Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei, det er en sang jeg bare må få tak i navnet på. ellers så klarer jeg ikke å få sove øø. Den er ny og den spilles ofte tror eg. begynner litt techno-aktiv i begynnelsen. Tror det er en remix elns techno med pop/hiphop elns litt usikker på den biten. (nei ingen akon elns) Det kommer noe før den "trance-beaten" kommer elns. Beaten går opp og ned. Denne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ikke Kanye West - Stronger, vel? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Leiter etter en norsk rap sang. En mann som synger med en kvinne som ikke er så sentral i sangen. "Hørte du brukte bleier til du var 12 år". "Damer over 90". Dette er 2 sitater ifra sangen jeg leiter etter. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Takk, Lund* Hater slike stunder, selvom jeg ikke hører på slikt, argh. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Takk, Lund* Hater slike stunder, selvom jeg ikke hører på slikt, argh. Bare hyggelig. Vet selv hvor irriterende det er å ikke huske sangen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er nesten a sure thing å alltid tippe at folk spør etter Infinity. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hva denne heter? http://www.youtube.com/watch?v=Kb-ED9hcAjY Lenke til kommentar
miss_unique88 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har fått en sang på hjernen, men husker lite annet enn : "once and for all my love". Mener det er det han synger. Der er en manlig vokalist, myk, litt sånn boyband stemme. Hørt den flere ganger på Radio1 Bergen. Finner den ikke noe sted på nett.. "once and for all my love" blir sunget i refrenget hver gang. *frustrasjon* Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hva denne heter? http://www.youtube.com/watch?v=Kb-ED9hcAjY Tror den heter Bassotronics - Bass, I love you Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hva denne heter? http://www.youtube.com/watch?v=Kb-ED9hcAjY Virkelig så vanskelig å se i tittelen til videoen? Ground Zero GZRW 30SPL test con bass i love you Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hvem som har den låten NRK brukte mye i helgas vintersportssending, i reklame for et spill (?). Veldig tungt gitarriff, null synging på det jeg hørte... vet jeg har hørt den før også, men hjernen er.. skrekkelig tom. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 mulig jeg burde vite dette men; en sang som spilles mye på radioen høres ut som en gjeng unger som synger rap/hip hop tekst: "det finns ingen grenser" og "vi er de beste, de aller beste" Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva heter sangen som brukes på TV for å reklamere for mariabingo.com? De synger noe "Mariaaaaaaaaa, ****** mariaaaa". Vet ikke hva de sier der *** er, men noe i den duren Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva heter sangen som brukes på TV for å reklamere for mariabingo.com? De synger noe "Mariaaaaaaaaa, ****** mariaaaa". Vet ikke hva de sier der *** er, men noe i den duren Svart på tidligere, og det er fortsatt Blondie "Maria" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hvem som har den låten NRK brukte mye i helgas vintersportssending, i reklame for et spill (?). Veldig tungt gitarriff, null synging på det jeg hørte... vet jeg har hørt den før også, men hjernen er.. skrekkelig tom. Mener det var noe av Pantera. Mulig det var "Walk" Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hvem som har den låten NRK brukte mye i helgas vintersportssending, i reklame for et spill (?). Veldig tungt gitarriff, null synging på det jeg hørte... vet jeg har hørt den før også, men hjernen er.. skrekkelig tom. Mener det var noe av Pantera. Mulig det var "Walk" Yess, tuuusen takk \o/ ... og jeg som digger pantera... snakk om flaut... æææh.. men når hjernen står stille.... Igjen, takk!! Lenke til kommentar
mrala Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vet noen hvilken sang fra Love Actually dette er? http://uk.youtube.com/watch?v=14QSezeYMvE&...feature=related Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Vet noen hvilken sang fra Love Actually dette er? http://uk.youtube.com/watch?v=14QSezeYMvE&...feature=related Lese kommentar nummer 6 ovenifra under youtube filmen? Eller enda bedre, se på related clips... Endret 16. desember 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
newfarm2k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei! Skulle connecte en cs server ista som men jeg var på tur inn på den kom det en norsk rap sang. det eneste jeg fikk med meg var "sving sving som et balltre" eller noe sånt. Noen som vet vilken sang dette er? Lenke til kommentar
Gunnar36 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som vet hvilken sang det er som er i den helt siste Cubus reklamen ? Instrumental...men ganske så catchy:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå