Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen? Hørt på populær NRK-serie "Den Store Reisen", samt en reklame (husker ikke hvilken). Klikk her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/379170 (Du vil komme til Episode 11 av "Den store reisen") Scroll deg frem til 35.49, her starter sangen. Det utloves sjokolade. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen i denne videoen?' Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen i denne videoen?' Flaming Lips - Yoshimi Battle Benytter meg av sjangsen: Hva heter sangen? Hørt på populær NRK-serie "Den Store Reisen", samt en reklame (husker ikke hvilken). Klikk her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/379170 (Du vil komme til Episode 11 av "Den store reisen") Scroll deg frem til 35.49, her starter sangen. Det utloves sjokolade. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hei. Er det noen som husker hvilken synth-riff som er samplet inn i Josh Guru Project sin Infinity? Jeg lurte litt på om det var fra Dirty Dancing, men er ikke sikker. Tips tas i mot med takk. (PS: Har googlet det altså..) EDIT: Har funnet igjen orginallåten fra 1990 men har fortsatt feelingen på at saksofonriffet er fra en annen låt.. Endret 23. november 2008 av Beatnut Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Har en nøtt til dere nå. Hvis dere har hørt Timbuktu tror jeg dere har sjanse. Er en svensk rap/pop låt med refreng som inneholder en setning noe lignende "Jag har vært illsint Lisa...bla bla...det âr nestan ôver!..". Bare på svensk. Godt mulig jeg har skrevet feil, men det er noe som ligner. Er en låt som har blitt spilt mye på radio i det siste. Minner meg om Timbuktu. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg husker ikke no fra sangen eller hva den het sånn noen lunde. men jeg husker musikkvideoen. det er noen som en på en sommerkamp elns så er det noen tapere der så kliner han ene med hun kule i slutten av videoen. Dårlig forklart. men dem hadde på seg kule klær vanvittig dårlig forklart men kanskje noen fatter hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Noen som har peiling hva gitar-instrumentalen på slutten av den siste episoden av Friends heter? Er relativt sikker på at det er en ganske gammel sang, da jeg synes å ha kjent den igjen i løpet av filmen "The 60s" og Anyone? Fant det ut lol. Imdb er en fin ting. Jefferson Airplane- Embryonic Journey Endret 23. november 2008 av edge Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hva den sangen som er i den nåværende Prison Break reklamene heter ?? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 var på fest i går og hørte en litt fengende sang.. " i been waiting so long for you to arrive" mener jeg teksten var, hørtes med engang ut som avril lavigne sin sk8ter boy, tror det var samme melodi på i deler av sangen, var lit techno preg over den da, litt fart i sangen.. Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hva sangen i denne sesongens skiinfo-reklame er?! forrige sesong var det Flutterby - philter, men den i år var fet den også! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette er som å skyte i blinde om natten utenfor et stup mens jeg er full, men jeg håper noen er smart nok til å forstå hvilken sang jeg er ute etter. I anledning Operasjon Dagsverk ble vi vist en video på skolen om Maisha Mema, en slik leir i afrika for fattige barn. Uansett i videoen, som var laget av noen elever på skolen min, hørte jeg en sang på slutten som jeg lurer på hva var. Husker ikke tekst eller melodi, men at det var en melodiøs sang sunget av en mann, stemmen kunne minne litt om William Hut, sangen var relativt rolig, men ikke for rolig. Masse instrumenter, og på engelsk. Husker jeg la spesiellt merke til bassen i begynnelsen, men det har nok ikke noe å si. Har hørt sangen før. Vil tippe den hander om fred, håp, barn, fattigdom, afrika, veldedighet, hjelp eller noe relatert. Er utrolig takknemlig hvis noen vet om denne sangen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen der hvor musikkvideoen inneholder sånne strekmennesker (husker ikke helt om det er det eller ikke), men hovedgreia er at de har STORE hoder. Det er en sang med en litt sånn techno beat-opplegg. Vet at dette kanskjevar litt vanskelig forklart, men altså. Musikkvideoen inneholder folk med store hoder! Når du presiserer STORE HODER så tenker jeg med en gang på Timbuktu - Det löser sej (Tror det er det den heter). Men hvis det er en slags techno-beat, da tror jeg at jeg er litt på villspor. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen der hvor musikkvideoen inneholder sånne strekmennesker (husker ikke helt om det er det eller ikke), men hovedgreia er at de har STORE hoder. Det er en sang med en litt sånn techno beat-opplegg. Vet at dette kanskjevar litt vanskelig forklart, men altså. Musikkvideoen inneholder folk med store hoder! Mener vi tenker på samme video nå. Det er en 3D-animert video, en mørkhudet mann som rapper, og mener han har på seg store hodetelefoner. Han går rundt og kjører litt i bilen, og er også på toppen av ei bygning og leker litt king kong om jeg husker riktig. Jeg blir gal om jeg ikke finner navnet på den snart. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hva heter sangen der hvor musikkvideoen inneholder sånne strekmennesker (husker ikke helt om det er det eller ikke), men hovedgreia er at de har STORE hoder. Det er en sang med en litt sånn techno beat-opplegg. Vet at dette kanskjevar litt vanskelig forklart, men altså. Musikkvideoen inneholder folk med store hoder! Mener vi tenker på samme video nå. Det er en 3D-animert video, en mørkhudet mann som rapper, og mener han har på seg store hodetelefoner. Han går rundt og kjører litt i bilen, og er også på toppen av ei bygning og leker litt king kong om jeg husker riktig. Jeg blir gal om jeg ikke finner navnet på den snart. Ja.. den der har jeg vært borti. Derfor benytter jeg anledningen til å reposte, siden jeg har vært litt til hjelp: Hva heter sangen? Hørt på populær NRK-serie "Den Store Reisen", samt en reklame (husker ikke hvilken). Klikk her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/379170 (Du vil komme til Episode 11 av "Den store reisen") Scroll deg frem til 35.49, her starter sangen. - aero Endret 23. november 2008 av ███AERO███ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hørte en sang på tv i går, voice av alle ting Rap sang, tror han som sang/rappet hadde rastafletter? og hele refrenget var ''dadadadaddad *noe tekst* Noen som har aning? Dårlig forklart, men håper på hjelp. Noen?! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja.. den der har jeg vært borti. - aero Tusen takk! Tenkte på den sangen når jeg leste posten mot toppen av sia, og ble gal når jeg ikke fant navnet. Thanks! Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 sangen går sånn: ma ma ma, ma ma ma, oooh oooh. when you og så sier de noe. ma ma ma, ma ma ma, oooh oooh Også sier de where's it going eller noe Dan Balan - Crazy Loop Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som vet artist og tittel? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som vet artist og tittel? Jepp, men du kan da umulig ikke ha lest første post i denne tråden. Her er svaret: Writing On The Wall - 2-4 Grooves Tekst: I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher Gonna be your man in motion, all I need is a pair of wheels Take me where the future's lying - St. Elmo's fire St. Elmo's fire, St. Elmo's fire, St. Elmo's fire... I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher Gonna be your man in motion, all I need is a pair of wheels Take me where the future's lying - St. Elmo's fire I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher I can climb the highest mountain, cross the wildest sea I can feel St. Elmo's fire burning in me But maybe sometime you feel the pain But maybe sometime you feel the pain In me I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon I can see a new horizon New horizon, new horizon, new horizon... I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher Gonna be your man in motion, all I need is a pair of wheels Take me where the future's lying - St. Elmo's fire I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher Gonna be your man in motion, all I need is a pair of wheels Take me where the future's lying - St. Elmo's fire I can see a new horizon underneath the blazing sky I'll be where the eagles flying higher and higher I can climb the highest mountain, cross the wildest sea I can feel St. Elmo's fire burning in me You don't see the writ�ng on the wal Bruker min rett til å re-poste: Hva heter sangen? Hørt på populær NRK-serie "Den Store Reisen", samt en reklame (husker ikke hvilken). Det er en pianovignette. Klikk her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/379170 (Du vil komme til Episode 11 av "Den store reisen") Scroll deg frem til 35.49, her starter sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå