Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva låta i Cheez Doodles reklamen heter?

 

Jeg lurte på det samme spørsmålet for noen uker siden, så jeg sendte e-mail til produsenter av reklamen - Try reklamebyrå. Jeg fikk et svar, men der stod det at alle sangene som brukes i deres reklamer er fullstendig egenkomponert.

 

Det er synd, for sangen kunne blitt en skikkelig hit-låt hvis den hadde blitt fullført.

 

Forresten, takk til søppelsveitt for svaret

Endret av saftpresser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter et band jeg hørte i bilen jeg satt på hjem i dag, aner ikke hvem det var som sang og jeg aner egentlig ikke hvem sjåføren var heller.

Det jeg fikk med meg var at de spilte en blanding av goa trance, Enigma og metal, og det var en del growling inni der.

 

Noen som har peiling på hva det kan være?

*bump for good pleasure*

Lenke til kommentar
hva heter denne sangen?

 

Jaja, rolig nå. Du spurte om det samme for bare noen timer siden. La det gå minst ett døgn før du spør igjen. Husk at det er andre her i tråden som gjerne vil ha svar på spørsmålene sine også. Slik kapring av tråden er ikke nødvendig.

 

Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar

HJELP MEG!!!

Jeg har fått en sang på hjernen, men husker lite annet enn : "once and for all my love". Mener det er det han synger. Der er en manlig vokalist, myk, litt sånn boyband stemme. Hørte den på Radio1 Bergen ca kl 18:25? Finner den ikke noe sted på nett.. "once and for all my love" blir sunget i refrenget hver gang. Plis, kan noen hjelpe meg før alt håret mitt er vekke ???

 

 

 

 

 

*rive seg i håret i frustrasjon*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...