Forumforumforum Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Madcon - beggin? vill gjetting ... Nei, der er refrenget Beggin, beggin youPut your loving hand out baby Beggin, beggin you Put your loving hand out darlin Refrenget sangen jeg var ute etter var veldig ensformet. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja men er ikke det der Madcon - Beggin da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var ikke Madcon jeg var ute etter, den landeplagen har jeg hørt nok ganger. Det jeg mente var at beggin var ensformig, men sangen vi er ute etter er omtrent bare dadadadadad, lalalalal, eller nanannaa eller noe sånt. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Refrenget sangen jeg var ute etter var veldig ensformet." Kan du gi oss noen flere detaljer? Mann/dame som synger, Sang/rapping, fort/sakte... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Refrenget sangen jeg var ute etter var veldig ensformet." Kan du gi oss noen flere detaljer? Mann/dame som synger, Sang/rapping, fort/sakte... Jeg hørte den på et utested, men SurfingElite tror jeg er ute etter samme sang: Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var ikke Madcon jeg var ute etter, den landeplagen har jeg hørt nok ganger. Det jeg mente var at beggin var ensformig, men sangen vi er ute etter er omtrent bare dadadadadad, lalalalal, eller nanannaa eller noe sånt. Kan det ha vært Akon sin nye sang: Right now ( nanana) ?? Den går veldig sånn nananana i refrenget Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 noen som vet hva denne heter? Har bare dette korte klippet http://www.mediafire.com/?nzmdyej2fji Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg så tilfeldigvis litt av My Name Is Earl istad og da kom det en sang som jeg har hørt før... Jeg husker ikke teksten men jeg lurer på om det er noe med "I'm a ... Baby, ...". Det er vel også en banjo eller noe lignende som blir spilt i bakgrunnen? EDIT: Lurer på om det er den som er i bakgrunnen i denne videoen. EDIT2: Fant det ut til slutt. var Beck - Loser Endret 25. november 2008 av Kenny™ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det var ikke Madcon jeg var ute etter, den landeplagen har jeg hørt nok ganger. Det jeg mente var at beggin var ensformig, men sangen vi er ute etter er omtrent bare dadadadadad, lalalalal, eller nanannaa eller noe sånt. Kan det ha vært Akon sin nye sang: Right now ( nanana) ?? Den går veldig sånn nananana i refrenget Nope det er nok ikke den. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hørte en remix av en Red Hot Chilli Peppers sang her på Radio 1 om dagen. Noen som kjenner til hvilken sang dette er? Har RHCP nylig gitt ut remix av en eller annen sang? Sikkert ikke en gammel remix av en mindre ukjent DJ. Da hadde den neppe blitt spilt på Radio 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det var ikke Madcon jeg var ute etter, den landeplagen har jeg hørt nok ganger. Det jeg mente var at beggin var ensformig, men sangen vi er ute etter er omtrent bare dadadadadad, lalalalal, eller nanannaa eller noe sånt. Kan det ha vært Akon sin nye sang: Right now ( nanana) ?? Den går veldig sånn nananana i refrenget Som SurfingElite sa, så er det nok ikke denne Desverre Det var den første jeg kom over når jeg googlet litt ;p Endret 26. november 2008 av espennyh Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Det er samme melodi som det er på Johnny, I hardly knew ya, men de som synger rapper liksom.. Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det var ikke Madcon jeg var ute etter, den landeplagen har jeg hørt nok ganger. Det jeg mente var at beggin var ensformig, men sangen vi er ute etter er omtrent bare dadadadadad, lalalalal, eller nanannaa eller noe sånt. timbuktu alle vill til himmelen Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) noen som vet hvilken sang dette er! den som beggyner på 0.00-1.47 NOEN SOM VET????????????? HJELP MEG!!!!! Endret 26. november 2008 av pistol Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) edit ; nvm Endret 26. november 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 noen som vet hvilken sang dette er! den som beggyner på 0.00-1.47 NOEN SOM VET????????????? HJELP MEG!!!!! gjerne fordel å linke til en evt. video når du spør slikt ?? hvet glemte det Hørte en remix av en Red Hot Chilli Peppers sang her på Radio 1 om dagen. Noen som kjenner til hvilken sang dette er? Har RHCP nylig gitt ut remix av en eller annen sang? Sikkert ikke en gammel remix av en mindre ukjent DJ. Da hadde den neppe blitt spilt på Radio 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lurer litt på hva en sang heter. Det er samme melodi som det er på Johnny, I hardly knew ya, men de som synger rapper liksom.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Leter etter en sang jeg har hørt en del på fester i det siste. Den begynner rolig, å du kjenner den lett igjen. Det er en typisk party sang. Det du hører på starten gjentar seg ofte i sangen. Plutselig blir det neste stille å den samme melodien kommer. I refrenget er det noen som synger noe som ligner på eternity eller noe som slutter på nity. Klarer du å gjette sangen skal du være god EDIT: Fant ut hva sangen het. Guru Josh Project - Infinity http://uk.youtube.com/watch?v=68lyjGNXLlU Endret 26. november 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva heter sangen? Er en sang, tror det er fra Children Of Boodom eller fra Old Man's Child, der i teksten så synger de ( I Am The Evil Devil), hva heter sangen?? Lenke til kommentar
mari81 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som vet hva den sangen heter som de spiller litt av på slutten av Americas Next Top Model? Den er så fin! Ligner Coldplay. Den er helt på slutten her, starter på minutt 6:28. http://www.youtube.com/watch?v=APQFX8zjeeI...feature=related Lurer også på hva melodien de spiller på TV2 Zebra og TV2 Sport utenom sendetid. Er en fin melodiløs ting som repeterer seg. Finner den ikke på hjemmesidene deres. Endret 26. november 2008 av mari81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå