CurSe Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Favourite Game (er ikke sikker på om jeg skrev det riktig) Husker at hun synger : I'm losing my favourite game.. Husker desverre ikke artisten Tusen hjertelig Sangen jeg har var såpass kort at den aldri kom fram til teksten. Men det du husket av teksten fikset problemet. Tok et lite søk på google og kom fram til at det var My Favourite Game - The Cardigans. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det jeg trodde, men var ikke sikker. Satt i 1 min å irriterte meg over at jeg ikke kom på det, like artig hver gang når jeg husker det da Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her kommer en skikkelig nøtt, noen som kjenner til de her: http://home.no.net/~raist1in/ukjent.mp3 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som vet hva den sangen som spilles i Tour De France? Der det er redigert.. Oppsumering liksom.. Så er det en sang som minner litt om call on me.. Er sånn "dance" musikk! Heeeelp Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som vet hva den sangen som spilles i Tour De France? Der det er redigert.. Oppsumering liksom.. Så er det en sang som minner litt om call on me.. Er sånn "dance" musikk! Heeeelp Det er flere sånne sanger i Tour de France Enten er det Rockefeller - Do it 2 nite eller Sunset Strippers - Falling stars eller New Order - True faith (sangen i introen) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Noen som vet hva denne sangen heter? Unknown.zip Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lurer på hva en sang heter. Jeg vet ikke hvem som har lagd den, men noe av teksten går sånn her: 'We can see clearly now, the rain has fall.' Har nemlig fått den på huet. Den sangen er den de tre 'Blinde musene' i 'Shrek 2; Far, Far Away Idol' synger. Den er også themet(?) til animasjonsfilmen 'Antz'. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 'We can see clearly now, the rain has fall.'Har nemlig fått den på huet. Den sangen er den de tre 'Blinde musene' i 'Shrek 2; Far, Far Away Idol' synger. http://www.imdb.com/title/tt0298148/soundtrack ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg lurer på hva en sang heter. Jeg vet ikke hvem som har lagd den, men noe av teksten går sånn her: 'We can see clearly now, the rain has fall.' Har nemlig fått den på huet. Den sangen er den de tre 'Blinde musene' i 'Shrek 2; Far, Far Away Idol' synger. Den er også themet(?) til animasjonsfilmen 'Antz'. Høres ut som "I Can See Clearly Now", vet ikke hvem som har orginalen for å være helt ærlig. Mange versjoner. Tror Johnny Nash sin er den eldste jeg vet om, den og Jimmy Cliff sin er vel de mest kjente, Jimmy Cliff sin er den kuleste av de to, synes jeg ihvertfall. AtW Endret 22. juli 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lurer på hva en sang heter. Jeg vet ikke hvem som har lagd den, men noe av teksten går sånn her: 'We can see clearly now, the rain has fall.' Har nemlig fått den på huet. Den sangen er den de tre 'Blinde musene' i 'Shrek 2; Far, Far Away Idol' synger. Den er også themet(?) til animasjonsfilmen 'Antz'. Jeg vet bare at SNUFF har en punkecover av den... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ok, takk for hjelpen alle sammen EDIT: Likte Johnny Nash's sin bedre enn Jimmy Clif's, men ikke med stor margin. Endret 22. juli 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) blablablabla http://www.imdb.com/title/tt0298148/soundtrack ? 'Far, Far Away' Idol var en sånn bonus greie man fikk med på dvd'en, Så den er ikke på soundtracket. Men soundtracket er veldig bra.Takk for linken Endret 22. juli 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 jeg hørte en balade på radioen idag, husker ikke så mye men i refrenget sang han noe som dette "when i see the sun in your eyes". han går høyt opp når han synger det. noen som har peiling? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg lurer på hva den sangen som spilles i slutten av The OC E01S01 heter. Når Ryan må dra hjem. Den går sånn her i starten: "Don't know I'm still afraid If you weren't real I would make you up" Endret 22. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hva heter introsangen i friends? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hva heter introsangen i friends? The Rembrandts - I'll be there for you Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg lurer på hva den sangen som spilles i slutten av The OC E01S01 heter. Når Ryan må dra hjem. Den går sånn her i starten: "Don't know I'm still afraid If you weren't real I would make you up" Joseph Arthur - Honey and the moon? Endret 23. juli 2005 av Cro Cop Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Muligens norsk band fra 80-tallet. Sjanger er pop. "... doesn't live here anymore, what a pity." Hvilken sang? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 trenger en sangsom vistnok ligger på lista for tia. En del av refrenget: "and so i fall into the ocean, singing out your name" Noen liste-pop lyttere som aner hva denne sangen heter og\ eller hvem som har skrevet den? Ingen som kunne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå