Psh Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvilken sang som blir spilt i Rema 1000 sin nyeste reklamefilm "Bussen"? Endret 29. oktober 2008 av Psh Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Eg er på jakt etter en sang som går på "Svisj" om dagen og som muligens har vært der siden i sommer. Alt eg har å gå etter, da eg ikkje har sett denne videoen sjølv er att : det er en kvinne som synger og man ser ein mann som spiller trommer i bakgrunnen. Lite å gå etter, men forhåpentligvis så sier det "pling" hos noen The ting tings? The Ting Tings ser veldig rett ut. Takker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Min tur til å spørre etter sang. Jeg har sett Kaizers Orchestra to ganger live i år og jeg lurer på en spesifikk sang som jeg ikke har peiling på hva heter. Har heller ikke funnet den på albumene, men kan hende jeg ikke har lett grundig nok. Det som er spesielt med sangen er at den flere ganger har en helvetes kul rytmeseksjon som består av litt oljetønne-runking + trommer og noe gitar tror jeg. Det skal sies at jeg ikke har vært edru noen av gangene som minnet skranter sikkert. Denne rytmeseksjonen varer kanskje 20 sek flere ganger i løpet av låta. Noen Kaizers-fans som har peil her? Du husker ingenting av teksten? Det kan være ganske mange når du nevner oljetønner, gitar og trommer. Det kan være KGB, men der kommer det noen ekstra-instrumenter, det kan være omtrent hva som helst fra Ompa til du Dør-albumet, og det kan tilogmed være en del låter fra Evig Pint og Maskineri. Jeg skal høre igjennom og se om jeg hører noe som kan minne om det du beskriver. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oljetønnedunking har dem jo i dem fleste sangene. Men faktisk ompa til du dør som passer best den beskrivelsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ompa til du dør har jo el-orgel-intro som er ganske lett gjenkjennelig. Edit: DEKK BORD FOR HELVETE. Edit2: Eller Bøn fra Helvete. Der er det ganske kraftige oljetønner, i hvert fall. Endret 29. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva heter låta i Nokia-reklamen med de to headsetene? Ene headsettet driver med LP-plater, den andre har verste discoriggen i bøyla. Wut is dat? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang som blir spilt i Rema 1000 sin nyeste reklamefilm "Bussen"? Norsk band, tøff sang. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 dige dige dige do do dige dige dige do..... Osv... En lys stemme, techno aktig sang.. Anyone? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ompa til du dør har jo el-orgel-intro som er ganske lett gjenkjennelig. Edit: DEKK BORD FOR HELVETE. Edit2: Eller Bøn fra Helvete. Der er det ganske kraftige oljetønner, i hvert fall. Det var Bøn fra Helvete jeg var ute. Den rytmeseksjonen jeg var ute etter var kulere live enn på skive men Takk for svar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Den er på disken "Live at Vega", det er liveversjonen. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 prøver å finne en sang jeg har hørt på radioen noen ganger rolig sang, fin melodi, noe rap inne i sangen, i refrenge så er det en lys stemme som synger et eller annet med "the angel will...." eller "the angels" noen som vet? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 dige dige dige do do dige dige dige do..... Osv... En lys stemme, techno aktig sang.. Anyone? Scatman? http://www.youtube.com/watch?v=mpHLEm9-0bg Lenke til kommentar
merete-rusket Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er en sang som går på radioen for tiden, mann som synger. Noe av teksen går sånn: "..there is a lie in your eyes in your eyes.." og "..there is a smile in your eyes in your eyes.." Sangen er litt rolig.. Endret 29. oktober 2008 av merete-rusket Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei.. "Her kommer vintern" med jokke og valentinerne blir også sunget av en kvinnelig artist, hva heter hu? takker for svar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Simen_gjel: Ida Maria. Merete-rusket: "Breathe in breathe out" at Matt Kearny eller noe. Endret 29. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Som forøvrig er total anal voldtekt av en klassisk rockelåt. *spytte og kaste salt over skuldra* Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Begge sanga, den andre starter rundt 3 min. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) dige dige dige dåo dåo. diiige dige dåo..... Osv... En lys stemme, techno aktig sang.. Anyone? Scatman? http://www.youtube.com/watch?v=mpHLEm9-0bg Nei, men takk for forsøket Ser at teksten er litt vanskelig, tror ingen finner det ut Endret 29. oktober 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Simen_gjel: Ida Maria. Merete-rusket: "Breathe in breathe out" at Matt Kearny eller noe. Det er ikke Ida Maria, men Ingrid Olava Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva heter sangen i Fatso?? " Love, love, love for everyone " eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå