Cuneax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da kan du la være å spørre neste gang. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet hva sangen i StatoilHydro reklamen på TV heter? Elton John, Rocket man er værtfall i slutten, men er det hele sangen eller er et mix av flere? Det rolige i starten jeg vil ha. Takker for svar Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Noen som vet hva sangen som går fra 4:50 til 5:06 heter? Endret 2. november 2008 av Cookie1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Noen som vet hva sangen i StatoilHydro reklamen på TV heter? Elton John, Rocket man er værtfall i slutten, men er det hele sangen eller er et mix av flere? Det rolige i starten jeg vil ha. Takker for svar Hele er vel Rocket Man, men den blir bare litt sterkere på slutten? Jeg ville ikke fått forhåpningene for høye, mye mulig ta begynnelsen kun er laget for reklamen. Edit: Noen som vet hva sangen som går fra 4:50 til 5:06 heter? Filmen varer bare i to min? Endret 2. november 2008 av Haawy Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet hva sangen som går fra 4:50 til 5:06 heter? Linken din varer bare i 2 minutter hehe... Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha så det nå...Feil link Her er den riktige: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kanskje du får svar snart; Posta for 18 timer siden i kommentarer: Dayuuum...What is the song at 4:50 to 5:06 called? Lenke til kommentar
kmonicar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen(e) i reklamen til nokia xpress 5320 og 5220 er? Det er den med to hodetelefoner som spiller mot hverandre. Den lyse søte sangen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen(e) i reklamen til nokia xpress 5320 og 5220 er? Det er den med to hodetelefoner som spiller mot hverandre. Den lyse søte sangen jeg er ute etter. den er bra!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen i Filmen 'Fatso' heter? Klarer ikke finne det ut selv!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen i Filmen 'Fatso' heter? Klarer ikke finne det ut selv!! Vært oppe før, ingen finner den, mest sannsynlig OST. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen i Cubus reklamen som går på TV for tiden heter? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Love has come around - donald byrd (hvis jeg mener riktig reklame) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du gjør nok det, fant den etter litt youtubing. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hva heter sangen som spilles på TV 2 nå? StatoilHydro - reklame. Endret 3. november 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva sangen i StatoilHydro reklamen på TV heter? Det rolige i starten jeg vil ha. Same request. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det ikke en remix av Rocket man - Elton John? Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 De først 20 sekundene på sangen under er kjent, men jeg klarer ikke å finne bandet som har laget original sangen. Kan dere hjelpe meg? http://www.youtube.com/watch?v=-JixMQpByaQ...feature=related Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Sorry, her er den som virker http://www.youtube.com/watch?v=-JixMQpByaQ Fant det ut! Bronski Beat - Run away Endret 4. november 2008 av Momicocra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå