johnj Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Opptak__1_.mp3 Er et rævva opptak med mobil I sin tid komponert av Geir Bøhren og Bent Åserud til "Orions Belte", og garantert samplet i utallige drittremixer siden. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Opptak__1_.mp3 Er et rævva opptak med mobil I sin tid komponert av Geir Bøhren og Bent Åserud til "Orions Belte", og garantert samplet i utallige drittremixer siden. TAKK! Du er min helt! Fy faan så bra! Si fra vist du trenger noe fra meg Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har sett reklamen på TV3 for nye serier, eller serier som dukker opp igjen i nye sesonger, og noe av teksten er "The day in your life"-eller noe sånt. Det er reklamefilmen hvor TV3 har lagt inn serienavnet i klipp fra seriene (Life, NCIS osv.) Vet noen hvilken låt dette er? Nå skal jeg ikke si det altfor sikkert, men jeg mener å ha skippet innom noe lignende nylig som hadde Green Day - Good Riddance (Time of Your Life) som lydspor, så det kan jo ha vært den. Det er ikke den, men hørte den låta nettopp på Viasat 4 også, er veldig interessert i å finne ut av det jeg også. Den kan beskrives som en episk, bra produsert (altså, høyt budsjett sannsynligvis) poplåt, kanskje med noen orkesterinstrumenter i bakgrunnen, og en mannlig vokalist. Kanskje kor i tillegg, men la ikke merke til det. Det jeg husker av teksten er: "Words have nothing to say with it Smile, and do what you want [etellerannet]all the days of your life" Deretter så er det en del der vokalisten ikke synger med ord, men "ooo-o-ooo-o-oooo-oooo-oooo" i stedet. Har prøvd å søke på teksten, men har ikke funnet den. Den forrige låta som jeg lurte på fra Viasat 4 sto navnet til låta på starten av reklamen, klarte ikke se det denne gangen, men hvis folk tenker på det neste gangen de ser den så kanskje de ser noe? EDIT: Sendte mail til Viasat 4 nå og spurte om navnet. Will Young - Grace??? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er en veldig stilig låt som blir brukt i de korte reklamesnuttene for viasat på tv3. Vanligvis mellom programmene. Det er en instrumental klassisk/filmmusikk-lignende låt. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har lyst til å høre hele låta.. På forhånd takk. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er en veldig stilig låt som blir brukt i de korte reklamesnuttene for viasat på tv3. Vanligvis mellom programmene. Det er en instrumental klassisk/filmmusikk-lignende låt. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har lyst til å høre hele låta.. På forhånd takk. Lurer jeg og på! Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er en veldig stilig låt som blir brukt i de korte reklamesnuttene for viasat på tv3. Vanligvis mellom programmene. Det er en instrumental klassisk/filmmusikk-lignende låt. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har lyst til å høre hele låta.. På forhånd takk. Lurer jeg og på! har sendt mail til både tv3 og viasat. så får vi se om jeg får noe svar.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet hva sangen i reklamen til ExtraFilm.no heter? De synger: lets make this a good day. Lets make this a good day. Prøver å lete litt, men om noen vet hva den heter så takker jeg for svar. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er en veldig stilig låt som blir brukt i de korte reklamesnuttene for viasat på tv3. Vanligvis mellom programmene. Det er en instrumental klassisk/filmmusikk-lignende låt. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har lyst til å høre hele låta.. På forhånd takk. Lurer jeg og på! har sendt mail til både tv3 og viasat. så får vi se om jeg får noe svar.. Glimrende! Post svaret her da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet hva kvinnfolket som synger i sangen Moskau til Ramstein heter? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet navnet på artist og sang i den nye Toro-reklamen? Der hvor alt det gode skal deles eller noe sånt. Hørt den en milliard ganger før, men greier ikke heeelt å sette navn på den Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet hva kvinnfolket som synger i sangen Moskau til Ramstein heter? På forhånd takk. Fra Tatu? Her er navnet tror jeg: http://en.wikipedia.org/wiki/Moskau_(Rammstein_song) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Noen som vet hva kvinnfolket som synger i sangen Moskau til Ramstein heter? På forhånd takk. Viktoria Fersh. edit: wat. Så treg jeg var.. Endret 24. januar 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) tror dette er en Norsk klasikker aner ikke hva den heter På begynnelsen av dette klippet http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/244 Hjelp??? Endret 25. januar 2009 av Moff Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan noen identifisere denne? http://rapidshare.com/files/188951931/filnavn.ogg.html Skulle være ganske kjent. Kopierte den fra en Typisk Norsk-episode, der den spilles i bakgrunnen mens de diskuterer utbredelsen av skarre-R. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er Disco Bee - This is my club (Indietro Remix). Skulle gjerne ha kjøpt denne en plass? Men man finner null info om denne på Google.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Søk på sangen på allmusic.com Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei, lurer på hva sangen som er i introen til robinsonekspedisjon'en heter eller hvor jeg kan få tak i den. Link, jatakk Om dere ikke vet hvordan det er så kan dere høre den her : Sangen begynner på 10-12 sekund els ( : takk for svar =D Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lurer på en sang her, forbinder den med shrek, men murlig jeg er helt på bærtur. Introen er ganske lik , de fem første tonene er like. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) PartyLøven: Det første som slo meg er denne her. Det er korrekt at den er brukt i Shrek. Lipps Inc - Funkytown http://www.youtube.com/watch?v=jlmTELeLRwI Endret 25. januar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det var den takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå