embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Til dere som har sett Dawn of the Dead (den fra 2004): Hvem er det som synger den "rolige" versjonen av Disturbed's "Down with the Sickness". Edit: Fant det ut, det var Richard Cheese. Endret 28. juli 2005 av Ferr Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Sangen i spiderman 2 hva heter den? Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 4400 sangen er: Amanda Abizaid - A place in time Takk, Fant den nå Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Sangen i spiderman 2 hva heter den? Det er mange sanger i Spiderman 2... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Alan Zachary IMDB hehe fant ut det jeg også... men sangen er laget for filmen så hele sangen er bare det man hører i filmen BTW: den som har hørt sangen.. send meg gjerne tips på PM om sanger som ligner Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Sangen i spiderman 2 hva heter den? Det er mange sanger i Spiderman 2... Ja jeg veit jo det, men liksom hoved sangen. som ho som skrev den har tjent masse penger på, (musikk videoen handler om filmen og sånn) Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ana - We Are Er det den du mener? Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ana - We Are Er det den du mener? Ja det er akuratt den jeg mener Takk Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hva med å se på nettsidene dems og se om dem har sluppet noe nytt? og antageligvis så er det en singel fra det de har sluppet ut du leter etter. Heh....tror du jeg ikke har lett? Det har jeg selvfølgelig, men er litt usikker på artisten. Kan godt være en annen enn disse to, så jeg håper noen her inne visste hvilken jeg tenkte på. Husker dessverre ikke noe tekst, hørte bare slutten på radioen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 metal lignende med kvinnelig vokalist? husker du litt av teksten eller hva som helst? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 metal lignende med kvinnelig vokalist? husker du litt av teksten eller hva som helst? Dessverre gjør jeg ikke det.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet hva sangen som spilles her når man får mer enn 200poeng heter?Spank the Monkey Den vanlige beaten i det spillet er iallefall fra "At the speed of life"-skiva til Xzibit. Låta heter "Just maintain". Og jeg er for udugelig til å få 200 poeng Lenke til kommentar
zarz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med tiittelen? Artisten heter Munchen Freihet (tror det staves slik).. De synger på engels;; Everytime i'm close to you, im so in love with you. Håper at noen kan hjelpe. Den går på radioen.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet hva sangen som spilles her når man får mer enn 200poeng heter?Spank the Monkey Den vanlige beaten i det spillet er iallefall fra "At the speed of life"-skiva til Xzibit. Låta heter "Just maintain". Og jeg er for udugelig til å få 200 poeng Det er en gammel hip hop sang, Run DMC tipper jeg, husker ikke tittel. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hva heter bakrund musikken i Super Tux ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med tiittelen? Artisten heter Munchen Freihet (tror det staves slik).. De synger på engels;; Everytime i'm close to you, im so in love with you. Håper at noen kan hjelpe. Den går på radioen.. Munchener Freiheit - Everytime Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med tittel og sang på alle sangene i 'Nordmenn er Gale'? Har søkt på google, men finner ingenting. (Må vel legge til at jeg ikke kan krones til søkemester da) Men er det noen spessiel side man finner sånt? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med tittel og sang på alle sangene i 'Nordmenn er Gale'?Har søkt på google, men finner ingenting. (Må vel legge til at jeg ikke kan krones til søkemester da) Men er det noen spessiel side man finner sånt? Here you go Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Noen som veit hvem som har laget den norske sommer-og-sol-sangen?? De synger noe sånn som: "Dette er en melding fra metreologisk institutt, regnværet vil nå ta slutt" VG bruker den i sommershowet sitt... Endret 29. juli 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som veit hvem som har laget den norske sommer-og-sol-sangen??De synger noe sånn som: "Dette er en melding fra metreologisk institutt, regnværet vil nå ta slutt" VG bruker den i sommershowet sitt... Strikk - Sol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå