Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en.

Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg?

Kan det være "Desire" med Yello ??

Tror jeg vet hvilken hun mener, men husker faen ikke hvem som hadde den. Dame som sang (mørkhudet tror jeg). Listepop fra noen år tilbake. *rivesegihåret* Argh!

"O-oh desiiiiire, o-oh desiiiiiire"

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skrev et innlegg tidligere idag, jeg som sagt så en trailer av Reign of Fire og underveis hørte jeg en sang, den gikk noe slikt:

"Set the trees on fire, let the flames rise higher.." :dribble:

Jeg håper noen vet hva denne sangen heter!

Takk!

Kan det være: Mad at gravity - Burn

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en.

Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg?

Kan det være "Desire" med Yello ??

Tror jeg vet hvilken hun mener, men husker faen ikke hvem som hadde den. Dame som sang (mørkhudet tror jeg). Listepop fra noen år tilbake. *rivesegihåret* Argh!

"O-oh desiiiiire, o-oh desiiiiiire"

Høres ikke ut som dette er rett, men jeg sier det alikevel - kan det være Desire med U2?

Lenke til kommentar
Har på følelsen at den er laget til reklamen, men gjør et forsøk likevel =)

http://www.youtube.com/watch?v=7rSjh52fGTg

Du har nok dessverre rett. Musikken er komponert av David Hayman og Andrew Harris i det canadiske produksjonsselskapet Vapor Music Group. Men her finner du nettsidene deres om du ønsker å lete eller en lydsnutt eller kontaktinformasjon.

Selve filmen finner du under Our Work > New Media > Dove - Campaign For Real Beauty > Evolution. :)

EDIT: Glem alt det ovenstående. Ting tyder på at dette er pianoversjonen av "Passage D", nylig sluppet på The Flashbulbs album "Kirlian Selections". Videoen ser du her.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Hadde på Waschera idag..og to karer skulle rundt i Norge o g sjekke livet eller noe..Helt ærlig hette det tror eg...men hva heter sangen som spilles under introen til programmet deres? Er en dame som synger...

Og hun synger noe som; I'm gonna fly like a star, like a hero, love will survive....osv osv

Charlotte Perrelli - "Hero" ?

Lenke til kommentar

Lurer på om noen kan hjelpe meg med en julesang og hvem som spiller den. Mary's Boy Child i en litt annerlede versjon. Den har et viss reggae feel med gebrokkent engelsk. Det er ikke Boney M versjonen....

"Listen hear the angels sing a new king born today, he well live forevermore because of christmas day" en klassisk julesang Mary's Boy Child men på deler av sangen er det bytte ut med

.....because of charisma day" og andre "feil" ting. En artig sang er det det noen som har peiling på hvem som fremfører denne?

Det er en mann som synger på "jamaica-engelsk" hvis man kan kalle noe for det.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Hadde på Waschera idag..og to karer skulle rundt i Norge o g sjekke livet eller noe..Helt ærlig hette det tror eg...men hva heter sangen som spilles under introen til programmet deres? Er en dame som synger...

Og hun synger noe som; I'm gonna fly like a star, like a hero, love will survive....osv osv

Charlotte Perrelli - "Hero" ?

Jess.

Thx :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...