Opelduude Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) I gymtimen i dag hadde hørte jeg en sang som var ganske bra. Var sånn musikk i chaplin stil på piano først også gikk den over i hard dance etterpå. Noen som vet hva slags sang jeg mener? Endret 6. november 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vet hva den sangen i tv2 zebra reklamen med fk zebra, golden league og manshow heter??.. når de bowler..høres ut som roy orbison eller no.. men finner den ikke noen sted:/ Hvis du sender en mail til tv2 så får du sikkert vite det.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I gymtimen i dag hadde hørte jeg en sang som var ganske bra. Var sånn musikk i chaplin stil på piano først også gikk den over i hard dance etterpå. Noen som vet hva slags sang jeg mener? Spør gymlærern? Var Chaplin musiker? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Veldig mange forbinder jo musikken i Chaplin filmene med nettop Chaplin, stumfilmmusikk. Men nei han var jo ikke det eller? Endret 6. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Leter etter en sang fra slutten av nittitalet, starten av y2k.Er noen folk som går rundt og kobler om på strømkabler etc og får hus til å vise forskjelige beskjeder og blinke etc i musikkvideoen. Noen som vet hva jeg prater om? Nærmeste jeg kommer på er , men den er vel kanskje litt for ny og kanskje ikke det du leter etter. He he, nei er absolutt IKKE den. Makan til ødeleggelse av en flott sang skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
KattkukJEEH Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg hørte en sang her i helgen (nokk en gang) som begynnte med melodien på O-Zone's Dragosteaa Din Tei, men fortsetter med ei dame som synger ett eller annet på engels, som jeg selvsagt ikke husker hva var. Noen som vet hvilken sang jeg mener på? Edit: Fikk endelig svar på det fra noen andre, og den heter "T.I. - Live Your Life" Endret 6. november 2008 av KattkukJEEH Lenke til kommentar
DJ_Mario Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sang NR 1 går noe slik: "what happened to... the days we knew" høres gammel og kjent ut. Sang NR 2 går noe slik: "we come from the land of above.." vet desverrre ikke noe serlig mer om sangene Alle seriøse svar hjelper Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sang NR 1 går noe slik: "what happened to... the days we knew" høres gammel og kjent ut. Sang NR 2 går noe slik: "we come from the land of above.." vet desverrre ikke noe serlig mer om sangene Alle seriøse svar hjelper Stevie Wonder - "Yester-Me, Yester-You, Yesterday" og Men At Work - "Down Under"? Lenke til kommentar
DJ_Mario Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sang NR 1 går noe slik: "what happened to... the days we knew" høres gammel og kjent ut. Sang NR 2 går noe slik: "we come from the land of above.." vet desverrre ikke noe serlig mer om sangene Alle seriøse svar hjelper Stevie Wonder - "Yester-Me, Yester-You, Yesterday" og Men At Work - "Down Under"? Takk! - YOU OWN Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vet hva den sangen i tv2 zebra reklamen med fk zebra, golden league og manshow heter??.. når de bowler..høres ut som roy orbison eller no.. men finner den ikke noen sted:/ Slumpet til å se denne da jeg zappet forbi nå nettopp, gitt. Du leter nok etter "Little Green Bag" av George Baker Selection, sist hørt i en Grandis-reklame for ti år siden. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hørte en sang i dag som var en rappesang med en veldig kjent klassisk melodi i bakrunnen/i sangen. Det var også en kvinne som sang i refrenget mener jeg, men ellers en gutt som rappa. Noen som vet? Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Trenger hjelp med en jeg og. Technosang. Dem sier boom-shackalack ellernoe, men det har ikke noe med shaggy sin boomshackalack å gjøre Tror den går noe ála boom-shackalacka-lacka boom-shackalack Endret 7. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Er ikke sikker på navnet på sangen, men artisten er Muse Forresten, spion tingen er Chuck tror jeg Genialt program. Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Er ikke sikker på navnet på sangen, men artisten er Muse Forresten, spion tingen er Chuck tror jeg Genialt program. Tnha:) Det hører jeg nå den gikk på tv nettop. Får bare bruke mine Epic Google power så finner jeg den nokk. Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Er ikke sikker på navnet på sangen, men artisten er Muse Forresten, spion tingen er Chuck tror jeg Genialt program. Tnha:) Det hører jeg nå den gikk på tv nettop. Får bare bruke mine Epic Google power så finner jeg den nokk. Neei, finner den ikke PLIIS hjeelp "/ Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Er ikke sikker på navnet på sangen, men artisten er Muse Forresten, spion tingen er Chuck tror jeg Genialt program. Tnha:) Det hører jeg nå den gikk på tv nettop. Får bare bruke mine Epic Google power så finner jeg den nokk. Det gjør du nok Du kan sikkert prøve å søke på viasat 4 muse eller noe. Eller søk på viasat 4 på youtube, sjekk om du finner reklamen. Hvis du har TrackID på mobilen, kan du jo bruke det Men jeg har et spørsmål jeg og. Det var en sang som gikk på Svisj for noen år siden (Rundt 5-7 år siden), tror den het Busted, eller artisten var noe med Busted. Det var 3 menn/gutter (Tror det var 3), som gikk rundt i en tegneserie by. Kan ha vært Blink 182.. Men er ikke sikker. EDIT! Fant den Year 300 av Busted Endret 7. november 2008 av JBKnutsen Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei, en reklame på viasat4 som går nå. Den starter med at noen roper "It's alive!" Også får du se litt reklame for Dexter, den nye "spion tingen" også vider. Så får du se masse fotball, det er da de begynner og synge. Stemmen til vokalisten er littegran lik The Killers in vokalis Flower men litt lysere. Teksten går som dette; I was trhill to give you more than i do now, and i was trhill to show you more than I do now. Eller no sånt. LURER VELDIG Er ikke sikker på navnet på sangen, men artisten er Muse Forresten, spion tingen er Chuck tror jeg Genialt program. Tnha:) Det hører jeg nå den gikk på tv nettop. Får bare bruke mine Epic Google power så finner jeg den nokk. Neei, finner den ikke PLIIS hjeelp "/ Prøv det jeg sa i forrige post, så prøver du å søke på Muse på YouTube, hør gjennom sangene. Muse er veldig bra uansett, så det er bare fint om du hører gjennom mange sanger før du finner den Endret 7. november 2008 av JBKnutsen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Trenger hjelp med en jeg og. Technosang. Dem sier boom-shackalack ellernoe, men det har ikke noe med shaggy sin boomshackalack å gjøre Tror den går noe ála boom-shackalacka-lacka boom-shackalack Forresten, tror det er noe tysk(?) prating midt i den et sted også Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Trenger hjelp med en jeg og. Technosang. Dem sier boom-shackalack ellernoe, men det har ikke noe med shaggy sin boomshackalack å gjøre Tror den går noe ála boom-shackalacka-lacka boom-shackalack Forresten, tror det er noe tysk(?) prating midt i den et sted også Jeg tror kanskje det er Bomshakalaka. Tror den heter det. Søk på reklame, eller TV2 på Limewire og du finner en sang som heter Bomshakalaka eller noe i den duren. Tror det er den du mener. EDIT! Det kan ikke tilfeldigvis være denne? http://www.youtube.com/watch?v=Pum4Nr2lfl8 Endret 7. november 2008 av JBKnutsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå