thesinner Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Leter etter en sang som var i Smallville episode 10 eller 11 i sesong 8, den var ikke listet opp på Soundtrack listing på IMDB men den handlet om noe kjærlighets dill-dall. Noen som vet? Takker VAST - Don't Take Your Love Away from Me? tv.com har ofte god oversikt over musikk som brukes i serier... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Leter etter en musikkvideo/sang der en mann står å synger (rolig) der han er tilstede etter en bilulykke. Det regner bla. Husker ingenting annet. takk til den som finner den? Simple Plan - Untitled TAKK Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hallo Lurer på hva den 80 talls sangen der det høres ut som de synger "fire fire" eller "quite quiter"? Er ein veldig kjent sang men klarer ikke å finne ut hva den heiter... La til eit lydklipp av sangen.. Håper noen kan hjelpe Lydklipp_36.wav Endret 28. januar 2009 av Starcraft Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hallo Lurer på hva den 80 talls sangen der det høres ut som de synger "fire fire" eller "quite quiter"? Er ein veldig kjent sang men klarer ikke å finne ut hva den heiter... La til eit lydklipp av sangen.. Håper noen kan hjelpe Haha de synger nok ikke det Gruppa heter Desireless og sangen heter Voyage Voyage. Da kan du jo gjette hva de synger i refrenget Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sangen som spilles i rulleteksten til Route E6? (hvis de bruker forskjellige, mener jeg den som ble brukt i kveld) Husker ingenting av den bortsett fra at jeg synes den hørtes fin ut, så håper noen så samme programmet =) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Vi er to kule fyrer med jævlig svære køller - slapp av alle får". Kan høres på DVD-utgaven av manshow sesong 1. Hvem vet navnet på dette mesterverket? Lenke til kommentar
ScrollLock Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som vet hva den første sangen i dette klippet heter? Klipp fra "Snørrunger", VGTv - http://www.vgtv.no/?id=20740 Lenke til kommentar
IP Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som kjenner tittel eller artist til musikken i en Audi-reklame som går på TV nå for tida. I dag på TV2 for eksempel. Ikke den progress-reklamen. IP Lenke til kommentar
satser Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet noen hvor jeg kan høre Timbuktu - Non annans problem ? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 en sang. hip hop, å dem sier "eeyoh" i refrenget. ganske ny sang tror jeg vet jeg har lite informasjon, men jeg vil gjerne ha forslag:) Lenke til kommentar
satser Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er ikke Akon - I'm so Paid? http://www.youtube.com/watch?v=jv9rwydx2t8...feature=related Lenke til kommentar
zpug Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, desverre:/ den sangen jeg tenker på har også en litt spesiell rytme for å være hip-hop Lenke til kommentar
bourne Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva heter bakgrunnsmusikken? Ligner veldig på Coldplay, men fant ikke sangen i min samling. Begynner 4:51 ut i episoden (husk at du kan bare trykke midt søkelinja på uten å vente på at filmen loader dit ) http://www.youtube.com/watch?v=4Kvd4Fow4oc...feature=related Lenke til kommentar
bourne Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sangen som spilles i rulleteksten til Route E6? (hvis de bruker forskjellige, mener jeg den som ble brukt i kveld) Husker ingenting av den bortsett fra at jeg synes den hørtes fin ut, så håper noen så samme programmet =) Magnet - Where Happiness Lives Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 en sang. hip hop, å dem sier "eeyoh" i refrenget. ganske ny sang tror jeg vet jeg har lite informasjon, men jeg vil gjerne ha forslag:) kan være Flo Rida og will.i.am. - In The Ayer http://www.youtube.com/watch?v=cXHp9EPNx_0 Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Lurer på hva sangen i den nye Volkswagen reklamen heter! Sort bil. Tror ikke det er noen mennesker i reklamen, kun bilen. En video med reklamen på holder. Takk! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg husker en musikkvideo fra nittitallet, muligens Robbie Williams, men det skal jeg ikke si for sikkert. Videoen er en tegnefilm der mannen løper rundt i en tegneserieverden og elsker med mange forskjellige damer. Noen som vet hva jeg snakker om? EDIT: Der fant jeg den: Robbie Williams - let me be your energy EDIT: La inn bedre link. Endret 29. januar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hva sangen (og artisten) som spilles i Prison Break reklamen heter? Virker kjent, men klarer ikke sette fingeren på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå