Abuser1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) jeg har en sang her den heter DJ Adolf - SS SA MIX, dama digger den melodien, men jeg personlig hater hitler stemmen i bakgrunnen, å lurer derfor på om det er noen her som kanskje kunne gi meg navnet på orginalen, dj Nogitaclue - lick ma pussy er også en annen mix, men som sagt, vil vite hva orginalen heter, har leita å stuka rimelig lenge nuh, å finner det ikke ut, så hadde satt pris på et svar. har sett andre som også er på leiting etter orginalen... SVARET: DJ Panda . it's a dream takket være Flodhest!! MVH Mr. Bakken Endret 26. juli 2005 av Abuser1 Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg vil også ha navnet på den sangen som Abuser1 snakker om!!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 de synger om hvordan norge hadde vært om carl i hagen hadde vært homo... hva heter sangen? Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet hva sangen i denne fila heter?? Det er introen i Mischief 3000 traileren. Mischief_3k_trailer_intro.zip Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg vet ikke, men du kan prøve og spørre på Teckademics.com. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) jeg har en sang her den heter DJ Adolf - SS SA MIX, dama digger den melodien, men jeg personlig hater hitler stemmen i bakgrunnen, å lurer derfor på om det er noen her som kanskje kunne gi meg navnet på orginalen, dj Nogitaclue - lick ma pussy er også en annen mix, men som sagt, vil vite hva orginalen heter, har leita å stuka rimelig lenge nuh, å finner det ikke ut, så hadde satt pris på et svar. har sett andre som også er på leiting etter orginalen... SVARET: DJ Panda . it's a dream takket være Flodhest!! MVH Mr. Bakken Hvis ikke jeg tar feil, så har DJ Adolf laget "musikken" sin i eJay Special Edition. Hmm, jeg tok visst feil. Den høres mer ut som DJ Dean - It's A Dream. Endret 26. juli 2005 av Ferr Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet hva sangen i denne fila heter?? Det er introen i Mischief 3000 traileren. Det første som slår meg er Joy Kitikonti - Joyenergizer. Prøv den. Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet hva sangen i denne fila heter?? Det er introen i Mischief 3000 traileren. Det første som slår meg er Joy Kitikonti - Joyenergizer. Prøv den. Det er nok ikke den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jethro Tull sang. Sang på ca 3 min. Klikker på fløyte, resten støtter han liksom bare opp. Nå spør jeg kanskje litt spakt, men noen som har noen anelse? Antar det blir flere enn en sang. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hva heter rap-sangen som spilles i Pimp My Ride (UK) episode 5, ca 03.05 uti tv-rip'en? Er forsåvidt bare beaten man hører, men antar at det er en rapper bak beatsa. Endret 26. juli 2005 av tjalla Lenke til kommentar
tshenrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den har et refereng som e sann : "bom-diggi-bom-didäng-didäng-diggi-diggi" Noen som vet ka sang e tenke på? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet hva sangen i denne fila heter?? Det er introen i Mischief 3000 traileren. Dj Benko heter fyren som har laget all musikken i den filmen. Venn av Dado som gjorde det gratis tror jeg, finnes ingen track-listing. Send en mail til Justin eller Dado, de vet sikkert. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den har et refereng som e sann : "bom-diggi-bom-didäng-didäng-diggi-diggi" Noen som vet ka sang e tenke på? Heh....kan det være "Kid Rock - Bawitdaba" ? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hørte en sang flere ganger på radio i dag, gikk noe lignende det her i refrenget. "i'll do it all tomorrow, tomorrow that will be the day" sangen ble sunget på en måte som minnet meg om paperboys? :S Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ahh hadde ikke forventet svar så kjappt! takker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ahh hadde ikke forventet svar så kjappt! takker du visste det nesten selv da. kul sang forresten Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Den har et refereng som e sann : "bom-diggi-bom-didäng-didäng-diggi-diggi" Noen som vet ka sang e tenke på? Kan nesten høres ut som den frosken alle hater for tiden. Crazy Frog feat Axel eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Crazy frog - axel f? det er jo kongesang da! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Crazy frog - axel f? det er jo kongesang da! Du trenger hjelp man søk etter phsykolog på google NÅ Endret 27. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå