Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen som vet hva sangen heter som går på TV3 planfadder reklamen? "is it calling" elns Var det ikke Ane Brun a? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er. Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny. jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer. som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd. Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv.. Maria Carey ett eller annet? Lenke til kommentar
Glenni Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er. Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny. jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer. som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd. Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv.. Maria Carey ett eller annet? Lurte jeg også på, men føler jeg har lett igjennom hele diskografien hennes, men jeg finner den ikke blant hennes sanger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for akutten på tv3? Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg leter etter en sang jeg hørte for 2,5 år siden - spurte her da også, men fikk ikke svar så jeg prøver igjen: Det er en svensk rap og refrenget er samme som på Nelly Furtado sin "Try". Jeg mener å huske at litt av teksten gikk på noe med munn/kyss eller noe. Hvis noen finner ut av det er jeg evig takknemlig! noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for akutten på tv3? Mener å huske at det er Leona Lewis - Run (hvis de ikke har endret reklame siden sist jeg så den) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene. Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt. edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den Endret 3. januar 2009 av Lund :* Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som vet hva sangen på Akutten reklamen på TV3 heter? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som vet hva sangen på Akutten reklamen på TV3 heter? Takker på forhånd Ante85 skrev at det kan være Leona Lewis - Run. Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som vet hva sangen på Akutten reklamen på TV3 heter? Takker på forhånd Ante85 skrev at det kan være Leona Lewis - Run. Men jeg så nettopp reklamen, og det er ny episode og ny sang, dessverre. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter låta som er i introen til Topp 20? det er noe av timo mas trur jeg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hva heter den låten som er i starten av denne videon? fra 0,00-0,50sek http://www.youtube.com/watch?v=OOV4CtHfpIk...feature=related Lenke til kommentar
Glenni Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg leter også etter en svensk rap jeg har hørt på radio iløpet av de siste dagene. Husker ikke hva de synger, men i refrenget sier han "je-je-je-je-je". Litt opphakket og kjapt, om dere forstår. Som om det er samme "je" som spilles etter hverandre kjapt. edit Kan godt hende at det er noe av Petter eller Snook. Prøver å høre igjennom noen sanger, men enda ikke funnet den Må være Adam Tensta - My Cool http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter låta som er i introen til Topp 20? det er noe av timo mas trur jeg Timo Maas - Get Down http://www.youtube.com/watch?v=3lywGnOWOtg Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter sangen der de synger "oh really, really, really, aaaaaa" i refrenget? Den var på radioen i vår eller sist år tror jeg. Den er også på project gotham racing 4. Thx Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter sangen som er på reklamen for Akutten på TV3? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter sangen som er på reklamen for Akutten på TV3? Du gadd ikke en gang lese denne ene siden for å sjekke om det allerede var spurt om? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter sangen som er på reklamen for Akutten på TV3? Haha, litt ironi er alltid kos. Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanskje The Judds med Why not me? JAAAAAAA!!!!!!!! TUSEN TAKK.. blei gla nå :!: Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trenger litt hjelp. Er ute etter en 90 talls dance sang hvor jeg husker deler av refrenget. "You Make Me Feel Like Dancing" Vet ikke om det også er tittelen på sangen men har ikke klart å søke den frem. Er i samme stilen som 2 Brothers On The 4th Floor, Pandora etc. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Leo Sayer - You make me feel like dancing eller Anne Hathaway - You make me feel like dancing (remix)? Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå