Rostad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 leter etter en sang, tror den er russisk men er ikke helt sikker, men vet at den også er oversatt til engelsk. Er litt sånn techno flyt over denne og hvis jeg husker rett så er det noen plystring også. Er en god stund siden jeg hørte denne siste men når jeg prøver og nynne på den så blir det bestanding at jeg nynner på kalinka, help! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Rufus Wainwright tror jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 leter etter en sang, tror den er russisk men er ikke helt sikker, men vet at den også er oversatt til engelsk. Er litt sånn techno flyt over denne og hvis jeg husker rett så er det noen plystring også. Er en god stund siden jeg hørte denne siste men når jeg prøver og nynne på den så blir det bestanding at jeg nynner på kalinka, help! Russisk: Bum - [Top 100 best techno Vol.5 #35] Kanikuly (Jam Boxx Radio Edit) [3:37] Engelsk: Befour - How Do You Do Går ikke an å IKKE plystre til disse. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right". Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvem synger hallelujah i shrek? Rufus Wainwright tror jeg.Feil, det er John Cale. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lurer på hva den sangen på starten av die another day heter! (Tror det er Madonna som synger) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Lurer på hva den sangen på starten av die another day heter! (Tror det er Madonna som synger) Madonna - Die another day? http://www.youtube.com/watch?v=dAPh72JQ6qU Endret 9. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lurer på hva den sangen på starten av die another day heter! (Tror det er Madonna som synger)PÅ tv3 nå Det er Madonna ja Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det går ein reklame på tv for tida, trur den gjeld vindkraft eller eitt eller anna med elektrisitet. Undervegs i reklamen får me informasjon om kor mange sekund av livet vårt me gjer visse ting, t.d. dra på guttetur/jentetur etc. Songen i bakgrunnen er heilt konge, og eg veit at det ikkje berre er ein låt som er skrive til reklamen. Har høyrt den andre plassar også. Nokon som veit? EDIT: Var The Shins - Sleeping lessons LØYST! Endret 9. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva heter den sangen på den nye Rema 1000 reklamen ? Den når han går inn på bussen også blir det bare bråk? (Den som spilles i headsetet hans) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For tredje gang på fire sider eller noe: Animal Alpha - Bundy. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg? wonderful world evt. What a wonderful world og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg? wonderful world evt. What a wonderful world og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen Louis Armstrong - What a Wonderful Worldhttp://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg? wonderful world evt. What a wonderful world og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen Louis Armstrong - What a Wonderful Worldhttp://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc Kan det være Sam Cooke - Wonderful world eller kansje ? Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) ingen av dei nemnte...er meir 80/90tallet stil....var vist ikkje lett å finne denne sangen hehe kan den muligens denne teksten i seg?: It's a wonderful, wonderful world FANT SANGEN Black - Wonderful Life Endret 9. november 2008 av torslo Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lurer på hva sangen i Coop Prix reklamen heter. Reklamen er om han gutten som går ut av døra si, og finner masse mat og frukt og til slutt står på utsiden til ei dame. Og det ligger en blomsterbukett der. Hva heter den? Høres ut som det er Ole Paus som synger, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Låten heter What the World Needs Now Is Love og er sunget av Burt Bacharach. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hva heter sangen på siste bond film, den i introen. sikker spurt om før men jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Ok, denne kan kanskje være litt vanskelig å finne ut av, men vi prøver...! Husker dere barne tv serien "Det suser i sivet"? den hadde hvertfall en veldig fin intro som lignet VELDIG på den her nocturne, men det er ikke den altså... Cirka lik komp, men annen hovedmelodi... Dame som sang... Håper inderlig noen klarer å finne ut hvilken sang det er. Har plaget meg at jeg ikke vet hva den heter lenge nå...! Endret 10. november 2008 av kalli Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ok, denne kan kanskje være litt vanskelig å finne ut av, men vi prøver...! Husker dere barne tv serien "Det suser i sivet"? den hadde hvertfall en veldig fin intro som lignet VELDIG på den her nocturne, men det er ikke den altså... Cirka lik komp, men annen hovedmelodi... Dame som sang... Håper inderlig noen klarer å finne ut hvilken sang det er. Har plaget meg at jeg ikke vet hva den heter lenge nå...! Verken dame som sang eller spesielt lik "Nocturne" i mine ører, men kan det være denne? CD-en kan i så fall kjøpes herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå