Vetle-Noreng Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 første 15 sekundene Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 første 15 sekundene Pakito - Living on video ..? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 første 15 sekundenePakito - Living on video ..? Som igjen er en remix av "2 brothers on 4th floor - Living in cyberspace" Lenke til kommentar
shiftone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Trenger hjelp for å finne frem til en norsk artist som akkurat sang en sang på TVen her! Dessverre ikke TVen direkte før helt på slutten så kan ikke fortelle så mye mer enn at det var en kvinnlig vokalist på gitar, mann 1 på noe som så ut som mandolin og en siste mann på noe annet. Hun sang på norsk og jeg fikk litt portishead stemning her jeg satt. Siste setningen var "det ble ingenting" (tror jeg). Noen som kan hjelpe? Denne posten er også postet her (var kanskje litt kjapp her isted) Takker! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tenker på "Å gjev du bast meg", men jeg skjønte ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet hva sangen i kondomeriet er? Den med damen som ber festen under skru opp volumet. Skulle ikke forundre meg om det var en Goldfrapp-sang? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet hva sangen i kondomeriet er?Den med damen som ber festen under skru opp volumet. Skulle ikke forundre meg om det var en Goldfrapp-sang? Har kondomeriet en reklame til? :O Jeg har bare sett den der kjerringa kjører over feristen flere ganger og så bare ser du flesket på låra riste så inn i helvette Lenke til kommentar
shiftone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tenker på "Å gjev du bast meg", men jeg skjønte ikke helt hva du mente Nei, er ikke Valkyrien Allstars. Mandolin som i liten gitar sak, ikke fiolin. Men takk for forsøket! Lenke til kommentar
The zero Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Cq6PLmbffdA Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Cq6PLmbffdA Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Det hadde tatt det under tre sekunder å lese beskrivelsen til sangen selv da Lenke til kommentar
The zero Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Cq6PLmbffdA Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Det hadde tatt det under tre sekunder å lese beskrivelsen til sangen selv da Takk for den, la faktisk ikke merke til det Lenke til kommentar
xdye Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei. Lurer på hva sangen i DENNE sketsjen av Melonas heter. Den starter ca 25 sekunder inn i filmklippet. Takk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei.Lurer på hva sangen i DENNE sketsjen av Melonas heter. Den starter ca 25 sekunder inn i filmklippet. Takk Et utdrag fra av Quincy Jones. Sannsynligvis mest kjent fra Kill Bill. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) "Sangen", dvs. lydklippet, stammer fra Kill Bill filmene. Er usikker på hva de heter, men burde ikke være vanskelig å finne ut utifra det. johnj slo meg:) Endret 22. januar 2009 av Tufte Lenke til kommentar
axaver Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg trenger soundtracken til møller's tran reklamen : http://www.mollers.no/tran.aspx?pageid=1 Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg har sett reklamen på TV3 for nye serier, eller serier som dukker opp igjen i nye sesonger, og noe av teksten er "The day in your life"-eller noe sånt. Det er reklamefilmen hvor TV3 har lagt inn serienavnet i klipp fra seriene (Life, NCIS osv.) Vet noen hvilken låt dette er? Nå skal jeg ikke si det altfor sikkert, men jeg mener å ha skippet innom noe lignende nylig som hadde Green Day - Good Riddance (Time of Your Life) som lydspor, så det kan jo ha vært den. Det er ikke den, men hørte den låta nettopp på Viasat 4 også, er veldig interessert i å finne ut av det jeg også. Den kan beskrives som en episk, bra produsert (altså, høyt budsjett sannsynligvis) poplåt, kanskje med noen orkesterinstrumenter i bakgrunnen, og en mannlig vokalist. Kanskje kor i tillegg, men la ikke merke til det. Det jeg husker av teksten er: "Words have nothing to say with it Smile, and do what you want [etellerannet]all the days of your life" Deretter så er det en del der vokalisten ikke synger med ord, men "ooo-o-ooo-o-oooo-oooo-oooo" i stedet. Har prøvd å søke på teksten, men har ikke funnet den. Den forrige låta som jeg lurte på fra Viasat 4 sto navnet til låta på starten av reklamen, klarte ikke se det denne gangen, men hvis folk tenker på det neste gangen de ser den så kanskje de ser noe? EDIT: Sendte mail til Viasat 4 nå og spurte om navnet. Endret 23. januar 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Opptak__1_.mp3 Er et rævva opptak med mobil Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som husker hva sangen heter, det enste jeg husker er dette: "Maria hi, Maria ha, Maria ha ha ha". Det er vell det jeg husker, håper det holder Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som husker hva sangen heter, det enste jeg husker er dette: "Maria hi, Maria ha, Maria ha ha ha". Det er vell det jeg husker, håper det holder O-Zone "Dragostea Din Tei"? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som husker hva sangen heter, det enste jeg husker er dette: "Maria hi, Maria ha, Maria ha ha ha". Det er vell det jeg husker, håper det holder O-Zone "Dragostea Din Tei"? Jepp, den var da. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå