Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Nå har jeg fått en sang på hjerna, snublet over en sang fra "Melodifestivalen 2007" på Spotify, og jeg mener starten på refrenget ligner så sinnsykt på en annen sang jeg har hørt (mener den har vært ganske populær en gang)! Vridd hodet mitt rundt flere ganger, og bare MÅ finne sangen før jeg blir gal :p

 

Fant den på YouTube også. Dårlig lydkvalitet (og dama er kanskje ikke best live :ermm: ) Men det går nok an å høre hva den kan minne om.

Link til YouTube

 

Dersom dere har Spotify, så søk på Sofia - Hypnotized.

 

Minner om at det er partiet før- og inkludert refrenget som er interessant, og ikke nødvendigvis teksten, men er ett eller annet med tonefallet der! Tenk dere at det er en litt høyere "ooohooh" mellom gangene når hun synger i refrenget. (Dere skjønner sikkert hva jeg mener når dere hører refrenget)

 

PS. Hør gjerne sangen fra starten og ut første refreng for å få "the feeling" :!:

 

Sangen jeg også er ute etter har nok et litt spansk preg den også.

 

På forhånd takk! Håper jeg snart kan bruke hjernen min til andre ting enn å lure på denne sangen :p

Lenke til kommentar
Hei! Nå har jeg fått en sang på hjerna, snublet over en sang fra "Melodifestivalen 2007" på Spotify, og jeg mener starten på refrenget ligner så sinnsykt på en annen sang jeg har hørt (mener den har vært ganske populær en gang)! Vridd hodet mitt rundt flere ganger, og bare MÅ finne sangen før jeg blir gal :p

 

Fant den på YouTube også. Dårlig lydkvalitet (og dama er kanskje ikke best live :ermm: ) Men det går nok an å høre hva den kan minne om.

Link til YouTube

 

Dersom dere har Spotify, så søk på Sofia - Hypnotized.

 

Minner om at det er partiet før- og inkludert refrenget som er interessant, og ikke nødvendigvis teksten, men er ett eller annet med tonefallet der! Tenk dere at det er en litt høyere "ooohooh" mellom gangene når hun synger i refrenget. (Dere skjønner sikkert hva jeg mener når dere hører refrenget)

 

PS. Hør gjerne sangen fra starten og ut første refreng for å få "the feeling" :!:

 

Sangen jeg også er ute etter har nok et litt spansk preg den også.

 

På forhånd takk! Håper jeg snart kan bruke hjernen min til andre ting enn å lure på denne sangen :p

 

I mine ører ligner den litt på ganske mange sanger, som jo alle slike låter naturligvis gjør, men:

 

- Shakira - Whenever werever

- Helena paparizou - OK

- Helena paparizou - My number one

- Jennifer Lopez - Lets get loud

- Holly Valance - Kisskiss

 

?

Lenke til kommentar
I mine ører ligner den litt på ganske mange sanger, som jo alle slike låter naturligvis gjør, men:

 

- Shakira - Whenever werever

- Helena paparizou - OK

- Helena paparizou - My number one

- Jennifer Lopez - Lets get loud

- Holly Valance - Kisskiss

 

?

Var nok ingen av de :( Men mulig jeg klarer å beskrive litt bedre hva og hvor den minner meg om en sang:

 

-26 sekunder uti -> 36 sekunder. Du hører bakgrunnsstemmer, tenk deg at de er høyere, og at vokalisten ikke starter å synge igjen før de er ferdige med "ooohoooh".

-Er mulig sangen jeg er ute etter kan være en "typisk sommer-liste" dance-sang.

Lenke til kommentar
Hei! Nå har jeg fått en sang på hjerna, snublet over en sang fra "Melodifestivalen 2007" på Spotify, og jeg mener starten på refrenget ligner så sinnsykt på en annen sang jeg har hørt (mener den har vært ganske populær en gang)! Vridd hodet mitt rundt flere ganger, og bare MÅ finne sangen før jeg blir gal :p

 

Fant den på YouTube også. Dårlig lydkvalitet (og dama er kanskje ikke best live :ermm: ) Men det går nok an å høre hva den kan minne om.

Link til YouTube

 

Dersom dere har Spotify, så søk på Sofia - Hypnotized.

 

Minner om at det er partiet før- og inkludert refrenget som er interessant, og ikke nødvendigvis teksten, men er ett eller annet med tonefallet der! Tenk dere at det er en litt høyere "ooohooh" mellom gangene når hun synger i refrenget. (Dere skjønner sikkert hva jeg mener når dere hører refrenget)

 

PS. Hør gjerne sangen fra starten og ut første refreng for å få "the feeling" :!:

 

Sangen jeg også er ute etter har nok et litt spansk preg den også.

 

På forhånd takk! Håper jeg snart kan bruke hjernen min til andre ting enn å lure på denne sangen :p

 

Synes den minner litt om denne jeg, men tviler på at det er den du leter etter =P

Arash feat. Rebecca - Temptation:

Lenke til kommentar
Leter etter en norsk rapsang som kom for ca 10 år siden.

Som sagt de rappet på norsk, og beaten lignet litt på "Can I get a..."

En god stund siden jeg har hørt sangen, men teksten var om damer tror jeg? Og det er ikke Diaz - Stikking!

:)

Noe av Klovner i kamp..?

Kan det rett og slett være "Klovner I Kamp - Damer" !?

Lenke til kommentar
Leter etter en norsk rapsang som kom for ca 10 år siden.

Som sagt de rappet på norsk, og beaten lignet litt på "Can I get a..."

En god stund siden jeg har hørt sangen, men teksten var om damer tror jeg? Og det er ikke Diaz - Stikking!

:)

Noe av Klovner i kamp..?

Kan det rett og slett være "Klovner I Kamp - Damer" !?

Nei, det var ikke den.

Beaten var mer "happy" om det gir noen mening!

:)

Lenke til kommentar

Nå føler jeg at jeg spør om noe umulig, men jeg blir sprø snart hvis ikke jeg finner ut hvem sang, evt artist det er.

 

Det er en kjærlighetssang, en dame/jente, og sangen er relativt ny.

jeg og kjæresten dansa roligdans til den, så keep det i hodet hvis dere har noen idèer.

som sagt, jeg føler det er en umulig oppgave, men bare kom med noen idèer på hva dere tror det kan være, så er jeg meget fornøyd.

 

Kunne ønske jeg hadde mer informasjon, men dessverre.

 

EDIT:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HC55oySZW-I...feature=related

 

Denne sangen er veldig lik. teksten og oppsettet av selve melodien, med det lille takeoffet osv..

Endret av Glenni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...