johnj Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hei. Har en nøtt til dere nå. Hvis dere har hørt Timbuktu tror jeg dere har sjanse. Er en svensk rap/pop låt med refreng som inneholder en setning noe lignende "Jag har vært illsint Lisa...bla bla...det âr nestan ôver!..". Bare på svensk. Godt mulig jeg har skrevet feil, men det er noe som ligner. Er en låt som har blitt spilt mye på radio i det siste. Minner meg om Timbuktu. Noen som kan hjelpe meg? Parken - "Jag Har Varit Vilsen, Lisa". Dette er som å skyte i blinde om natten utenfor et stup mens jeg er full, men jeg håper noen er smart nok til å forstå hvilken sang jeg er ute etter. I anledning Operasjon Dagsverk ble vi vist en video på skolen om Maisha Mema, en slik leir i afrika for fattige barn. Uansett i videoen, som var laget av noen elever på skolen min, hørte jeg en sang på slutten som jeg lurer på hva var. Husker ikke tekst eller melodi, men at det var en melodiøs sang sunget av en mann, stemmen kunne minne litt om William Hut, sangen var relativt rolig, men ikke for rolig. Masse instrumenter, og på engelsk. Husker jeg la spesiellt merke til bassen i begynnelsen, men det har nok ikke noe å si. Har hørt sangen før. Vil tippe den hander om fred, håp, barn, fattigdom, afrika, veldedighet, hjelp eller noe relatert. Er utrolig takknemlig hvis noen vet om denne sangen. Jeg prøver meg med å skyte minst like blindt tilbake: Lano Places - "Isolation Street"? Endret 24. november 2008 av johnj Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er faktisk en god mulighet for at det er den sangen. Ligner veldig, men er åpen for flere forslag Uansett, takk! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette er som å skyte i blinde om natten utenfor et stup mens jeg er full, men jeg håper noen er smart nok til å forstå hvilken sang jeg er ute etter. I anledning Operasjon Dagsverk ble vi vist en video på skolen om Maisha Mema, en slik leir i afrika for fattige barn. Uansett i videoen, som var laget av noen elever på skolen min, hørte jeg en sang på slutten som jeg lurer på hva var. Husker ikke tekst eller melodi, men at det var en melodiøs sang sunget av en mann, stemmen kunne minne litt om William Hut, sangen var relativt rolig, men ikke for rolig. Masse instrumenter, og på engelsk. Husker jeg la spesiellt merke til bassen i begynnelsen, men det har nok ikke noe å si. Har hørt sangen før. Vil tippe den hander om fred, håp, barn, fattigdom, afrika, veldedighet, hjelp eller noe relatert. Er utrolig takknemlig hvis noen vet om denne sangen. Kan det være mulig at det er denne karen? Tom Mcrae? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg så på episoden av Entourage som kom ut i kveld, finalen for sesong 5. Det jeg lurer på er hvilken sang er det som begynner 2min 12sekunder inn i episoden; Her er linken for å høre. Takk for oppmerksomheten:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 sangen går sånn: ma ma ma, ma ma ma, oooh oooh. when you og så sier de noe. ma ma ma, ma ma ma, oooh oooh Også sier de where's it going eller noe Dan Balan - Crazy Loop 'Dette har blitt svart på..og det du svarer her er feil Det er Armand van Helden-My my my Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hadde på Waschera idag..og to karer skulle rundt i Norge o g sjekke livet eller noe..Helt ærlig hette det tror eg...men hva heter sangen som spilles under introen til programmet deres? Er en dame som synger... Edit: Sorry for dobbel :/ Endret 24. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei. Har en nøtt til dere nå. Hvis dere har hørt Timbuktu tror jeg dere har sjanse. Er en svensk rap/pop låt med refreng som inneholder en setning noe lignende "Jag har vært illsint Lisa...bla bla...det âr nestan ôver!..". Bare på svensk. Godt mulig jeg har skrevet feil, men det er noe som ligner. Er en låt som har blitt spilt mye på radio i det siste. Minner meg om Timbuktu. Noen som kan hjelpe meg? Parken - "Jag Har Varit Vilsen, Lisa". Tusen hjertelig takk!! Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Blir en liten re-post dette nå da men.. her er linken til videoen på youtube: noen som vet sangen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=29569 Låta som kommer et halve videoen har gått. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=29569 Låta som kommer et halve videoen har gått. Høres ut som "Infinity-Guru Josh Project (Radio Edit)" Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg så på episoden av Entourage som kom ut i kveld, finalen for sesong 5. Det jeg lurer på er hvilken sang er det som begynner 2min 12sekunder inn i episoden; Her er linken for å høre. Takk for oppmerksomheten:) Ta en titt på listen over musikk som er spilt i episoden, kanskje du finner den der: http://www.hbo.com/entourage/music/season05/episode66.html Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg så på episoden av Entourage som kom ut i kveld, finalen for sesong 5. Det jeg lurer på er hvilken sang er det som begynner 2min 12sekunder inn i episoden; Her er linken for å høre. Takk for oppmerksomheten:) Ta en titt på listen over musikk som er spilt i episoden, kanskje du finner den der: http://www.hbo.com/entourage/music/season05/episode66.html Tuuuuuuuuusen takk sephora. Holdt på en god stund å lete nå. Den står der. Nå kan jeg også finne tidligere sanger jeg har lurt på Lenke til kommentar
MasterK Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Står på info'n på videon: "P.S. The music is called Avalon and the artist is Juliet." Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har null forhåpning om at noen finner ut av denne sangen, men jeg må nesten prøve. Jeg hadde den på winamp før i tiden, og jeg mener at enten gruppa eller navnet har noe med bølger å gjøre. Ordet wave dukker opp, eller transformator. Men, tro meg, jeg har søkt! Så jeg ga opp der. Jeg skal beskrive sangen: Den er en 90 talls electronica sang, jeg mener det er ei engelsk gruppe som har den, men den er nok en "one-hit-wonder". Siden det er electronica, er den heller ikke noe særlig listepop. Derimot er den ofte å høre i bakgrunnen av dokumentarer og programmer, og sist gang hørte jeg den i det moteprogrammet på tvnorge, om de to damene fra England som ordner engelske damer. Men de har jo såklart ingen hjemmeside, eller noen info om hva slags sanger de brukte i tv-serien sin. Sangen har ikke noe tekst i seg, utenom en damestemme som sier "eh eh eh . eh." midt i, før sangen fortsetter i sitt vanlige "kule" tempo. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Denne? Eller vent... Jeg vet... AHRG!!! *vri hjernen* Straks tilbake... EDIT: HAH! Tenker det er denne jeg http://www.youtube.com/watch?v=InXYfCBCWNw Orbital - Halcyon -C- Endret 25. november 2008 av ChristianW Lenke til kommentar
åke Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dra klippet til 54 sek. hvem låt starter i bakgrunn her?? http://atvs.vg.no/player/?id=19583 På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Bumper denne, tror det er denne jeg er ute etter selv! Hørte den på byen, var full, og da husker man nada. HEEEELP! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Madcon - beggin? vill gjetting ... Lenke til kommentar
iRik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg hørte denne sangen på tv for en liten stund siden. Den gikk på en reklame/montasje for CSI New York. Det er en hip-hop sang. Den er sånn: (en dame rapper/snakker) Now usually I don't do this but Let's keep the party goin' - hey! (en mann Rapper/snakker) Let me see you rock somethin', let me see you drop somethin' Let's keep the party goin' - hey! Så kan jeg ikke mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå