Leftie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det jeg kan huske av sangen : "Å alle spiser middag nøykatig klokka 12, la la la la la lalalalal" Et søk på deler av teksten får meg til å tro at det kan være snakk om "Solfaktor X" med sangen "Status Ku". Sjekk http://www.lyrics-explorer.com/lyrics/arti.../status_ku.html Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) http://azmovietrailers.com/trailers/513/re..._trailer_(2008) Hva heter sangen? Edit: fant den etter litt rask leting i Spotify <3 Sangen er forresten Wild Is the Wind av Nina Simone Endret 15. januar 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har en følelse av at dette burde blitt spurt direkte i trance-tråden, da jeg tror det er større sjanse for at folk der vet hva jeg vil fram til, men: Leter etter en trance-låt hvor store deler av låta består av el-gitar. Er en stund siden jeg hørte den, og hørte den bare en gang, så er fint lite jeg kan gi av info. Temaet i sangen om man kan kalle det det høres veldig ut som det du hører fra 1min 55sek i 7 Skies & Static Blue - Central Park, bare at det er lagt mer vekt på gitaren. Gitarlyden fortsetter også når beat-en kommer. Skjønner at dette kanskje blir litt umulig, så forventer egentlig ikke mye her. Men jeg kan da være heldig . Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei Noen som vet hva Matt Farrell i Die Hard 4 hører på? Det er i starten på filmen når han driver og laster opp noe til skurkene (Thomas Gabriel & co) i filmen. Noen som har peiling? Endret 15. januar 2009 av akle Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Leter etter en sang av Muse. Husker bare musikk videoen hvor det er en mann som ser en video av en utro kone noen som vet hvilken? Det er Hysteria. Veldig bra sang, og en video som huskes. Brukte en stund på å finne ut av den selv Lenke til kommentar
zpug Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har en følelse av at dette burde blitt spurt direkte i trance-tråden, da jeg tror det er større sjanse for at folk der vet hva jeg vil fram til, men: Leter etter en trance-låt hvor store deler av låta består av el-gitar. Er en stund siden jeg hørte den, og hørte den bare en gang, så er fint lite jeg kan gi av info. Temaet i sangen om man kan kalle det det høres veldig ut som det du hører fra 1min 55sek i 7 Skies & Static Blue - Central Park, bare at det er lagt mer vekt på gitaren. Gitarlyden fortsetter også når beat-en kommer. Skjønner at dette kanskje blir litt umulig, så forventer egentlig ikke mye her. Men jeg kan da være heldig . Daft Punk - Aerodynamic? Lenke til kommentar
tonks Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei! Jeg lurer på om noen vet hvilken sang det er på den nye tv3 reklamen (den med klipp fra Prison Break, ER, NCIS osv.) Det står hvilken serie det er rundt omkring i de forskjellige klippene og et eller annet med tv3. Noen som vet? En annen sang jeg lurer på er den fra reklamen til P4 som går på tv nå. Det er en gammel sang, kanskje fra 80-tallet eller noe, med 4 eller 5 kropper som er begravet i sanden på stranda så man ser bare hodene som "vugger" frem og tilbake og en annen mann som står i bakgrunnen og synger "so this is it et-eller-annet". Hodene korer "dooo-whap" eller noe. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 blablabla...sang...osv....dårlig_beskrivelse....ect.... Ingen som vet? Jeg prøver igjen. Dette er en sang fra 80-tallet, det er jeg ganske sikker på. Det er en eller to damer som synger sangen, og innimellom synger disse damene noe sånt som "Whoa Whoa Whoa Whoa" en del ganger her og der. I introen er det en kvinne som snakker med en sånn scifi-stemme før sangen begynner. Mener å huske at stemmen minnet litt om Bonnie Tyler, men er ikke sikker. Tror sjangeren er 80-talls rock eller 80-talls pop. Takk hvis noen finner den Prøver igjen. Tror virkelig noen her inne vet svaret. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Husker ikke noe mer fra teksten da? Kunnet kjørt den gjennom sånn gjenkjenningsprogram hvis du hadde husket noen flere ord eller melodien. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Daft Punk - Aerodynamic? Ganske langt fra den, egentlig. Men takk Lenke til kommentar
firsom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Lurte da på om noen visste hvilken funky folkemusikkaktig musikk vi får høre i Apollo-raklamen? Endret 15. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei!Jeg lurer på om noen vet hvilken sang det er på den nye tv3 reklamen (den med klipp fra Prison Break, ER, NCIS osv.) Det står hvilken serie det er rundt omkring i de forskjellige klippene og et eller annet med tv3. Noen som vet? Will Young - Grace Lenke til kommentar
tonks Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei!Jeg lurer på om noen vet hvilken sang det er på den nye tv3 reklamen (den med klipp fra Prison Break, ER, NCIS osv.) Det står hvilken serie det er rundt omkring i de forskjellige klippene og et eller annet med tv3. Noen som vet? Will Young - Grace Tusen takk. Noen som vet hva den andre sangen kan være? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har en følelse av at dette burde blitt spurt direkte i trance-tråden, da jeg tror det er større sjanse for at folk der vet hva jeg vil fram til, men: Leter etter en trance-låt hvor store deler av låta består av el-gitar. Er en stund siden jeg hørte den, og hørte den bare en gang, så er fint lite jeg kan gi av info. Temaet i sangen om man kan kalle det det høres veldig ut som det du hører fra 1min 55sek i 7 Skies & Static Blue - Central Park, bare at det er lagt mer vekt på gitaren. Gitarlyden fortsetter også når beat-en kommer. Skjønner at dette kanskje blir litt umulig, så forventer egentlig ikke mye her. Men jeg kan da være heldig . Justice - Planisphere (Final)? Den er jævlig fet, så du burde høre den uansett Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Den plystringa over en slags electronica-beat som akkompagnerer de V75-reklamene som går på TV nå til dags, det høres så utrolig kjent ut. Vet noen hva det er for noe? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Justice - Planisphere (Final)? Den er jævlig fet, så du burde høre den uansett Desverre ikke den heller. Husk på at det er trance det jeg leter etter Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så en video i dag av et ganske fjernt band fra 60-tallet. De sto på rekke i kjent 60s stil, ála Spinal Tap's Listen to the flower people. Husker irriterende lite, men de var veldig dopa og dansa langt ute av takt osv. Vet det er lite å gå på, men why not Fant det ut: http://www.youtube.com/watch?v=audxGqo5AkQ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hmm, norsk låt, sunget av en mann med Stavanger/vestlandsdialekt. Handler om Syver, som er gal, og slenger slengkyss etter folk. I løpet av sangen dør Syver, og blir begravd under seks fot osv. Noen idè? Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 På utkikk etter en hip-hop/rap låt de spiller på The Voice for tiden under programmet "Vi elsker musikk", de synger noe med "my hands" i refrenget, all i've got desverre. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) På utkikk etter en hip-hop/rap låt de spiller på The Voice for tiden under programmet "Vi elsker musikk", de synger noe med "my hands" i refrenget, all i've got desverre. Flow-Rida feat Will.I.Am - In the Ayer ? Nvm, ser i en annen tråd at det ikke er denne Endret 16. januar 2009 av GW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå