Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har du en youtube-link eller annen beskrivelse av denne musikken? Har ikke sett så mange reklamer i det siste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva heter den sangen som spilles på reklamen til Into the Sun på Viasat 4? bump Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Humm, ikke så lett å beksirve i grunn. Hører ikke så mye pga fyren som prater om at dette er siste episode osv. Men det er mannlig vokal. Indierockish tror jeg. Virker ganske kjent for meg, så har nok hørt om de, klarer bare ikke plassere vokalen. Humm, tror ikke dette hjelper så mye. Lettest å se reklamen tror jeg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hva sangen (og artisten) som spilles i Prison Break reklamen heter? Virker kjent, men klarer ikke sette fingeren på det Mulig jeg er helt på jordet, men hvis jeg husker riktig så er det en cover versjon av Kate Bush "Running up that hill" Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 EG lurar på kva Songen som blir brukt i p4 reklamen på tv heiter? dei som er nedgravd på ei strand, kva den songen heiter? takkar for svara Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg lurer på hva denne melodien heter. Klikk på vedlegg under. VOC001.WAV Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hva den sangen som blir spilt i Robotfood/Lame når de er ved vannet å bader, og om jeg ikke husker helt feil så kommer roboten fram. Noe i denne dur: i float away, yeah, float away Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sangen som spilles i rulleteksten til Route E6? (hvis de bruker forskjellige, mener jeg den som ble brukt i kveld) Husker ingenting av den bortsett fra at jeg synes den hørtes fin ut, så håper noen så samme programmet =) Magnet - Where Happiness Lives Tusen takk! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurer på hva denne melodien heter. Klikk på vedlegg under.Vangelis - Conquest Of Paradise. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurer på hva denne melodien heter. Klikk på vedlegg under.Vangelis - Conquest Of Paradise. Riktig. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lurer på hva sangen i den nye Volkswagen reklamen heter! Sort bil. Tror ikke det er noen mennesker i reklamen, kun bilen. En video med reklamen på holder. Takk! Bliss N Eso - Eye of the storm Den er en del annerledes enn reklamen, noe som får meg til å tro at dette ikke er orginalen. Lenke til kommentar
Dysania Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan noen si meg hvilken sang som er brukt i reklamen for las vegas på tv 4 Lenke til kommentar
QueenM Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lurer på hva sangen i den nye Volkswagen reklamen heter! Sort bil. Tror ikke det er noen mennesker i reklamen, kun bilen. En video med reklamen på holder. Takk! Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane er rett artist og navn på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=en03MHejlxs Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lurer på hvilken sang som spilles i Postbanken-reklamen som går på TV2 nå om dagene. Prøvde å søke med ShazamID (som tar opp klipp og sjekker mot database, pleier å finne det meste), men ingen resultat. Tror da sangen er ganske kjent. På forhånd takk! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kuster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også. Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kuster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også. Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l. Tenker på Fragma - Tocas Miracle http://www.youtube.com/watch?v=02s1Ta-PTAs Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Husker ikke hva sangen heter. Artisten het noe med armstrong tror jeg. Uansett refrenge var sån: Its amazing when you (husker ikke), it's amazing (husker ikke) you finally(gitar solo tror jeg) På slutten av sangen gikk den sån. And ho can fly whit broken wings, life a (husker ikke) not a (husker ikke) and I just cant tell what tomorrow brings. Sangen er litt 80talls tror jeg fint hvis dere vet hvem det er. Forresten gitar solo i sangen edit: fant den det er aerosmith- amazing. Tok file recovery på en gammel mp3 spiller og der var den ;P Endret 30. januar 2009 av -smash- Lenke til kommentar
Stovel Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 EG lurar på kva Songen som blir brukt i p4 reklamen på tv heiter? dei som er nedgravd på ei strand, kva den songen heiter?takkar for svara Hvis jeg ikke tar helt feil, er det Huey Lewis and the News, med sangen If this is it: http://www.youtube.com/watch?v=wEnP_SPgDNA Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var denne songen ja Tuuusen takk ! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Lurer på en sang jeg kan beskrive veldig dårlig. Den er på P4's egne plate nå tror jeg. Den begynner med litt rolig åpning i begynnelsen, med samme melodi som resten av sangen, men det er bare gitaren som spiller. Vokalisten synger 3-4 setningen før det braker løs, da synger de: "WHO-HOOOO"....(flere ganger) tror de presser inn noe som "I'm in the..." argh!!! Irriterer meg over at jeg ikke finner/kan denne sangen!!! Jo det glemte jeg jo å si, den kan minde litt om denne: http://www.youtube.com/watch?v=ClkVeEOUtnE...re=channel_page Det er et "boyband" som spiller...kanskje 20-25 år alle sammen EDIT nr2: Fant den...gjett hva jeg søkte på: "Whoohoo" http://www.youtube.com/watch?v=936oRZXcAsw Endret 31. januar 2009 av CP-Monkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå