bortevekk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg lurer på en sang som spilles på Tour de France sendingen på TV 2. "We can do it baby, do it tonight" eller noe sånt er noe av teksten.. Det er en slags partysang, disco-aktig...noen som vet hva den heter? De spiller den ofte... Det er en mann med artistnavnet "kraftwerk" eller noe lingnende som har laget en del musikk til tour de france. søk på han, kanskje du finner noen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 NOen som vet om hvem som har lagd og hva sangen heter der de synger slik? (Det er en dame som synger) I'm gonna find you....and take it slowly... Melodien er den samme som i den: I don't wanna know if you played me things ett eller annet Mener du samme melodi som i mario winanz-i don't wanna know? i så fall hørte jeg en sang i dag, med noe lingnende melodi, det var med fugees tror jeg! Hvilken sang det var husker jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 NOen som vet om hvem som har lagd og hva sangen heter der de synger slik? (Det er en dame som synger) I'm gonna find you....and take it slowly... Melodien er den samme som i den: I don't wanna know if you played me things ett eller annet The Fugees - Ready or not... Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Musikkvideoen er ei jente (modell) som har svart maling over hele seg og i løpet av videoen minker det på malingen til alt er borte. Norsk band synger rock your music noe sånt. Noen som vet band/artist eller navn på låten? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Eneste jeg husker fra sangen: Three for five, five for love Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Norsk artist synger could/would i disappoint you... and put a record on. Noen som vet? Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Noen som vet navnet på de korte melodiene i Brødrene Dal hver gang noe skummelt skjer i slutten av episodene? Husker det var to forskjellige. Lenke til kommentar
Busky Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er det noen som vet hva sangen i den rema 1000 reklamen heter?.....det er sånn piano spilling også står det noe lignende som dette" pappa føler seg konge når han griller" Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Eneste jeg husker fra sangen: Three for five, five for love Noen som vet hvilken sang det er? Tor Endresens "Two 4 Five Five 4 Love", kanskje? Forøvrig hentet fra albumet "Blue" som kom ut i 2000. Busky: Fortsatt refrenget av Postgirobyggets "Idyll" i instrumental pianoversjon. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser noen som kaller BeaTTraax - Project well for pulesangen,skjønner ikke hvorfor, men jeg leter etter en sang i nesten samme stil, bare litt "bedre". Hørte den på The Voice for en god stund siden, på den tiden de fortsatt sendte trance, var en kjerring som stønnet altfor mye gjennom hele sangen, og sang noe sånn som: "let me lick youre lollipop.." Dette er da en trance-sang som jeg bare har hørt der, noen som vet? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 lagde ikke dj aligator noe sånn lollipop opplegg? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det stemmer, men det er ikke den jeg tenker på... Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som vet hvor dette heltetemaet kommer fra? http://home.no.net/~raist1in/fil.mp3 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det ingen som vet hva den center sangen heter? *Nynne på* My friend, would you be be the friend that i need *noe jeg ikke husker* and the tings you cannot see. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg kjenner igjen sangen, men aner ikke hva den heter. Den er heller ikke komplett Håper noen klarer å identifisere denne sangen: Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var en slags sommer reklame på cartoon network i fjor sommer. jeg lurer på hva sangen i den het. jeg husker at hun som sang, sang: na na an osv. den ble silt litt på radio i fjor sommer også. har lett en del etter denne men ikke funnet den fint om noen vet hva den heter. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var en slags sommer reklame på cartoon network i fjor sommer. jeg lurer på hva sangen i den het. jeg husker at hun som sang, sang: na na an osv. den ble silt litt på radio i fjor sommer også. har lett en del etter denne men ikke funnet den fint om noen vet hva den heter. Froggy Mix - No nagging anymore? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva heter sangen som pleier å bli spillt i starten av VG-lista programmene som går på tv? (here goe's the ramp er det eneste jeg hører de synger.) Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg kjenner igjen sangen, men aner ikke hva den heter. Den er heller ikke komplett Håper noen klarer å identifisere denne sangen: Favourite Game (er ikke sikker på om jeg skrev det riktig) Husker at hun synger : I'm losing my favourite game.. Husker desverre ikke artisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå