Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg hørte en snutt av en sang i går, på radioen. Det var ei rappegruppe som rappa politikk. De sang bla. "obama, obama, obama, obama, oba-oba-obama, obama, obama (osv.). Jeg har søkt etter obama, obama; men hehe! Klart jeg ikke finner sangen da. Noen som vet hva gruppa heter?

 

edit: slurvefeil.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hørte en snutt av en sang i går, på radioen. Det var ei rappegruppe som rappa politikk. De sang bla. "obama, obama, obama, obama, oba-oba-obama, obama, obama (osv.). Jeg har søkt etter obama, obama; men hehe! Klart jeg ikke finner sangen da. Noen som vet hva gruppa heter?

 

edit: slurvefeil.

 

 

er det denna du mener ? :p

Lenke til kommentar
Jeg hørte en snutt av en sang i går, på radioen. Det var ei rappegruppe som rappa politikk. De sang bla. "obama, obama, obama, obama, oba-oba-obama, obama, obama (osv.). Jeg har søkt etter obama, obama; men hehe! Klart jeg ikke finner sangen da. Noen som vet hva gruppa heter?

 

edit: slurvefeil.

 

 

kan det være open to obama

sjekk om det stemmer

Lenke til kommentar
handler om en som havner bak fiendens linjer. Og så blir han reddet av en sersjant som heter noe med sabotage. Og så når han kommer frem til vennlige soldater så viser det seg at han sersjanten har vært død i flere dager allerede

 

Stan Ridgway - Camouflage

Takker. Bomma stygt på navnet. Men det ligna da.

Lenke til kommentar
coca cola reklamen! den går på tv en gang i blant, og det er reklame for coca cola. folka i reklamen gjør mye rart... er som regel jenter tror jeg. blant annet er det en dame som trykker trynet sitt opp vinduet på et kontor... og et par som gifter seg. bruden tøyser fælt og lager grimaser :)

 

noen som vet hva sangen til denne reklamen heter? veldig fin

Alphabeat - Fascination.

takk!

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen!

 

Sitter her og "jammer" på keyboardet. Traff plutselig en akkord som hørtes kjent ut og lurer på om dere vet hvor dette stammer fra. Tror det er noe filmmusikk, men er ikke sikker. Har laget en kjapp remake av det jeg husker sånn ca. Navn på komposisjon tas imot med stor glede.

 

Takk! :D

Lignet veldig på noe fra Zelda, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Jeg hørte en snutt av en sang i går, på radioen. Det var ei rappegruppe som rappa politikk. De sang bla. "obama, obama, obama, obama, oba-oba-obama, obama, obama (osv.). Jeg har søkt etter obama, obama; men hehe! Klart jeg ikke finner sangen da. Noen som vet hva gruppa heter?

 

edit: slurvefeil.

 

 

er det denna du mener ? :p

 

jepp :) tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...