svinepelz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har sett reklamen på TV3 for nye serier, eller serier som dukker opp igjen i nye sesonger, og noe av teksten er "The day in your life"-eller noe sånt. Det er reklamefilmen hvor TV3 har lagt inn serienavnet i klipp fra seriene (Life, NCIS osv.) Vet noen hvilken låt dette er? Nå skal jeg ikke si det altfor sikkert, men jeg mener å ha skippet innom noe lignende nylig som hadde Green Day - Good Riddance (Time of Your Life) som lydspor, så det kan jo ha vært den. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Denne var brukt som lydspor på en obskur videokompilasjon, og det har ikke lykkes meg å finne noe info om sangen i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat at den er på spansk.(Eller er det portugisisk?) Dersom noen kjenner den igjen og kan gi meg artistnavnet, hadde det vært fantastisk, men jeg hadde vært mer enn fornøyd dersom noen som forstår språket, kunne gi meg noen tekst-strofer. sang.mp3 Du burde prøve å bruke Tunatic. http://tunatic.en.softonic.com/ Jeg har ikke noe mikrofon tilkoblet pc'n akkurat nå, hvis ikke skulle jeg hjulpet deg... Tunatic tok den ikke. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tenkte med en gang på den TV4 Viasat brukte en stund: Veto-Built to fail Men så var det jo TV3 og det ser jeg ikke mye på... Takker for forslaget. Det var ikke Veto - Built to fail. Noen andre som vet? Will Young - Grace Takker så meget, det var den. Give it up for Ari Gold Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hey eg lurer på hva denne sangen heter, refrenget er slik: "Now i know, only i, can stop, the rain" Er en hip-hop/rap sang. Noen idèer? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 DMX - The rain? [singing] Now I know, only I, can stop the rain Uh.. uh.. uh, uh, uh [singing] Now I know, only I, can stop the rain It's not that we gotta do what we do It's what we know, so to me it ain't nuttin but bein true but [singing] Now I know, only I, can stop the rain It doesn't have to be the way it is, you say it is Just because for the past 20 years, every day it is [singing] Now I know, only I, can stop the rain I wanna be able to walk out my front door Without worryin about comin in conflict with the law, cause [singing] Now I know, only I, can stop the rain If I follow Him, they'll follow me And I'll speak life into the word that you can see [singing] Now I know, only I, can stop the rain We get away with everyday shit, but everyday shit catches up to you and when it does you can't say shit! [singing] Now I know, only I, can stop the rain If I don't, you will, when I won't, you steal What makes it feel like we gots to kill? [singing] Now I know, only I, can stop the rain How many more lives must we lose? How many more times must we choose to trust these fools? [singing] Now I know, only I, can stop the rain If it ain't broke, don't fix it I gave it to you straight don't mix it twist it up on some slick shit [singing] Now I know, only I, can stop the rain I don't have to talk to it any more I don't have to walk to it any more, I'm out the door [sLAM] [singing] Now I know, only I, can stop the rain I wanna find peace with the Lord I don't wanna find a beast with the sword, I can't afford to [singing] Now I know, only I, can stop the rain When every day of my life Is a constant fight between wrong and right [singing] Now I know, only I, can stop the rain I thank you Lord for my life Thank you Lord for keepin it loose when things got tight [singing] Now I know, only I, can stop the rain Only I can stop the rain Only I can stop the pain, yeahh [singing] Now I know, only I, can stop the rain Only I can stop, the rain, stop, the rain, yeahh - WHAT? ... GRRRR, only I (only I) can stop (can stop) the rain (the rain) Only I can stop the rain, cause the rain falls on me [singing] Now I know, only I, can stop the rain Only I can stop the rain Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja det var den, hadde det på tunga. Tusen takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 *sette på dmx - the rain på spotify siden jeg aldri har hørt den før* digger spotify. Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg lurer på hva en sang heter, det er en mann som synger og mener det er mye gitar i versene, og i refrenget synger de: I'm gonna see her *klinge lydx4* har dere no peiling på hvilken sang dette kan være? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.dinside.no/php/art.php?id=791933 Lenke til kommentar
pistol Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei! Jeg er medlem av en disco klubb, derfor jeg skriver her nå er for at jeg gjerne vil ha noen musikk lister fra 70 tallet. håper noen kan hjelpe meg med dette så de som skal ha festen blir fornøyde! Mvh Pistol Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Søk i feltene på høyre side her, da får du gamle topplister. http://lista.vg.no/ Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei holder meg til Winamp Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 *"gammel" trance/dance låt med refr."everyone in the has to go on" *noe lignende men med en dansk vokal og annen tekst.. vanskelig å høre om det er dansk men tror det Lurer på hvem som har disse, noen tips ? hehe Lenke til kommentar
iRik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hva den sangen som blir brukt i reklamen for "Las Vegas" på viasat 4 heter? Tror den er på ett guitar hero-spill også Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Leter etter introen til episode 8 i sesong 1 av Prison Break, googlet leenge men finner ikke noe Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurer av nysgjerrighet på hva den sangen Get bruker i reklamen sin er/heter? Tror ikke det er noe ordentlig sang, men hadde vært morsomt å høre den. Det er den der han Tchzave snakker om hvor bra Get er. Mistenker den også brukes i denne videoen: Legg merke til det i det han sier "[...] mac-based" Lenke til kommentar
anura Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lurte da på om noen visste hvilken funky folkemusikkaktig musikk vi får høre i Apollo-raklamen? Hei! Club 8 - jesus walk with me..heter sangen i apollo reklamen.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei, jeg lurer på hva sangen som spilles i Hot Rod, i scenen der de er på vei til det siste hoppet. Der de alle går midt i gata, mens fler og fler kommer bak dem. EDIT: Fant den, You're the Voice av John Farham http://www.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g Endret 22. januar 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Likte den svært godt. Høres nesten ut som Clannad. LØST: Ailein Duinn - Capercaillie Endret 22. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå