Bushmills Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Noen?! http://www.youtube.com/watch?v=b4Btclf3jWA ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Bumper denne, tror det er denne jeg er ute etter selv! Hørte den på byen, var full, og da husker man nada. BØØØMP Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Noen?! http://www.youtube.com/watch?v=b4Btclf3jWA ? Hehe, er nok ikke den. Lenke til kommentar
nils-me Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet hva julesangen i den nye Ica julereklamen hvor han ene fyren later som de ikke skal pynte til jul heter? her er link til filmen! http://194.71.243.11/icafilm/08ica4849.mpg Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Det er samme melodi som det er på Johnny, I hardly knew ya, men de som synger rapper liksom.. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva heter sangen som spilles 20-25 sekunder uti filmen her? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva heter sangen som spilles 20-25 sekunder uti filmen her? Karma Chameleon - Culture club Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en. Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er en skikkelig party sang jeg hørte forleden dag. Låter noe slik. "Same old day, same old, same old, same old day,...*techno/trommer/fest-musikk*" Er en damestemme som synger noen få repetive strofer. Er en party sang med mye bass. Tror mange her har hørt den før. Hjelp? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en.Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg? U2 - "Desire" ? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei Noen som vet hva sangen som brukes i visa reklamen som sendes på tv for tiden? Blant annet discovery channel. Den der med en naken man springer gjennom byen og kjøper ditt og datt og endre opp i sitt eget bryllup, noen som vet hva sangen heter? Takker for hjelp Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en.Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg? U2 - "Desire" ? Det er ikke den=( Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Det er samme melodi som det er på Johnny, I hardly knew ya, men de som synger rapper liksom.. Den starter 2:35 sek ca ut i snowboard filmen "Forum That" hvis noen vet hvilken det er Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fant den! Det var denne: http://www.youtube.com/watch?v=_Cxyi6i_YO8 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva heter den 3. sangen i denne videoen? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dire Straits - Walk of Life/Green Day - Holiday. Kommer ann på hvem av dem du mente. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er en skikkelig party sang jeg hørte forleden dag.Låter noe slik. "Same old day, same old, same old, same old day,...*techno/trommer/fest-musikk*" Er en damestemme som synger noen få repetive strofer. Er en party sang med mye bass. Tror mange her har hørt den før. Hjelp? Sikker på at det ikke er "every single day" hun synger? Første jeg tenkte var Benassi Bros - Every Single Day Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet hva den sangen heter som de spiller litt av på slutten av Americas Next Top Model? Den er så fin! Ligner Coldplay. Den er helt på slutten her, starter på minutt 6:28. http://www.youtube.com/watch?v=APQFX8zjeeI...feature=related Lurer også på hva melodien de spiller på TV2 Zebra og TV2 Sport utenom sendetid. Er en fin melodiløs ting som repeterer seg. Finner den ikke på hjemmesidene deres. Jeg tror nok både den fra topmodel og den fra TV2 er spesialkomponert. De fleste slike bakgrunnslåter er det. Er en skikkelig party sang jeg hørte forleden dag.Låter noe slik. "Same old day, same old, same old, same old day,...*techno/trommer/fest-musikk*" Er en damestemme som synger noen få repetive strofer. Er en party sang med mye bass. Tror mange her har hørt den før. Hjelp? Kan det være "It's a fine day"? -C- Lenke til kommentar
thegit Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg leter etter en sang som heter Desire, men jeg vet ikke artisten. Den går litt slik: Desiiiiire, des i i i i i i ire. osv, så er det mørke stemmer mellom desirene, og desirene er på refrenget tror jeg, man hakke liksom litt på i-en.Dårlig forklaring, men kan noen hjelpe meg? Kan det være "Desire" med Yello ?? Lenke til kommentar
simen_lang Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hei:), jeg lurer på hva den sangen i filmen under heter. finner den ikke noe sted.. best regards music lover(L) http://s167.photobucket.com/albums/u143/pr...=newpics406.flv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå