kakesjef Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blizzard lager vel musikken sin selv, eller hvertfall har de folk som lager musikk spesielt til spillet. Kanskje ikke dette gjelder for trailerene, men det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hosah Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hørte en sang på radioen her forleden fikk med meg at den var 15 år gammel og det hørtes ut som theme sangen til en gammel såpeopera. "Seven sails" eller noe var det jeg fikk med meg av teksten :o hjelp! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hørte en sang på radioen, teksten gikk som "Public enemy nuber one" eller noe. Og hvilen sang er det som spilles på MTV i pausene? Når de har et fjest som blir blåst luft på i takt med musikken. Endret 28. oktober 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Leiter etter en gammal sang, innbiller meg at den er fra 50-, 60-tallet eller noe. En litt dyp mannsstemme som synger "young ones, na na na na young ones" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Leiter etter en gammal sang, innbiller meg at den er fra 50-, 60-tallet eller noe.En litt dyp mannsstemme som synger "young ones, na na na na young ones" eller noe i den duren. "The Young Ones" av Cliff Richard? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker. Det var det vettu. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hva er det sangen på starten av denne: http://www.gamer.no/videoer/2474 traileren heter? Den kommer når EA merket kommer fram. Lyst på navn til komponist/artist og navn på sangen. Endret 27. oktober 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det der er Battlefield 1942 soundtracket... er usikker på hvem som har komponert det Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hva den originale sangen heter som går 1:32 ut i filmen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 "Pubic enemy nuber one" :!: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hva den originale sangen heter som går 1:32 ut i filmen? akkurat nå er jeg litt imponert over meg selv:-) Ganske sikker på at det er LEN - Steal my sunshine med en litt raskere takt. Har ikke hørt denne sangen siden 1999. Eneste jeg husket var at det var en sang fra 1999og en video med litt beachfeeling ala smash mouth og en dame i videoen. Gikk hit og begynte å lete: http://www.alaskajim.com/charts/yearlysingles/1999.asp Så sa det plutselig pling på #18 på denne: http://www.popradiotop20.com/1999-Yearly-Chart.htm Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) argh hvordan deleter jeg posts Endret 28. oktober 2008 av SargatH Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det går ikke. Om innlegget ditt er "ubrukelig" eller feilpostet osv kan du rapportere det og få det fjernet. Men om innlegget fortsatt kan være nyttig for andre vil vi ikke fjerne det, og du står heller ikke fritt til å fjerne innholdet selv. Slik omtrent. Ikke kommentèr dette innlegget. Lenke til kommentar
krislomh Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva heter sangen i ekstrem oppussing usa når de skal vise det nye huset? Er en rolig gitar sang, som begynner langt oppe, og går bare nedover og nedover, så en liten skala, slik fortsetter den. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Eg er på jakt etter en sang som går på "Svisj" om dagen og som muligens har vært der siden i sommer. Alt eg har å gå etter, da eg ikkje har sett denne videoen sjølv er att : det er en kvinne som synger og man ser ein mann som spiller trommer i bakgrunnen. Lite å gå etter, men forhåpentligvis så sier det "pling" hos noen Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Noen som vet hvilken musikk som var i bakgrunnen av jakten på kjærligheten når store bamsebonden ble massert??? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Eg er på jakt etter en sang som går på "Svisj" om dagen og som muligens har vært der siden i sommer. Alt eg har å gå etter, da eg ikkje har sett denne videoen sjølv er att : det er en kvinne som synger og man ser ein mann som spiller trommer i bakgrunnen. Lite å gå etter, men forhåpentligvis så sier det "pling" hos noen The ting tings? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Min tur til å spørre etter sang. Jeg har sett Kaizers Orchestra to ganger live i år og jeg lurer på en spesifikk sang som jeg ikke har peiling på hva heter. Har heller ikke funnet den på albumene, men kan hende jeg ikke har lett grundig nok. Det som er spesielt med sangen er at den flere ganger har en helvetes kul rytmeseksjon som består av litt oljetønne-runking + trommer og noe gitar tror jeg. Det skal sies at jeg ikke har vært edru noen av gangene som minnet skranter sikkert. Denne rytmeseksjonen varer kanskje 20 sek flere ganger i løpet av låta. Noen Kaizers-fans som har peil her? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Noen som vet vilken låt som brukes i den nye reklamen for de nye Nokia Xpressmusic-mobilene? Reklamen er to hodetelefoner, en som har høytalere og en med diskolys. Låten jeg leter er den mer lystige låten som spilles ut reklamen. Noen tips? g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå