Flimzes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 leter etter en norsk "rap" sang. sangen begynner med noe plystring før de begynner å synge. sangen er norsk noe àla klovenr i kamp/karpe diem. og er noen jenter som synger på engelsk i bakgrunnen sammens med plystringen. sangen er ifra 2008 tror jeg. DVD - Hva skjer a? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg leter etter en dance/trance sang med en kvinnelig vokal, og eneste teksten jeg husker er "Its hard to say i'm sorry" Kan det være en cover av denne Chicago-klassikeren? http://www.youtube.com/watch?v=jSpRrIWeAQE...feature=related Godt mulig, men jeg kan ikke finne den Aquagen - Hard to say I'm sorry Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Aquagen - Hard to say I'm sorry Særdeles ufeminin vokalist... Hun synger liksom ****** haaaaaaaaard to say i'm soooorryyyy- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Aquagen - Hard to say I'm sorry Særdeles ufeminin vokalist... Hun synger liksom ****** haaaaaaaaard to say i'm soooorryyyy- Oi, jeg loker som faen Tror egentlig jeg vet hvilken sang du snakker om, spencer dukker opp i huet mitt, men det er ikke andrew spencer. Mener sangen begynner litt spesielt Skal prøve å tenke Loka visst mer. Tenkte på JJ Spencer - Better safe than sorry og også Lasgo - Something (I don't wanna say I'm sorry) Endret 6. januar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hva heter den ekte versjonen av denne sangen? Edit : Fant den... Avril Lavigne-Complicated Endret 6. januar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 leter etter en norsk "rap" sang. sangen begynner med noe plystring før de begynner å synge. sangen er norsk noe àla klovenr i kamp/karpe diem. og er noen jenter som synger på engelsk i bakgrunnen sammens med plystringen. sangen er ifra 2008 tror jeg. DVD - Hva skjer a? takker!!! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva heter sangen der de synger "oh really, really, really, aaaaaa" i refrenget? Den var på radioen i vår eller sist år tror jeg. Den er også på project gotham racing 4. Thx bump Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene. Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt. edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den Må være Adam Tensta - My Cool http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Faktisk ikke, fant den sangen selv i søk etter min låt. Kul sang forøvrig. Den jeg leter etter går bittelitt roligere, og den er på svensk (Ble nesten litt usikker, men står ved det ). Sangen har også litt mer normal rap-beat, og ikke så mye synth som er brukt i "My Cool" Takk for hjelpen uansett. Noen som vet hvilken sang jeg leter etter? Ingen? Trodde den var kjent Lenke til kommentar
Vefling Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:) Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den Endelig har jeg funnet ut av det! Sangen heter murderer av Griffith. Du kan høre den på www.songza.com 1 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg lurer på hva sangen som er på mix reklamen på tv er? Den ligner veldig på pirates of the caribbean, på reklamen kommer noen mix-bokser(Som er pirater) inn på en strand og graver opp noe greier. Filmen kan sees her: http://mix.no/ EDIT: Sangen heter "Mutiny of the sea - Mark Petrie" (Sendte mail til mix) Endret 8. januar 2009 av vegavnil Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene. Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt. edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den Må være Adam Tensta - My Cool http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Faktisk ikke, fant den sangen selv i søk etter min låt. Kul sang forøvrig. Den jeg leter etter går bittelitt roligere, og den er på svensk (Ble nesten litt usikker, men står ved det ). Sangen har også litt mer normal rap-beat, og ikke så mye synth som er brukt i "My Cool" Takk for hjelpen uansett. Noen som vet hvilken sang jeg leter etter? Ingen? Trodde den var kjent Jeg tenker med en gang: Snook - Mr Cool ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg tenker med en gang: Snook - Mr Cool ? Har hørt den, og det er ikke den jeg leter etter :\ Håper den kommer på radioen igjen, slik at jeg kan ta opp et klipp Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det ingen som har noe tips til hva dette kan være? Jeg leter etter en sang jeg hørte for 2,5 år siden - spurte her da også, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen: Det er en svensk rap og refrenget er samme som på Nelly Furtado sin "Try". Jeg mener å huske at litt av teksten gikk på noe med munn/kyss eller noe. Hvis noen finner ut av det er jeg evig takknemlig! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg leter etter en sang jeg hørte for 2,5 år siden - spurte her da også, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen:[Det er en svensk rap og refrenget er samme som på Nelly Furtado sin "Try". [/u]Jeg mener å huske at litt av teksten gikk på noe med munn/kyss eller noe. Hvis noen finner ut av det er jeg evig takknemlig! Jadde - Jag Ser Dig Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg leter etter en sang jeg hørte for 2,5 år siden - spurte her da også, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen:[Det er en svensk rap og refrenget er samme som på Nelly Furtado sin "Try". [/u]Jeg mener å huske at litt av teksten gikk på noe med munn/kyss eller noe. Hvis noen finner ut av det er jeg evig takknemlig! Jadde - Jag Ser Dig JA!! Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som kan fortelle meg navnet på sangen fra Nelly Reklamen på TV3? De viser bare to setninger, og den ene går som slik: ''For the last time'' Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som kan fortelle meg navnet på sangen fra Nelly Reklamen på TV3? De viser bare to setninger, og den ene går som slik: ''For the last time'' Fly away? Ifølge google Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nelly? Usikker på hva du mener men, hmmm. Kan det være "Broken Strings" ? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, veit ikke om denne er lett... Stod i en dvdsjappe og så på dvder, og en sang ble spilt over anlegget... Jeg sang uaktsomt med til jeg ble forskrekket over den skremmende likheten mellom melodien til refrenget i sangen, og til refrenget i Ida Marias Stella. Dama synger "Jimmy", ca. likt som Ida Maria synger "Stella". Tipper det er no Motown-greier siden Jackson 5 og The Four Tops også var på samme CD. Dumt jeg ikke spurte, men jeg var jo som sagt forskrekka, ettersom jeg er en ihuga Ida Maria-fan. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei dere, jeg prøver å finne ut hvilken hiphop sang dette er.. Jeg hørte den på en film, men jeg husker ikke hva filmen heter heller, så jeg kan ikke sjekke opp soundtracks. Jeg kan litt av melodien, men jeg husker ikke det de synger. Jeg er litt usikker, men jeg tror at det kanskje er en 50 cent sang. Det er noe lignende dette opptaket jeg nettopp tok, hvor jeg plystrer melodien. opptak.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå