Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene.

Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt.

edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den :(

Må være Adam Tensta - My Cool

http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4

Faktisk ikke, fant den sangen selv i søk etter min låt. Kul sang forøvrig. :D

Den jeg leter etter går bittelitt roligere, og den er på svensk (Ble nesten litt usikker, men står ved det :p).

Sangen har også litt mer normal rap-beat, og ikke så mye synth som er brukt i "My Cool"

Takk for hjelpen uansett.

Noen som vet hvilken sang jeg leter etter? :)

Lenke til kommentar
Leter etter en norsk rapsang som kom for ca 10 år siden.

Som sagt de rappet på norsk, og beaten lignet litt på "Can I get a..."

En god stund siden jeg har hørt sangen, men teksten var om damer tror jeg? Og det er ikke Diaz - Stikking!

:)

Noe av Klovner i kamp..?

Kan det rett og slett være "Klovner I Kamp - Damer" !?

Nei, det var ikke den.

Beaten var mer "happy" om det gir noen mening!

:)

Hva med Klovner i kamp - Kaninkoker? Eller noe av Apollo?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om noen vet hva attentiongrabber'n på Tg07 heter, og hvor det er mulig å få tak i den?

Det er sangen som ble spilt under visningen av invite-demoen på åpningsshowet.

Jeg har letet iherdig på ftp.gathering.org, uten hell.

Lenke til kommentar

Jeg hørte en Hannah Montana-låt på TVen en dag. De sa noe med "show some muscles" og "to the top" eller noe, jeg husker ikke helt. Jeg ville blitt glad hvis noen vet hvilken sang det er. Ikke at jeg liker Hannah Montana, det var bare det at sangen minnet meg sånn om en annen sang :p

Lenke til kommentar
Jeg har fått en sang på hjernen, men husker lite annet enn : "once and for all my love". Mener det er det han synger. Der er en manlig vokalist, myk, litt sånn boyband stemme. Hørt den flere ganger på Radio1 Bergen. Finner den ikke noe sted på nett.. "once and for all my love" blir sunget i refrenget hver gang.

*frustrasjon*

jeg har etter 4 uker med endeløs leiting funnet svaret :D

Det var Erik Faber med sangen Yesterdays call :D

Lenke til kommentar

hey. husker ikke verken tekst eller noe fra sang, men i musikkvideoen så er det menn som er på et samlebånd før de settes på stoler og diverse sexy damer kommer bort og prøverå friste dem.. er en techno/dance låt..

er alt jeg husker, noen som vet hvilken sang det er?

Lenke til kommentar
hey. husker ikke verken tekst eller noe fra sang, men i musikkvideoen så er det menn som er på et samlebånd før de settes på stoler og diverse sexy damer kommer bort og prøverå friste dem.. er en techno/dance låt..

er alt jeg husker, noen som vet hvilken sang det er?

fedde le grand- put your hands up for detroit

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter? er den første sangen i klippet. og varer fra 0:26 til 2:48 i klippet. Har trålet det jeg har klart å finne av "two steps from hell", men begynner å tvile på om dette er det rette bandet for sangen, takker på forhånd :)

Bump

Lenke til kommentar
Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er.

Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny.

jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer.

som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd.

Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related

Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv..

bumpetibumpbump

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...