Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg så programmet i kveld, men husker ikke hvilken musikk det var. Husker du noen ord som kan hjelpe meg på vei? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er en rundt 7-8 år gammel sang. Artisten/gruppa er fra skandinavia et sted. Kvinnelig vokalist. Hun synger hele tiden "La-la-la", og tittelen lyder noe som "can't get.." et eller annet. Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er en rundt 7-8 år gammel sang. Artisten/gruppa er fra skandinavia et sted. Kvinnelig vokalist. Hun synger hele tiden "La-la-la", og tittelen lyder noe som "can't get.." et eller annet. Noen som vet hvilken jeg mener? "Can't Get Over You"? Ice? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er en rundt 7-8 år gammel sang. Artisten/gruppa er fra skandinavia et sted. Kvinnelig vokalist. Hun synger hele tiden "La-la-la", og tittelen lyder noe som "can't get.." et eller annet. Noen som vet hvilken jeg mener? "Can't Get Over You"? Ice? nei ikke den. jeg vet ikke hvor gammel den er, men for meg så hørtes det ut som noe 80talls ballade. ikke at jeg vet det da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er en rundt 7-8 år gammel sang. Artisten/gruppa er fra skandinavia et sted. Kvinnelig vokalist. Hun synger hele tiden "La-la-la", og tittelen lyder noe som "can't get.." et eller annet. Noen som vet hvilken jeg mener? "Can't Get Over You"? Ice? nei ikke den. jeg vet ikke hvor gammel den er, men for meg så hørtes det ut som noe 80talls ballade. ikke at jeg vet det da. can't get you out of my head - kylie minogue? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var Ice - i can't get over you. Takker Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I Karpe Diem - Gull og Glitter, så er melodien tatt fra en anna sang,,, Åssen er det? Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) e Endret 23. februar 2012 av MRØ Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I Karpe Diem - Gull og Glitter, så er melodien tatt fra en anna sang,,, Åssen er det? "Det löser sig" av Timbuktu Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva heter sangen som spilles i slutten av denne videoen? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 nå har jeg klart å quote feil person og missforstå noe. sangen jeg snakker om, der er det en mann som synger. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva heter sangen som spilles i slutten av denne videoen? Det er Elvis - A Little Less Conversation Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva heter sangen som spilles i slutten av denne videoen? Det er Elvis - A Little Less Conversation Takk! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) I Karpe Diem - Gull og Glitter, så er melodien tatt fra en anna sang,,, Åssen er det? "Det löser sig" av Timbuktu Eller for å gå lenger ned på slektstreet: "You Wish" av Nightmares on Wax, som begge disse låtene er basert på sampling av. Endret 2. november 2008 av johnj Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Number Seven Deli - Sweet Strawberry Wine Finner ikke denne noe sted..har prøvd YouTube, Google, Rapidshare, Torrents, LimeWire.. Noen som har denne som kan laste den opp? https://www.postbanken.no/portalfront/pba/k...2/sjokolade.asp Endret 2. november 2008 av timb Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bandet er norsk, kanskje ikke så veldig kjent, uten at jeg vet det. Du finner hvetfall låta på albumet Falkner Street Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bandet er norsk, kanskje ikke så veldig kjent, uten at jeg vet det. Du finner hvetfall låta på albumet Falkner Street Vet, men finner ikke albumet noe sted Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du kan kjøpe albumet her for 59,- Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gidder da ikke kjøpe albumet, og særlig ikke kun for 1 sang >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå