Ingeniørstudent Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva heter sangen som spilles på TV 2 nå? StatoilHydro - reklame. Jeg lurer også på det. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva heter sangen som spilles på TV 2 nå? StatoilHydro - reklame. Jeg lurer også på det. Elton John - Rocket Man Nå kan dere svare på min Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hey, Lurer på hva den sangen de bruker i Prison Break sesong 4 reklamen på TV3 heter... så den på tv for ca. 10min siden.. hadde vær kjekt å fått ett hurtig svar.. Endret 5. november 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lurer på hva den første sangen i denne filmen heter. Der hvor han fyren går inn på badet. http://uk.youtube.com/watch?v=Ap-welxkH0A http://en.wikipedia.org/wiki/Cool_Jerk Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 leter etter en kul sang som har noe fransk trekkspill i seg på starten i hvertfall... Er ikke Tu Est Foutu av In Grid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Leter etter en sang fra slutten av nittitalet, starten av y2k. Er noen folk som går rundt og kobler om på strømkabler etc og får hus til å vise forskjelige beskjeder og blinke etc i musikkvideoen. Noen som vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 leter etter en kul sang som har noe fransk trekkspill i seg på starten i hvertfall... Er ikke Tu Est Foutu av In Grid Trekkspill? Eller en saw? Er det samme sjanger som In Grid? Kan det være noe av Kate Ryan? Er den ny? Ella Elle Lá? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 tror det er i samme sjanger som In Grid, men er ikke noen som synger... Er i hvert fall tekno Lenke til kommentar
Kneths Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg pleier vanligvis ikke å henge meg opp i slikt, men i det siste tiden har jeg irritert meg grønn over sangen som spilles i en av sangene på viasat 4. Grunnen er at jeg mener å ha hørt den før og håper noen her på forumet kan hjelpe med tittel og band. Reklamen er den der det promoteres en ny sesong (ellernosånt) av Dexter, Chuck og praksisjobben blant annet. hele reklamen innledes med Chuck som roper "its alive!". Har sett reklamen også på kino. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg pleier vanligvis ikke å henge meg opp i slikt, men i det siste tiden har jeg irritert meg grønn over sangen som spilles i en av sangene på viasat 4.Grunnen er at jeg mener å ha hørt den før og håper noen her på forumet kan hjelpe med tittel og band. Reklamen er den der det promoteres en ny sesong (ellernosånt) av Dexter, Chuck og praksisjobben blant annet. hele reklamen innledes med Chuck som roper "its alive!". Har sett reklamen også på kino. Jeg vet ikke hvilken sang det er - men jeg mener det står sang og bandnavn nederst i venstre hjørne på skjermen noen sekunder når den sarter .... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg pleier vanligvis ikke å henge meg opp i slikt, men i det siste tiden har jeg irritert meg grønn over sangen som spilles i en av sangene på viasat 4.Grunnen er at jeg mener å ha hørt den før og håper noen her på forumet kan hjelpe med tittel og band. Reklamen er den der det promoteres en ny sesong (ellernosånt) av Dexter, Chuck og praksisjobben blant annet. hele reklamen innledes med Chuck som roper "its alive!". Har sett reklamen også på kino. Jeg vet ikke hvilken sang det er - men jeg mener det står sang og bandnavn nederst i venstre hjørne på skjermen noen sekunder når den sarter .... Jepp, det gjør det. Og jeg har svart på det tidligere. The answer is: Veto - Built to fail Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hvis det er den jeg tror det er, så er det Veto - Built To Fail edit: nei satan, for treig Endret 6. november 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Leter etter en sang fra slutten av nittitalet, starten av y2k.Er noen folk som går rundt og kobler om på strømkabler etc og får hus til å vise forskjelige beskjeder og blinke etc i musikkvideoen. Noen som vet hva jeg prater om? Nærmeste jeg kommer på er , men den er vel kanskje litt for ny og kanskje ikke det du leter etter. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå MÅ jeg ha hjelp her, hørte en dødskul sang på Radio Oslo (FM 100,60) imorges (ca kl 0700). Mannlig vokalist, sannsynligvis et band, og sangen het noe med "Guilty". Vokalisten gjentok også disse ordene i refrenget. MÅ ha deres hjelp her, trenger denne sangen! Takker for hjelp Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå MÅ jeg ha hjelp her, hørte en dødskul sang på Radio Oslo (FM 100,60) imorges (ca kl 0700). Mannlig vokalist, sannsynligvis et band, og sangen het noe med "Guilty". Vokalisten gjentok også disse ordene i refrenget. MÅ ha deres hjelp her, trenger denne sangen! Takker for hjelp Han idolkaren, Glenn lyse, synger ikke han noe slikt? http://www.youtube.com/watch?v=DVI5myWGNNQ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eventuelt The Rasmus - Guilty? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Han idolkaren, Glenn lyse, synger ikke han noe slikt? http://www.youtube.com/watch?v=DVI5myWGNNQ Tusen takk!! Synes det er en ganske bra sang, overrasket over at det var en eks-idoler som kom opp med den Ellers takk til deg også fredrik Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva heter denne musikken som BBC Radio 1 DJ Edith Bowman snakker over? Brukes hver gang i hennes show. Fet beat. .mp3 recodring finnes her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skjønte nesten bare "limp biscuit" av det hu sa. Lenke til kommentar
freysev Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 noen som vet hva den sangen i tv2 zebra reklamen med fk zebra, golden league og manshow heter??.. når de bowler.. høres ut som roy orbison eller no.. men finner den ikke noen sted:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå