kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den er vel ganske sikkert laget spesielt til serien... Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Pokker Får sende en mail til tv2. BTW bra nick Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Offtopic: Tror jeg må kopiere den signaturen din Synes vi bør lage et kakelag her på forumet hehe. Ontopic: Raymond Enoksen og Geirmund Simonsen har laget all musikken du hører i serien «Hvaler». Gutta har tidligere jobbet med filmmusikk, og for NRK har de laget musikken til programmer som «Lars Monsen» og «Uti vår hage 2». Endret 10. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right". Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ? - Jeg har en ide Nanci Griffith - Speed of the sound of loneliness http://www.youtube.com/watch?v=Gfot79z9wZ4 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right". Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ? - Jeg har en ide Nanci Griffith - Speed of the sound of loneliness http://www.youtube.com/watch?v=Gfot79z9wZ4 Det var riktig sang, men ikke helt riktig artis. Er ute etter en litt nyere versjon. Kan høres ut som om det er Steinar Engelbrektson som synger, for de som kjenner til han. Uansett, takk for innsatsen Lenke til kommentar
peids Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei alle sammen! Her kommer dagens lille "nøtt". Satt og hørte igjennom noen gamle kassetter her om dagen (!), og kom over en utrolig kul sang. Høres kjent ut - men klarer ikke gjenkjenne den! Har lagt den over til MP3, så den kan høres på her : http://www.2shared.com/file/4258714/8402fe...great_song.html "Come on get dangerous, show me the time of my life" En metal-sang, utrolig kul (For oss som liker sånt ) Håper noen metal-fans klarer å finne dette ut for meg, har holdt på å gå på veggen her Takk! Pe. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro. Lenke til kommentar
peids Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro. Mat Kearney - Breathe In breathe out Prøv den. Litt nyere enn 1 år, men tipper det er den Pe Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro. Mat Kearney - Breathe In breathe out Prøv den. Litt nyere enn 1 år, men tipper det er den Pe Nei, er ikke den:P Ganske sikker på at det er ei frøken som synger. Lenke til kommentar
Anamaya Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro. Mat Kearney - Breathe In breathe out Prøv den. Litt nyere enn 1 år, men tipper det er den Pe Nei, er ikke den:P Ganske sikker på at det er ei frøken som synger. -- Kan det være Brandi Carlile - The Story? http://www.youtube.com/watch?v=xq-ZmAYLeB8 Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) JA man. Evig takk, like før jeg gikk på veggen:P Endret 11. november 2008 av Anthila Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way" Video kommer strax! Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen. Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner? Se filmen hos Youtube Endret 11. november 2008 av Applebeefanmæfitjægrisnæ Lenke til kommentar
Christer03 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way" Video kommer strax! Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen. Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner? Se filmen hos Youtube Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den. Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger. Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:) Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som så på "Hellstrøm rydder opp" på torsdag? Det var episode 7. Og når de kjørte båt, så spilte de en kul sang, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way" Video kommer strax! Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen. Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner? Se filmen hos Youtube Skjønte ikke om du mente den "Move Bitch" eller den andre. Noen av de her kanskje? http://www.imdb.com/title/tt0448157/soundtrack Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sitter å ser på bring it on : all or nothing, hørte en dritfet hiphop låt, den kommer når de danser rund 7 minutter inn i filmsnutten. Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
icx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hmm.. denne er kanskje litt vanskelig da jeg leter etter en sang hvor jeg kun har sett musikkvideoen.. Den er 3d/cg/animert hip-hop. Det er en kar som går nedover en gate/storby og synger, og en som spiller bass/gitar. Husker ikke hva siste gjør. Fargene i videoen skifter ekstremt mye, og det er veldig freshe farger.. magenta, turkis etc.. Så bare videoen i noen sekunder på foot-locker i Roma, så vet ikke noe mer. Men hadde vært supert om noen kjente til denne Lenke til kommentar
Thomas N/A Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Noen som vet hva sangen heter, den som er med i Xbox 360 reklamen som går nå, om Guitar Hero - World Tour (eller hva spillet heter)? Tenker på den som er i Western-stil.. Endret 11. november 2008 av lokomotiv_ Lenke til kommentar
Christer03 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den. Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger. Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet hva sangen heter, den som er med i Xbox 360 reklamen som går nå, om Guitar Hero - World Tour (eller hva spillet heter)? Tenker på den som er i Western-stil.. Ikke mulig at du finner videoen på youtube? Kan være du tenker på den med Lenny Kravitz - Are you gonna go my way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå