Josinho Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann. Er ny på dette, og lurer på om det er noen som vet hva en sang heter? Den begynner med " Tonight tonight " mange ganger. Blir brukt på tv2 i forbindelse med bilder fra kveldens tippeligarunde eller noe i den duren. Ble brukt før cupfinalen med enkelte bilder fra Vålerenga og Stabæk. Begynner slik : Tonight tonight tonight, bla bla bla. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lyrics; "I wish I could change your mind and make you say: Love is forget, *noe* love is forget, *noe* love is forget, cry me a river love is forget" (e.l.) takk for svar ;b Mener du "Love is Wicked" ? I såfall; det er tittelen... Stemmer, takk Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på en engelsk sang som en dame synger om noen penger. I refrenget kommer det to skyte lyder og en "pengelyd." noen som vet hvilke sang det er utifra disse opplysningene. Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på en engelsk sang som en dame synger om noen penger. I refrenget kommer det to skyte lyder og en "pengelyd." noen som vet hvilke sang det er utifra disse opplysningene. Er det refrenget på Dr. Dre - Bang Bang du tenker på? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 nei det er en jente som synger hele sangen og hun stopper og synge når "lydeffektene" kommer og de er veldig tydelige. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva med M.I.A. - Paper Planes? Se filmen hos Youtube Endret 12. november 2008 av radivx Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eller M.I.A. - Paper Planes? Det var den ja takker! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hva hetter sangen som er på slutten av denne videoen? http://www.youtube.com/watch?v=7sRTmng8WL4...feature=related Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hva hetter sangen som er på slutten av denne videoen? http://www.youtube.com/watch?v=7sRTmng8WL4...feature=related massive attack - teardrop Lenke til kommentar
Christer03 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 noen somvet va denne heter? Lenke til kommentar
NHOP Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann. Er ny på dette, og lurer på om det er noen som vet hva en sang heter?Den begynner med " Tonight tonight " mange ganger. Blir brukt på tv2 i forbindelse med bilder fra kveldens tippeligarunde eller noe i den duren. Ble brukt før cupfinalen med enkelte bilder fra Vålerenga og Stabæk. Begynner slik : Tonight tonight tonight, bla bla bla. Josinho, denne sangen er sunget av bandet Hard-Fi. Sangen heter Tonight. - en herlig sang! Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hørte på radio'n igår en sang som ble spilt av ei ung skotsk jente. Husker ikke va hu het eller hva sangen het, men hun var jo i en reklame for ikke så altfor lenge siden med en ny CD ellerno, også trur jeg hun er ganske "ny" og, for hakke hørt henne før. høres ut som hun er countrymusiker. Noen som vet hva hun heter? og btw lurer fremdeles på hva denne technolåta heter: husker verken navn på artist eller sang og har ikke hørt hele sangen, men jeg skrev ned noen noter på et gitartabulatur, og regner med at med en gang noen hører disse notene så vet de hvilken jeg snakker om: E ---3-----------------3-----5-----6----------------1 H -----------------------------------------4--------- G --------------------------------------------------- D --------------------------------------------------- A --------------------------------------------------- E --------------------------------------------------- E ---3-----------------3-----5-----6----------------1----1----3-----5-----6----5----3 H -----------------------------------------4----------------------------------------- G ----------------------------------------------------------------------------------- D ----------------------------------------------------------------------------------- A ----------------------------------------------------------------------------------- E ----------------------------------------------------------------------------------- Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nå får jeg ikke spilt noe gitar akkurat nå, men er det DENNE? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hørte på radio'n igår en sang som ble spilt av ei ung skotsk jente. Husker ikke va hu het eller hva sangen het, men hun var jo i en reklame for ikke så altfor lenge siden med en ny CD ellerno, også trur jeg hun er ganske "ny" og, for hakke hørt henne før. høres ut som hun er countrymusiker. Noen som vet hva hun heter? Jeg skyter litt i mørket nå, men har følgende forslag: - Gabriella Cilmi - Duffy - Joss Stone Ingen av de er fra Skotland så vidt jeg fant ut, men de holder til/er fra Storbrittania ihvertfall... EDIT: I siste liten kom jeg på Amy MacDonald, som jeg fant ut faktisk er skotsk Og, hun er countrysanger. Her er en av de mest kjente sangene : This Is The Life Endret 13. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 En låt som de bruker i en reklame for alle seriene på Viasat 4 nå for tiden. Reklamen starter med at hovedkarakteren i Chuck roper "It's alive!" mot kameraet (tror ikke dette er en del av låta), også fortsetter det med en slags technobeat. Etterhvert kommer en vokal inn, med en type stemmemanipulasjon som kan minne litt om flere ungdomsrockband for tiden. Det er også noe tekst der, jeg har søkt etter den på Google på flere måter, men finner ingenting der. "I was thrilled to give you more than I do now And I was glad to show you more than I do now" Er ikke helt sikker på verselinje 1 og 3 var "I was thrilled" og "And I was glad", men det var noe i den duren, resten er jeg sikker på. Vanligvis finner jeg sånne låter rimelig kjapt, men denne var tricky. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Etter reklamen står sangen nede i venstre hjørnet. Husker den het noe med konkurs eller noe. Husker ihvertfall at det var et ganske ironisk navn på sangen ved tanke på at det var en reklame for en TV-kanal. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Veto - Built to fail Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tusen takk. Slo på Viasat 4 når KoffeinKanin tipset om det, logget akkurat på for å si i fra hva låta var etter at reklamen gikk nå nettopp. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Låta er ei typisk sydenlåt. Høres ut som de synger; Agility, agility, agility.. Ikke mye info, men. Meh, nevermind Endret 13. november 2008 av Orbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå