Petoah Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I denne traileren er det en sang i begynnelsen som også ofte brukes i Autofil. Noen som vet hva den heter? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tomgul Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hei jeg lurer på hva sang tittelen og artisten heter til disse få setningene. here she comes with the.... im ready too loose controol. bring me air check were out håper på svar fra den som tror de vet hvilken sang dette er... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) SER du ikke svaret mitt lengre oppe? Og du poster ikke 2 ganger så tett uansett, er jo bare 2 innlegg imellom jo! Endret 19. januar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som vet hva sangen som spilles i reklamen for dagens avsnitt av The L Word heter? Får ikke helt med meg teksten, men det er en kvinne som synger. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva heter sangen XXL bruker i reklamevideokampanjen nå? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har hørt en del på Turbonegro og bortsett fra Ass Cobra er ikke den musikken veldig typisk for dem..egentlig...men jeg prøver...jo da, det var visst den: Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I denne traileren er det en sang i begynnelsen som også ofte brukes i Autofil. Noen som vet hva den heter? ...og som kjenning til Radioresepsjonens parodispalte. Michel Legrand - "Di-Gue-Ding-Ding". Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har sett reklamen på TV3 for nye serier, eller serier som dukker opp igjen i nye sesonger, og noe av teksten er "The day in your life"-eller noe sånt. Det er reklamefilmen hvor TV3 har lagt inn serienavnet i klipp fra seriene (Life, NCIS osv.) Vet noen hvilken låt dette er? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkte med en gang på den TV4 Viasat brukte en stund: Veto-Built to fail Men så var det jo TV3 og det ser jeg ikke mye på... Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Technosang jeg hørte på juleballet: "What we say to the DJ?" eller noe Alle: "FUCK YOU!!" Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Technosang jeg hørte på juleballet:"What we say to the DJ?" eller noe Alle: "FUCK YOU!!" Noen som vet hva den heter? ? edit: eller denne Endret 20. januar 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkte med en gang på den TV4 Viasat brukte en stund: Veto-Built to fail Men så var det jo TV3 og det ser jeg ikke mye på... Takker for forslaget. Det var ikke Veto - Built to fail. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 edit: eller denne Takk, var den jeg så etter Skal også nevnes at jeg husket den bedre enn den var. Alkohol er skumle saker! Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg trenger hjelp til å finne navnet på en sang, hørte den i dag og syns det var en bra sang men vet ikke navnet på den, i refrenget var det hele tiden: I gonna se her, tror jeg som kommer det klinge lyder etter på, noen som vet hvilken sang det er, har prøvå røkt på I gonna se her, men dårlige resultater Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkte med en gang på den TV4 Viasat brukte en stund: Veto-Built to fail Men så var det jo TV3 og det ser jeg ikke mye på... Takker for forslaget. Det var ikke Veto - Built to fail. Noen andre som vet? Will Young - Grace Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som vet noe om electro-sangene som er brukt til DJuice reklamer det siste halvåret? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Denne var brukt som lydspor på en obskur videokompilasjon, og det har ikke lykkes meg å finne noe info om sangen i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat at den er på spansk.(Eller er det portugisisk?) Dersom noen kjenner den igjen og kan gi meg artistnavnet, hadde det vært fantastisk, men jeg hadde vært mer enn fornøyd dersom noen som forstår språket, kunne gi meg noen tekst-strofer. sang.mp3 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Denne var brukt som lydspor på en obskur videokompilasjon, og det har ikke lykkes meg å finne noe info om sangen i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat at den er på spansk.(Eller er det portugisisk?) Dersom noen kjenner den igjen og kan gi meg artistnavnet, hadde det vært fantastisk, men jeg hadde vært mer enn fornøyd dersom noen som forstår språket, kunne gi meg noen tekst-strofer. sang.mp3 Du burde prøve å bruke Tunatic. http://tunatic.en.softonic.com/ Jeg har ikke noe mikrofon tilkoblet pc'n akkurat nå, hvis ikke skulle jeg hjulpet deg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Leter etter denne sangen. Har den på hjernen og blir gal av å ikke finne ut hva det er :| Nvm, fant det ut. The Beatles - Honey Pie. Visste jeg hadde hørt den før *fyre opp White Album og kose seg* Endret 21. januar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå