Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bad Spits debutskive? Bag full av våpen, eller noe slikt? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) http://thatguywiththeglasses.com/videolink...op-11-drug-psas Hva heter sangen som spilles her fra O:54-1:05? EDIT: Fant det ut. Gorilaz - Left Hand Suzuki Method Endret 3. november 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
linndy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som vet hva sangen heter? de synger : stay with me...... også er det en sånn søt smurfestemme og en rapper... vet noen?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som vet hva sangen heter? de synger : stay with me...... også er det en sånn søt smurfestemme og en rapper... vet noen?? DJ Ironik - Stay with me Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg så programmet i kveld, men husker ikke hvilken musikk det var. Husker du noen ord som kan hjelpe meg på vei? Hvorfor i helvete ble innlegget mitt slettet? Jeg spurte bare om hvilken sang det var som ble spilt i siste epsiode av Golden Goal på TV2. Det var under innslaget der Henrik testet BMX-sykkel. Og forresten det var ingen ord, bare instrumentalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bad Spits debutskive? Bag full av våpen, eller noe slikt? Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva sangen i StatoilHydro reklamen på TV heter? Det rolige i starten jeg vil ha. Same request. Er det ikke en remix av Rocket man - Elton John? Remix blir feil å si.. Det er et ungt talent av noe slag(ligner hun ikke på en av idol-deltagerne?), som synger i begynnelsen, hvorpå det går over til originalen. Som jo er forholdsvis lik, bortsett fra kjønnet på vokalisten selvsagt. Elton John - Rocket man altså, strait ahead, ingen mixing. Fantastisk låt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hehe ja du har vel rett, jeg har ikke sett reklamen... bare har lest at det er en coverversjon av den. Mix blir vel uans. feil ord Endret 4. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kanskje du får svar snart;Posta for 18 timer siden i kommentarer: Dayuuum...What is the song at 4:50 to 5:06 called? Nei, ser dårlig ut gitt Lenke til kommentar
kmonicar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hva sangen(e) i reklamen til nokia xpress 5320 og 5220 er? Det er den med to hodetelefoner som spiller mot hverandre. Den lyse søte sangen jeg er ute etter. den er bra!! Jeg vet, skulle hatt tak i den! Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
SuperMo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dette er sikkert veldig vanskelig, men prøver like vel. Hørte en sang her hin dagen. Det er et bergensk band som synger. Husker bare deler av tekstene. Sang 1. ...folk må slutte å være så seriøs, må heller sleppe seg løs... ...eg vil heller drikke øl enn å trene... ...noen sier at en dag uten trening, er en dag uten mening... ...det er digg, fyr opp en narkosigg... Sang 2. ...tro meg hun er det beste som har skjedd meg... ... Caroliiiiiiiiiiine... Ja, hvis man ikke har hørt mye på dette ukjente bandet så er vel dette umulig, men prøver likevell. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dette er sikkert veldig vanskelig, men prøver like vel. Hørte en sang her hin dagen. Det er et bergensk band som synger. Husker bare deler av tekstene. Sang 1. ...folk må slutte å være så seriøs, må heller sleppe seg løs... ...eg vil heller drikke øl enn å trene... ...noen sier at en dag uten trening, er en dag uten mening... ...det er digg, fyr opp en narkosigg... Sang 2. ...tro meg hun er det beste som har skjedd meg... ... Caroliiiiiiiiiiine... Ja, hvis man ikke har hørt mye på dette ukjente bandet så er vel dette umulig, men prøver likevell. Hva slags type musikk er det? Er det kanskje Spetakkel, eller kanskje Grunnmuren ? Høres ut som noen tekster Grunnmuren kunne kommet opp med Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Lurer på en sang. For øyeblikket husker jeg ikke noe tekst, men det er en mannlig stemme i sangen. Denne stemmen blir også delvis brukt som melodien i sangen. Delen som blir brukt som melodi kan minne om "Barcade Brothers-Dooh Dooh". Sjangeren er dance/trance/techno. Innbiller meg at den finnes på et av "Top 100 Techno and Trance Parto Songs of all time". Så den må jo være ganske kjent. På forhånd, takk! Endret 4. november 2008 av platti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heisann Black Ingvars, er en svensk gruppe som er kjent for å bruke barnesanger og danseband-sanger og lage hard rock versjoner av disse. Når de gjør dette pleier de blant annet å bruke mange godt kjente synth og gitarriff. Det jeg lurer på er hvilke riff som blir brukt på "Framling", jeg vet at intro og outro er Stairway To Heaven og at soloen er den samme som orginalen. Men hvilket riff er det som blir spilt hele veien (lead) http://www.aleksanderwiken.com/framling.mp3 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dette er sikkert veldig vanskelig, men prøver like vel. Hørte en sang her hin dagen. Det er et bergensk band som synger. Husker bare deler av tekstene. Sang 1. ...folk må slutte å være så seriøs, må heller sleppe seg løs... ...eg vil heller drikke øl enn å trene... ...noen sier at en dag uten trening, er en dag uten mening... ...det er digg, fyr opp en narkosigg... Sang 2. ...tro meg hun er det beste som har skjedd meg... ... Caroliiiiiiiiiiine... Ja, hvis man ikke har hørt mye på dette ukjente bandet så er vel dette umulig, men prøver likevell. Fjorden Baby!, tenker jeg. I alle fall på nummer to. Heisann Black Ingvars, er en svensk gruppe som er kjent for å bruke barnesanger og danseband-sanger og lage hard rock versjoner av disse. Når de gjør dette pleier de blant annet å bruke mange godt kjente synth og gitarriff. Det jeg lurer på er hvilke riff som blir brukt på "Framling", jeg vet at intro og outro er Stairway To Heaven og at soloen er den samme som orginalen. Men hvilket riff er det som blir spilt hele veien (lead) http://www.aleksanderwiken.com/framling.mp3 Det kunne minne litt om Aerosmiths "Dude (Looks Like A Lady)", men om det er det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Noen som vet hva sangen som spilles i denne guitar-hero reklamen med Heidi Klum heter? kjempebra video forresten, håper den kommer på norske skjermer og!! http://www.youtube.com/watch?v=i4x1ORED5uY Endret 5. november 2008 av callahan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bod Seger - Old Time Rock'n'Roll http://www.youtube.com/watch?v=j6UJZtCz1-c Lenke til kommentar
AudiJab Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lurer på hva den første sangen i denne filmen heter. Der hvor han fyren går inn på badet. http://uk.youtube.com/watch?v=Ap-welxkH0A Lenke til kommentar
aQustic Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen som vet hva sangen i StatoilHydro reklamen på TV heter? Det rolige i starten jeg vil ha. Same request. Ryktene sier at det er Silje Gulbrandsen Hagen (MySpace) som synger. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå er det faktisk krise her. Har gått i flere dager og lurt på hva sangen i reklamen for "Vroom vroom" på Viasat4 heter.. Pusher denne litt siden jeg lurer på det samme Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå