Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter sangen han spiller fra 2:00 i denne? (bumper igjen, da det er ny page. Jeg er desperat! :p )

 

http://www.youtube.com/watch?v=Xa0_VQHmFVU

Dragonforce - Scars of yesterday.

1: Jeg hørte det, men det sto og i kommentarene.

2: VENT ETT DØGN før bumping, ikke tre ganger på en dag.

3: Jeg vurderte å drite i å svare deg pga. punkt 1 og 2, men ville la tråden slippe mer unødvendig bumping. På forhånd takk for å ikke gjenta det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jumping all over the world - Scooter?

Edit: Eller kanskje Whatever you want - Status Quo.

 

Da er det sikkert status som er orginalen, men jeg mener det er en annen artist som har spillt inn denne sangen i ettertid (engang på 90 tallet tror jeg) som ble ganske populær også. Eller er jeg på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Hva heter sangen han spiller fra 2:00 i denne? (bumper igjen, da det er ny page. Jeg er desperat! :p )

 

http://www.youtube.com/watch?v=Xa0_VQHmFVU

Dragonforce - Scars of yesterday.

1: Jeg hørte det, men det sto og i kommentarene.

2: VENT ETT DØGN før bumping, ikke tre ganger på en dag.

3: Jeg vurderte å drite i å svare deg pga. punkt 1 og 2, men ville la tråden slippe mer unødvendig bumping. På forhånd takk for å ikke gjenta det.

Da må jeg ha oversett den ene kommentaren, trodde jeg hadde sjekket alle. Beklager det.

Jeg bumpa på nytt da det ble en ny side. Hvem gidder vel å gå på forrige side for å se?

 

Beklager det hele, men jeg måtte vite hva sangen het. Må lære den på gitar! Nydelig sang da! :love:

 

EDIT: OJ! Holdte på å glemme det viktigste: Takk!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Du må lære Dragonforce på gitar? Du må være småmasochistisk. :p

Edit: Og du bumpet to ganger på forrige side. Og noen av oss har høyere innleggsvisning per side og fikk tre innlegg på samme side.

 

Støtter de ovenfor. Jeg bruker "gå til sist uleste innlegg". Det som er dumt da er at når man leser noe vet man ikke om det er besvart, man må lese tråden ferdig og så gå tilbake igjen.

 

De brurde vært et tillegg i reglene om at når noen har fått svar på det de lurte på må de gå tilbake til spørsmålsposten og redigererer og legger til "Besvart: ___(svaret)______". Hadde gjort tråden mye mer leselig.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Da må jeg ha oversett den ene kommentaren, trodde jeg hadde sjekket alle. Beklager det.

Jeg bumpa på nytt da det ble en ny side. Hvem gidder vel å gå på forrige side for å se?

 

Beklager det hele, men jeg måtte vite hva sangen het. Må lære den på gitar! Nydelig sang da! :love:

 

EDIT: OJ! Holdte på å glemme det viktigste: Takk!

 

Det er mange som gidder å gå tilbake, som bruker "vis siste innlegg". Unødvendig bumping kan nødvendigvis fjernes. Det er slik det er, og skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...