er ganske sikker på at jeg har hørt den melodien før. Irriterende å ikke finne ut av det Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hallo Lurer på hva den 80 talls sangen der det høres ut som de synger "fire fire" eller "quite quiter"? Er ein veldig kjent sang men klarer ikke å finne ut hva den heiter... La til eit lydklipp av sangen.. Håper noen kan hjelpe Haha de synger nok ikke det Gruppa heter Desireless og sangen heter Voyage Voyage. Da kan du jo gjette hva de synger i refrenget Hehe var vanskelig å høre heilt hva de sier nå jeg hørte den, dårlig i engelsk i tillegg så blir det slik Taker for svaret Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet hva sangen i UEFA-reklamen på viasat 4 heter? Det lurer jeg også på. Da er vi 3 ? Den spiller for UEFA på Viast , tv3 ....... Noen ? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ute etter en dance-låt (eller noe i den duren) hvor det er en kvinnelig vokalist som synger "Nobody touch, nobody touch" (evt: No body touch??) på refrenget. Ganske melodisk og er hørt mange ganger på NRK MP3. Hjelp mottas met stor takknemlighet. Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen som vet hva sangen i UEFA-reklamen på viasat 4 heter? Det lurer jeg også på. Har lurt på det samme selv, men jeg fant ut av at det er "Dream on" med Aerosmith. Et hett tips til alle er letssingit.com. Der kan man søke på tekster. http://www.youtube.com/watch?v=xLSNT3fE0nQ Endret 5. februar 2009 av siljeser Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet hva sangen i UEFA-reklamen på viasat 4 heter? Det lurer jeg også på. Har lurt på det samme selv, men jeg fant ut av at det er "Dream on" med Aerosmith. Et hett tips til alle er letssingit.com. Der kan man søke på tekster. http://www.youtube.com/watch?v=xLSNT3fE0nQ Takker Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Benytter anledningen til å purre på min egen forespørsel. Hva heter bakgrunnsmusikken i dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related Musikken begynner 4:05 ut i klippet. Ligner vannvittig mye på noe Coldplay har laget, men finner ikke ut av det. Er ganske sikker på at jeg har hørt den melodien før. Irriterende å ikke finne ut av det :!: Har aldri hørt den før, men fin var den! Endret 5. februar 2009 av siljeser Lenke til kommentar
apfuglesang Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilken sang? Den er spilt mye på sats radio i det siste, føler den er litt kjent, men finner den ikke på spillelister (??). Det er en mann som synger, og det er sånn Ooooo Ooooo i refrenget, med fistelaktig stemme. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror det var i VG, DB eller BA, trolig torsdag eller fredag forrige uke. Sto om et norsk band, de fikk terningkast 6 på det nye albumet. Kan være at det var album nr 5 på 8 år eller omvendt, og de spilte rock. Tror det var stonerrock. Kunne godt tenkt meg å gitt de en sjanse, men glemte navnet på bandet og albumet, noen som vet hvem jeg snakker om? =) Alle opplysningene her kan være feil forresten, utenom terningkast 6 og norsk band. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror det var i VG, DB eller BA, trolig torsdag eller fredag forrige uke. Sto om et norsk band, de fikk terningkast 6 på det nye albumet. Kan være at det var album nr 5 på 8 år eller omvendt, og de spilte rock. Tror det var stonerrock. Kunne godt tenkt meg å gitt de en sjanse, men glemte navnet på bandet og albumet, noen som vet hvem jeg snakker om? =) Alle opplysningene her kan være feil forresten, utenom terningkast 6 og norsk band. Mener å huske at det var El Caco. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Yay, det er helt riktig! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilken sang er det som blir spilt i den nye reklamen for VW Passat CC. Bilen står liksom i ro en stund i slutten tror eg, og "alt" av utstyr står ramset opp "i luften" rundt bilen i hvit skrift helt til den kjører bort.. Noen som vet? Lenke til kommentar
bourne Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 quote bourne;Benytter anledningen til å purre på min egen forespørsel. Hva heter bakgrunnsmusikken i dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related Musikken begynner 4:05 ut i klippet. Ligner vannvittig mye på noe Coldplay har laget, men finner ikke ut av det. Er ganske sikker på at jeg har hørt den melodien før. Irriterende å ikke finne ut av det quote siljeser; :!: Har aldri hørt den før, men fin var den! Fantastiske Silje!!! Det var ikke rett sang du fant, men du satt meg på rett spor! Søkte videre på sangen din og da fant jeg spillelista på den episoden ( http://forums.finalgear.com/wts-tg-season-...h-2008-a-32156/ ) som viste at det var Blur - Sing som ble spillt i det tidsrommet. Og da fant jeg ut at jeg hadde hørt sangen før i filmen Trainspotting (sangen var ikke all verden, men fin oppbyggning. Og jeg var forresten inne på noe med Coldplay, britpop ) Btw vannittig bra spilleliste på èn episode Top Gear! De folkan har peil på å lage god underholdning med genial musikk som setter stemninga. Men igjen, tusen takk Silje! Lenke til kommentar
bourne Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilken sang er det som blir spilt i den nye reklamen for VW Passat CC. Bilen står liksom i ro en stund i slutten tror eg, og "alt" av utstyr står ramset opp "i luften" rundt bilen i hvit skrift helt til den kjører bort..Noen som vet? Er det noen som vet hvilken sang som spilles i den nye VW Passat CC reklamen? Har lett i mange sider her, og på google. Finner ingenting Edit: Da fant jeg den allerede! Hvis noen lurer så er det Paper Aeroplane : Angus & Julia Stone Lenke til kommentar
siljeser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 quote bourne;Benytter anledningen til å purre på min egen forespørsel. Hva heter bakgrunnsmusikken i dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related Musikken begynner 4:05 ut i klippet. Ligner vannvittig mye på noe Coldplay har laget, men finner ikke ut av det. Er ganske sikker på at jeg har hørt den melodien før. Irriterende å ikke finne ut av det quote siljeser; :!: Har aldri hørt den før, men fin var den! Fantastiske Silje!!! Det var ikke rett sang du fant, men du satt meg på rett spor! Søkte videre på sangen din og da fant jeg spillelista på den episoden ( http://forums.finalgear.com/wts-tg-season-...h-2008-a-32156/ ) som viste at det var Blur - Sing som ble spillt i det tidsrommet. Og da fant jeg ut at jeg hadde hørt sangen før i filmen Trainspotting (sangen var ikke all verden, men fin oppbyggning. Og jeg var forresten inne på noe med Coldplay, britpop ) Btw vannittig bra spilleliste på èn episode Top Gear! De folkan har peil på å lage god underholdning med genial musikk som setter stemninga. Men igjen, tusen takk Silje! Så bra! Var den sida der jeg fant sangen på, faktisk. Hørte nå at det var Blur du lette etter, men de to sangene var faktisk ganske like. Forøvrig helt enig - fin oppbygging:) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvilken sang?Den er spilt mye på sats radio i det siste, føler den er litt kjent, men finner den ikke på spillelister (??). Det er en mann som synger, og det er sånn Ooooo Ooooo i refrenget, med fistelaktig stemme. Noe av Peter Cetera? Lenke til kommentar
nAD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg med denne sangen, tror jeg har den fra en anime - link til lydklipp fant sangen i en video på youtube, sto ikke hvilken sang som ble brukt. Fant det selvfølgelig ut selv: Vanessa Mae - Storm Endret 6. februar 2009 av nAD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå