whaley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt Jeg har den på hjernen...grr Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt Jeg har den på hjernen...grr Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling? "In my place" Coldplay Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt Jeg har den på hjernen...grr Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling? "In my place" Coldplay Takk, du er en knupp Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt Jeg har den på hjernen...grr Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling? "In my place" Coldplay Takk, du er en knupp Må nesten ta det tilbake, da det ikke er den sangen. Lastet den nettopp ned og det er ikke samme.. Lastet forøvrig ned lovlig hvis noen skulle lure :-) Mener å huske at han synger "there is a lie, in your eyes" før refrenget starter? Lenke til kommentar
Gunnar36 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Cubus reklamen....anyone? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hjelp meg noen.. tror det er coldplay som har denne låta, den er ganske ny ihvertfall Refrenget går noe sånt som "in your eyes, in your eyes (sp?)" eller noe sånt Jeg har den på hjernen...grr Hvis det ikke er coldplay, så er det ihvertfall Chris Martin som synger. Noen som har peiling? "In my place" Coldplay Takk, du er en knupp Må nesten ta det tilbake, da det ikke er den sangen. Lastet den nettopp ned og det er ikke samme.. Lastet forøvrig ned lovlig hvis noen skulle lure :-) Mener å huske at han synger "there is a lie, in your eyes" før refrenget starter? Matt Kearny - Breathe in, breathe out Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva heter den derre "Her i vinter eventyrland" på engelsk? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) (Walking in a) Winter wonderland? Endret 17. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ah, det kunne jeg funnet ut, ser jeg nå Men takker Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Jeg lurer på hva den sangen Cartman synger i første episode av south park. (Sesong 1) Har en link her. Sangen begyner 13:39. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Jeg lurer på hva den sangen Cartman synger i første episode av south park. (Sesong 1) Har en link her. Sangen begyner 13:39. http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=i+...on+and+the+june Lenke til kommentar
Petter-Pan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan noen fortelle meg hva den sangen heter, den som spilles av når Morten Ramm danser naken som en meksikaner? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har ikke mye info men har hørt den ett par ganger på radioen i det siste. Er en svensk sang, ganske god ryme i den og Det er IKKE timbuktu jeg skal fram til men dem synger noe himmelen jag vil til himmelen ... eller noe sånt Lenke til kommentar
whaley Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Matt Kearny - Breathe in, breathe out hehe, ikke rart jeg ble så frustrert over å google Coldplay, og ikke finne en døyt om denne sangen.. Men synes han høres veldig ut som Chris Martin da.. Digg sang Endret 17. desember 2008 av whaley Lenke til kommentar
superted76 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei... Noen som vet hvem som synger " det er vansklig å vere beskjeden", på svensk. Sputnik synger den på norsk, men er ikke halvt så bra som på svensk.. Flere linjer: --Og når jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har ikke mye info men har hørt den ett par ganger på radioen i det siste. Er en svensk sang, ganske god ryme i den og Det er IKKE timbuktu jeg skal fram til men dem synger noe himmelen jag vil til himmelen ... eller noe sånt Fant den selv, Christer Sandelin - Den Hon Vill Ha Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ser etter en ny versjon av Ghostbusters-temaet. Kom en versjon samtidig med Spritneybears' versjon, men jeg kan ikke huske navnet på artisten. Mener å huske at de var norske. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Heisann! Hørte en sang i bergen, der de sang "Karoliiine!", det er alt jeg husker. Først trodde jeg det var bandet skambankt men jeg finner ikke den sangen der. Tror bandet var fra bergen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Heisann! Hørte en sang i bergen, der de sang "Karoliiine!", det er alt jeg husker. Først trodde jeg det var bandet skambankt men jeg finner ikke den sangen der. Tror bandet var fra bergen? fjorden baby! - Karoline ? Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Heisann! Hørte en sang i bergen, der de sang "Karoliiine!", det er alt jeg husker. Først trodde jeg det var bandet skambankt men jeg finner ikke den sangen der. Tror bandet var fra bergen? fjorden baby! - Karoline ? Der var den, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå