Bruktbilen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Noen som vet hvorfor i all verden synes jeg at denne rytmen er så utrolig kjent? Har den blitt brukt før, hvor da? Den ligner litt på Ultimate Showdown videoen, men ikke helt. 0:22 - 0:32 1:00 - 1:20 Edit: Fikset link Endret 25. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Er på utkikk etter navnet på en gruppe. Kommer ikke på navnet, men mener å huske at det ikke er så ulikt D'sound av en eller annen grunn. Gruppen hadde en sang på en tv-reklame for noen år tilbake, hvor en eller annen klovn ble dratt ut av et telt etter en bil. Hvor da sangen gikk noe jeg mener var "Get it on"-noe (Er ikke snakk om Turbonegro). Veldig vag beskrivelse, men med litt flaks kan sikkert noen finne ut hva jeg nsakker om. Edit: Viste seg, ved hjelp av min bror, at det var D'Lay. Sangen fra reklamen var Going Wild. Endret 25. januar 2009 av EDB Lenke til kommentar
linndy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hei jeg lurer på hva den sangen i american pie heter, da alle får seg sitt første ligg. når han sport gutten å hun jenta ligger på den brygga. vet noen?? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva heter sangen som blir brukt i Pierre Robber reklamen? "What a beautiful day"...ganske lett og lystig melodi. Takker Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke tilfeldigvis "U2 - Beautiful Day"? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke tilfeldigvis "U2 - Beautiful Day"? Nei, det er en damestemme som synger om jeg tenker på riktig sang. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva heter den sangen som spilles på reklamen til Into the Sun på Viasat 4? Lenke til kommentar
Doccelick Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hoi, noen som kan hjelpe med å finne sangen som fro tiden går i bakgrunnen til reklamen for "hjelp, jeg er med i et japansk gameshow"? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hoi, noen som kan hjelpe med å finne sangen som fro tiden går i bakgrunnen til reklamen for "hjelp, jeg er med i et japansk gameshow"? Foo Fighters - Kung Fu Fighting? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hoi, noen som kan hjelpe med å finne sangen som fro tiden går i bakgrunnen til reklamen for "hjelp, jeg er med i et japansk gameshow"? Foo Fighters - Kung Fu Fighting? Eller originalen av "Kung Fu fighting" med Carl Douglas? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kan det også være, men er vel Foo Fighters sin som blir brukt i reklamen tror jeg. Lenke til kommentar
ydnic Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Leter etter en svensk sang som går noe à la "Nå er vi på gang, og ingenting kan stoppa oss!" Bare på svensk. Har ikke helt roen på svensk, og alt jeg prøver meg på blir mislykket Tomas Ledin - Vi är på gång http://www.youtube.com/watch?v=ROteOEFQQDw Lenke til kommentar
Doccelick Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hoi, noen som kan hjelpe med å finne sangen som fro tiden går i bakgrunnen til reklamen for "hjelp, jeg er med i et japansk gameshow"? Foo Fighters - Kung Fu Fighting? Eller originalen av "Kung Fu fighting" med Carl Douglas? nja, men det er en annen som spilles iblant, (på Tv3, glemte vel å nevne det). tror de bruker ihvertfall et par forskjellige. det er en som er litt mer "rocka" enn kung fu fighting.. Lenke til kommentar
Stovel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som kan fortelle meg navnet på sangen fra Nelly Reklamen på TV3? De viser bare to setninger, og den ene går som slik: ''For the last time'' Hei. Tipper det er denne du tenker på: Tomas Halberstad - Travel as I wait. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 noen som kan fortelle meg hva den første låten (etter intro) i denne heter : http://open.spotify.com/track/2cfZumurWtVy4apeueb2Et ?? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lurer på en del ting ved denne sangen: Se filmen hos Youtube Jeg antar vel at artisten er Buckethead eller Praxis, men er virkelig tittelen "Praxis Scream" slik som youtube-videoen sier? Og hvilket album er sangen fra uansett? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva heter sangen som brukes i reklamen for premieren av ny sesong av Bones på TV3 for tiden? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Leter etter en musikkvideo/sang der en mann står å synger (rolig) der han er tilstede etter en bilulykke. Det regner bla. Husker ingenting annet. takk til den som finner den? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Leter etter en musikkvideo/sang der en mann står å synger (rolig) der han er tilstede etter en bilulykke. Det regner bla. Husker ingenting annet. takk til den som finner den? Simple Plan - Untitled Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Leter etter en sang som var i Smallville episode 10 eller 11 i sesong 8, den var ikke listet opp på Soundtrack listing på IMDB men den handlet om noe kjærlighets dill-dall. Noen som vet? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå