Pañolada Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hallois. Noen som vet hvilken sang som spilles på 6:36 i denne videoen? http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid2531904001 EDIT: smart å ha med linken ja. Endret 20. november 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette er kanskje litt vanskelig, men prøver allikavell. Er en rappe sang som pleier å gå på radioen for tiden, og har gått i ca. 2-3 uker nå. Noen ideer? Norsk, engelsk, tysk? Hvilken kanal? Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Leter etter sangen fra Statkraft-reklamen, som går på tv nå. Vet ikke helt hva jeg skal søke etter, men jeg vet at han synger: 20 000 versions of your soul, på et tidspunkt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i innslaget om NFL i programmet Golden Goal på TV2 Zebra idag 20/11? (sangen helt i begynnelsen av innslaget) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Leter etter sangen fra Statkraft-reklamen, som går på tv nå. Vet ikke helt hva jeg skal søke etter, men jeg vet at han synger: 20 000 versions of your soul, på et tidspunkt. Noen som kan hjelpe meg? Dersom det er den samme reklamefilmen som for noen uker tilbake, tipper jeg "Sleeping Lessons" av The Shins. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Noen som vet hvem sin versjon av Rocket Man de spiller i den nye Statoil Hydro reklamen? Endret 21. november 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som vet hvem sin versjon av Rocket Man de spiller i den nye Statoil Hydro reklamen? Det mener jeg var diskutert her tidligere. Man kom vel frem til at begynnelsen er noe de nok ha laget spesielt for reklamen, men refrenget er hentet fra orginalsangen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i innslaget om NFL i programmet Golden Goal på TV2 Zebra idag 20/11? (sangen helt i begynnelsen av innslaget) Sangen heter "Apache" og jeg mener å huske at den opprinnelig ble fremført av "the Shadows", den finnes i et uendelig antall versjoner, og har bl.a blitt samplet i sangen "Jump on it" av Sugarhill Gang. Link til begge her under: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har lurt lenge på kva denne songen i vedlegget heiter. Nokon forslag ? saksa.wav Lenke til kommentar
Vingsand Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg lurer på om noen vet om hvilken sang som ble spilt under Norge's seriemester i fjor? Den hadde blant annet med disse seriene i reklamen: -Grey's -Anna Pihl -Chriminal Minds Lenke til kommentar
Sholaa87 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei:) Har en sang som har vandret på hjernen min i årevis..for ca ett års tid siden fant jeg endelig ut hva den het..men da glemte jeg selvfølgelig å notere meg det..så nå er jeg like langt.. Tror det er ei norsk jente som synger,ikke veldig kjent, noen år gammel sang,husker kun noen strofer fra refrenget..går noe slik som " i want a big house in hollywood..**get my self an own rich man **polishing my brand new jeep..eller noe i den dur..husker veldig lite fra den,å kan kansje være litt på bærtur med teksten..Håper noen kan hjelpe meg likevel:) ** Tekst jeg ikke vet... Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei:) Har en sang som har vandret på hjernen min i årevis..for ca ett års tid siden fant jeg endelig ut hva den het..men da glemte jeg selvfølgelig å notere meg det..så nå er jeg like langt.. Tror det er ei norsk jente som synger,ikke veldig kjent, noen år gammel sang,husker kun noen strofer fra refrenget..går noe slik som " i want a big house in hollywood..**get my self an own rich man **polishing my brand new jeep..eller noe i den dur..husker veldig lite fra den,å kan kansje være litt på bærtur med teksten..Håper noen kan hjelpe meg likevel:) ** Tekst jeg ikke vet... Hannah - Hollywood Lie Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mårnmårn, jeg søker etter en sang og trenger hjelp! På enten tv2 eller tv norge eller begge så går det en reklame nå, den der det er masse klipp og det står "du vil ha: så og så mange nattbad, jente kvelder, gutte kvelder turer" den sangen som spilles der. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hva heter sangen og hvem spiller den sangen som går sånn: "kom nå kara ska vi jakte hara"??? hørte den på radioen men husker ikke hva de het eller hvem som spilte den!!?? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva heter denne trance-låta? Firefox_recording_1.mp3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mårnmårn, jeg søker etter en sang og trenger hjelp! På enten tv2 eller tv norge eller begge så går det en reklame nå, den der det er masse klipp og det står "du vil ha: så og så mange nattbad, jente kvelder, gutte kvelder turer" den sangen som spilles der. Jeg vet hvilken sang det er tror jeg, men jeg husker ikke hvilken reklame det er. Er det Hafslund? Evt Statoil? Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Statoil mener jeg...er i hvertfall noe skikkelig teit:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En sang, tror det er fra Children Of Boodom eller fra Old Man's Child, der i teksten så synger de ( I Am The Evil Devil), hva heter sangen?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva heter sangen der hvor musikkvideoen inneholder sånne strekmennesker (husker ikke helt om det er det eller ikke), men hovedgreia er at de har STORE hoder. Det er en sang med en litt sånn techno beat-opplegg. Vet at dette kanskjevar litt vanskelig forklart, men altså. Musikkvideoen inneholder folk med store hoder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå