Demantios Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Dune - Million miles from home Akira - Million miles from home (Radio Mix) Tror ihvertfall det er Radio Mix, uansett suger den i forhold til manian&tuneup remix Endret 25. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
stianha Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som vet hvort musikken i Viasat HD-reklamen er hentet fra? Er en litt pompøs sang uten tekst. Reklamen jeg mener er den der bildet hele tiden "knuses" for så å settes sammen igjen til noe annet. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva heter sangen som spilles når det er Tormod som filmes i Lyckliga Gatan? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen som vet hvilken sang det er som er brukt på den (tror det er) Unicef-reklamen med hun jenta i grønt som vasker klær? Lenke til kommentar
stianha Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet hvort musikken i Viasat HD-reklamen er hentet fra? Er en litt pompøs sang uten tekst. Reklamen jeg mener er den der bildet hele tiden "knuses" for så å settes sammen igjen til noe annet. Sangen kan forresten høres her Noen som kjenner den igjen? Lenke til kommentar
MVI Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hva den heter den sangen de synger. Pomba, Pomba. Sexy, Sexy eller noe sånt? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet hva den heter den sangen de synger. Pomba, Pomba. Sexy, Sexy eller noe sånt? King Africa - "La Bomba" ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei, det er en sang jeg bare må få vite navnet på.. Tror det er fra lion king, det er ikke noe sangstemme som jeg kan huske.. Ble brukt på NRK's innslagg om bejing.. Er vel mer sånn trist sang tror jeg ?:S Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Navnet på sangen i Tv2s sammendrag fra cupfinalen som ble visst på tv for typ, 5 min siden? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Noen som vet hvilken sang det er som er brukt på den (tror det er) Unicef-reklamen med hun jenta i grønt som vasker klær? Jeg lurer også på det samme En dame som synger til gitarspilling. Edit: Det er Ane Brun med This Voice! Random youtubevideo: http://www.youtube.com/watch?v=hx__SK8N4zo Endret 28. desember 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som vet hvilken sang som er brukt i star tour sin reklame? Går noe sånn som: "When you're in the world, woooooOOOoooorld, wooOOOoooOOOoooOOOrld" Så er det noen modellpene, solbrune, veltrente mennesker som leker på en strand med sin perfekte 2 år gammel sønn. Noe i den gata. har googlet en del, jobba meg innom YouTube og diverse lyricssider, men mistenker sterkt at dette er en 10 sekunds jingle laget for star tour? Noen som vet? På forhånd takk. Endret 28. desember 2008 av Prytz. Lenke til kommentar
MVI Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hva den heter den sangen de synger. Pomba, Pomba. Sexy, Sexy eller noe sånt? King Africa - "La Bomba" ? TakkTakk, det var den sangen:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
stifbest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som vet hva sangen i reklamen til "The Lost Room" heter? er bare en veldig kort reklame, så man rekker nesten ikke oppfatte hva som blir sunget. Reklamen vises blant annet på Viasat 4 Endret 29. desember 2008 av stifbest Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 The Wire - Sesong 1, episode 1: Sang som spilles på den første strippeklubbscenen. Soul-låt. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva heter denne sangen som er vedlagt? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva heter denne sangen som er vedlagt? Tror det er Doctor Music - Rework Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva heter denne sangen som er vedlagt? The Dangerous Summer - The Permanent Rain Lenke til kommentar
Moff Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet hva sang eller artist heter her http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/500 Litt uti filmen kan man høre en som synger, men jeg får ikke tak i orda hvis noen klarer å høre hva de synger hadde det vert fiiint Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hvilken sang som er brukt i star tour sin reklame? Går noe sånn som: "When you're in the world, woooooOOOoooorld, wooOOOoooOOOoooOOOrld" Så er det noen modellpene, solbrune, veltrente mennesker som leker på en strand med sin perfekte 2 år gammel sønn. Noe i den gata. har googlet en del, jobba meg innom YouTube og diverse lyricssider, men mistenker sterkt at dette er en 10 sekunds jingle laget for star tour? Noen som vet? På forhånd takk. Billy Paul - "Your song" Første treff på google btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå