svinepelz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Free_or_...rd_(soundtrack) Other tracks: "Fortunate Son" - Creedence Clearwater Revival "I'm So Sick" - Flyleaf "Rock And Roll Queen" - The Subways "40 Days" - Infinite Monopoly "The Name of the Game" - The Crystal Method Kan være en av disse. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som har navnet på denne? sang.mp3 Hørte den nettop på di.fm Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som vet hva den parodien av Beyonce's "If I were a boy" heter? Heter sikkert "If I were a girl", men finner ikke artisten! - takk Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Stemmer det, If I Were a Girl. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvordan artist? Etter litt googling finner jeg masse, men hvordan er den beste? Har hørt en som faktisk var bra Men husker ikke artisten! Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 hvilken sang er det i bakgrunnen på denne? Lenke til kommentar
Meyer_rbk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Har sett en sang på the voice noen ganger men aner ikke hva den heter. Det er rap/hip hop med en ganske kraftig svart rapper som synge om en dame. I refrenget er det også en damestemme som synger en strofe. Musikkvideoen er mange forskjellige klipp fra privatlivet ser det ut til, og er filmet litt sånn "gammeldags" med skurrete bilde. Noen som har en anelse om hva jeg snakker om? Tittelen kan har vært noe med "girl" men jeg husker ikke helt... Endret 18. januar 2009 av Meyer_rbk Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har litt problemer med å finne en sang jeg hørte på for noen år siden.. Det er en sånn "typisk" Robot sang hvor dem synger " We are the robots ". Det er ikke Kraftwerk sin sang jeg tenker på.. Har sittet å tenkt en stund på artist navnet, og om jeg husker riktig er det noe med " Tim " istarten, om det er noe mer enn bare tim vet jeg ikke.. Har sett rundt på youtube uten hell også.. Noen som vet hvilken sang jeg prøver å finne!? :-D hvilken sang er det i bakgrunnen på denne? Etter hva som stod i comment under: Jim Noir - 'My Patch' Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men hvordan artist? Urh... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er en sånn "typisk" Robot sang hvor dem synger " We are the robots ".Det er ikke Kraftwerk sin sang jeg tenker på.. Har sittet å tenkt en stund på artist navnet, og om jeg husker riktig er det noe med " Tim " istarten, om det er noe mer enn bare tim vet jeg ikke.. Har sett rundt på youtube uten hell også.. Noen som vet hvilken sang jeg prøver å finne!? :-D Er ikke sikker på om det er riktig sjanger, men det er et band som heter Sound Team (team som i "Tim"?) som har en låt som heter We Are The Robots. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 En annen sang jeg lurer på er den fra reklamen til P4 som går på tv nå. Det er en gammel sang, kanskje fra 80-tallet eller noe, med 4 eller 5 kropper som er begravet i sanden på stranda så man ser bare hodene som "vugger" frem og tilbake og en annen mann som står i bakgrunnen og synger "so this is it et-eller-annet". Hodene korer "dooo-whap" eller noe. Huey Lewis And The News - "If This Is It". Får minne om mitt ringe spørsmål da - den plystrelåta på V75-reklamen :O Soundalike av refrenget i "Young Folks" av Peter Bjorn and John + Victoria Bergsman. Les mer om fenomenet i et tidligere innlegg. Men hvordan artist? Etter litt googling finner jeg masse, men hvordan er den beste?Har hørt en som faktisk var bra Men husker ikke artisten! Anders Van Dahl i P4, tenker jeg. Les og last ned: http://radiostian.wordpress.com/2009/01/16...-sa-for-en-dag/ Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ser etter en norsk komponist som har komponert et fantastisk klassisk verk, men jeg kan ikke huske navnet på verken komponisten eller stykket. Såvidt jeg husker er det kun pianospill og jeg tror tittelen har noe med sommer e.l. i seg. Oppdatering: Takket være yngre søstre som har sunget i sangkor, fikk jeg svaret. Ketil Bjørnstad med Sommernatt ved Fjorden! Fantastisk! Endret 18. januar 2009 av Βlur Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Brune menn i grønne bukser er musikkvideoen? Den var ganske populær for noen år siden.. Anyone? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men hvordan artist? Etter litt googling finner jeg masse, men hvordan er den beste?Har hørt en som faktisk var bra Men husker ikke artisten! Anders Van Dahl i P4, tenker jeg. Les og last ned: http://radiostian.wordpress.com/2009/01/16...-sa-for-en-dag/ Nei, er nok ikke den. Den er på Engelsk, og artisten synger faktisk bra. Anyone? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Soundalike av refrenget i "Young Folks" av Peter Bjorn and John + Victoria Bergsman. Les mer om fenomenet i et tidligere innlegg. Takker! Det skulle ikke forbause meg, siden jeg søkte opp Peter, Björn and John på Spotify nylig. Koblet ikke det i det hele tatt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Outkast - Hey Ya? Jess, takker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hmm, norsk låt, sunget av en mann med Stavanger/vestlandsdialekt. Handler om Syver, som er gal, og slenger slengkyss etter folk. I løpet av sangen dør Syver, og blir begravd under seks fot osv. Noen idè? Leif og kompisane fra Stavanger med sangen "Syver" Tusen takk! =) Lenke til kommentar
tomgul Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hei jeg lurer på hva sang tittelen og artisten heter til disse få setningene. here she comes with the.... im ready too loose controol. bring me air check were out håper på svar fra den som tror de vet hvilken sang dette er... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 andreas johnson - glorious andreas johnson - glorious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå