Cuneax Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hva heter sangen på siste bond film, den i introen.sikker spurt om før men jeg finner den ikke. Dette finner du lett ut selv. Les også førsteinnlegget: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=2794444 Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hei hei, Jeg plages med å finne ut hva sangen min heter. Det er en techno-låt som jeg verken vet navn på DJ/artist eller navn på låta. Jeg er ganske sikker på at denne låta er et par år gammel cirka, for det var en periode hvor jeg syntes å ha hørt den 2-3 ganger på radio ( har aldri hørt hele låta), og jeg tror de fleste har hørt den sangen. Alt jeg har å gå på er litt "noter" fra det jeg kaller "refrenget" eller hva nå det enn heter, for når man hører de tonene så vet man hvilken sang det er :=P, så jeg håper at det er noen der som vet hvilken låt det er snakk om. Okey de første 2 minuttene er dunk, dunk, dunk med en dame som er litt i bakgrunnen etter ca. 2 min blir det stille i 5 sekunder, så kommer disse korte tonene,8er ikke så god i å skrive noter, sorry: G---G----A------Ass-------Diss/E(mørk)-----F G---G----A------Ass-------Diss/E(mørk)-----F---F---G----A----Ass---A----G Også går den sånn, og resten hakke jeg hørt enda så, hva heter låta? Endret 10. november 2008 av held hofftage Lenke til kommentar
veluci Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 noen som kan hjelpe meg og finne navnet på sangene i Madagaskar 2? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 noen som kan hjelpe meg og finne navnet på sangene i Madagaskar 2? Once Upon A Time In Africa Traveling Song, The Party! Party! Party! I Like To Move It Good, The Bad And The Ugly, The Big And Chunky Chums New York, New York Volcano Rescue Me More Than A Feeling She Loves Me Foofie Copacabana Monochromatic Friends Best Friends Alex On The Spot I Like To Move It She Loves Me http://www.overstock.com/Books-Movies-Musi...85/product.html Artistene mangler da, men... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei hei, Jeg plages med å finne ut hva sangen min heter.Det er en techno-låt som jeg verken vet navn på DJ/artist eller navn på låta. Jeg er ganske sikker på at denne låta er et par år gammel cirka, for det var en periode hvor jeg syntes å ha hørt den 2-3 ganger på radio ( har aldri hørt hele låta), og jeg tror de fleste har hørt den sangen. Alt jeg har å gå på er litt "noter" fra det jeg kaller "refrenget" eller hva nå det enn heter, for når man hører de tonene så vet man hvilken sang det er :=P, så jeg håper at det er noen der som vet hvilken låt det er snakk om. Okey de første 2 minuttene er dunk, dunk, dunk med en dame som er litt i bakgrunnen etter ca. 2 min blir det stille i 5 sekunder, så kommer disse korte tonene,8er ikke så god i å skrive noter, sorry: G---G----A------Ass-------Diss/E(mørk)-----F G---G----A------Ass-------Diss/E(mørk)-----F---F---G----A----Ass---A----G Også går den sånn, og resten hakke jeg hørt enda så, hva heter låta? Prøvde å putte notene dine inn i Virtual Keyboard, men det gir ingen mening. Du har ikke noen lydklipp du kan legge opp eller noe ? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 noen som kan hjelpe meg og finne navnet på sangene i Madagaskar 2? Once Upon A Time In Africa Traveling Song, The Party! Party! Party! I Like To Move It Good, The Bad And The Ugly, The Big And Chunky Chums New York, New York Volcano Rescue Me More Than A Feeling She Loves Me Foofie Copacabana Monochromatic Friends Best Friends Alex On The Spot I Like To Move It She Loves Me http://www.overstock.com/Books-Movies-Musi...85/product.html Artistene mangler da, men... takker og bukker Lenke til kommentar
pistol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) hei lurer på om noen kan hjelpe meg med litt trance/techno! surfa litt på nettet og fant denne! på denne vidioen leter jeg etter den sangen fra 00.00 til 1.05 takk på forhånd Mvh Marius(pistol) Endret 10. november 2008 av pistol Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som kan hjelpe meg med å gjenkjenne første og aller siste sangen i klippet? Første er no progressive house..andre er no techno/trance (Tiesto?) http://www.youtube.com/watch?v=o9aw_GqLIOM Lenke til kommentar
pistol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som kan hjelpe meg med å gjenkjenne første og aller siste sangen i klippet? Første er no progressive house..andre er no techno/trance (Tiesto?) http://www.youtube.com/watch?v=o9aw_GqLIOM hei du så vidioen din lette igjenom alle sidene det sto at det skulle være Ich Liebe es sjekk ut om det er riktig Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) hei lurer på om noen kan hjelpe meg med litt trance/techno! surfa litt på nettet og fant denne! på denne vidioen leter jeg etter den sangen fra 00.00 til 1.05 takk på forhånd Mvh Marius(pistol) Pitchers - Black is back http://www.youtube.com/watch?v=mDGDy0FLk7c Endret 10. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ok, denne kan kanskje være litt vanskelig å finne ut av, men vi prøver...! Husker dere barne tv serien "Det suser i sivet"? den hadde hvertfall en veldig fin intro som lignet VELDIG på den her nocturne, men det er ikke den altså... Cirka lik komp, men annen hovedmelodi... Dame som sang... Håper inderlig noen klarer å finne ut hvilken sang det er. Har plaget meg at jeg ikke vet hva den heter lenge nå...! Verken dame som sang eller spesielt lik "Nocturne" i mine ører, men kan det være denne? CD-en kan i så fall kjøpes herfra. Nei er nok ikke den Sangen minner veldig om nocturne... kanskje jeg skal prøve å plystreden for dere? Lenke til kommentar
mosik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Noen som vet hvilken dansk sang dette kan være: "og vi går fram og tilbaje for siden for siden opp og ned" Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Lurer på hva sangen i Coop Prix reklamen heter. Reklamen er om han gutten som går ut av døra si, og finner masse mat og frukt og til slutt står på utsiden til ei dame. Og det ligger en blomsterbukett der. Hva heter den? Høres ut som det er Ole Paus som synger, men er ikke sikker. Ingen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Låten heter What the World Needs Now Is Love og er sunget av Burt Bacharach. Jo, noen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Riktig sang, men i reklamen er den sunget av Ole Paus. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 det er ikke den sangen! Den lignet ikke. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jo det er den sangen, men Paus har satt sitt eget preg på den. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Var det jeg trudde Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i paus versjonen da? Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva heter musikken i hvaler folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå