Katalysator Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Sangen i Apollo-reklamen, hvem har den? Den er rolig, en dame som synger. Lurer på det samme. EDIT: Og sangen er Club 8 - Jesus Walk With Me Endret 24. oktober 2008 av Katalysator Lenke til kommentar
pistol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Destination unknown eller noe? Den har blåseinstrument, i hvert fall. Nei, er ikke den. er det dj furax calabria Lenke til kommentar
Munoz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) noen som har noen som helst aning på hva sangen i slutten på denne teaseren heter ? har prøvd alt, men umulig og finne ! Endret 24. oktober 2008 av Munoz Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 noen som har noen som helst aning på hva sangen i slutten på denne teaseren heter ? har prøvd alt, men umulig og finne ! Det ser ut som det er denne låta, men jeg aner ikke hvilken artist det er. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Destination unknown eller noe? Den har blåseinstrument, i hvert fall. Nei, er ikke den. Alex Gaudino - Watch Out? eller en som spilles ofte nå er guru josh project - infinity 2008 There's my tune. Thanks! Lenke til kommentar
Munoz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 noen som har noen som helst aning på hva sangen i slutten på denne teaseren heter ? har prøvd alt, men umulig og finne ! Det ser ut som det er denne låta, men jeg aner ikke hvilken artist det er. nei det er ikke den Lenke til kommentar
underground Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hørte en sang på Golden goal nå ikveld og vet at det er en remix av Crocketts theme fra miami vice. Noen som vet hvilken remix dette er. har surfa meg grønn etter denne lenge. Sjekka alle spillelistene til nrk da jeg hørte den på radio for en mnd tid siden også. takker for svar Endret 24. oktober 2008 av underground Lenke til kommentar
release Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Noen som vet hva sangen som spilles under Akutten/ER reklamen på TV3 heter? (dvs reklamen som går nå for tiden) EDIT: Fant den etterhvert. Var ikke This Mortal Coil jeg tenkte på, men takk for hjelpa cun. Dersom noen skulle være interessert så er det The Script - We Cry. The Script - We Cry (Youtube) Endret 27. oktober 2008 av release Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hørte en sang på Golden goal nå ikveld og vet at det er en remix av Crocketts theme fra miami vice. Noen som vet hvilken remix dette er. har surfa meg grønn etter denne lenge. Sjekka alle spillelistene til nrk da jeg hørte den på radio for en mnd tid siden også. takker for svar http://www.youtube.com/watch?v=RsmcO52ECiA ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet hva sangen som spilles under Akutten/ER reklamen på TV3 heter? (dvs reklamen som går nå for tiden) Jeg har ikke TV, men kan det være This Mortal Coil - Song to the Siren? Lenke til kommentar
KattkukJEEH Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? http://home.no.net/kretuk/ftp/Lydklipp(22).mp3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? http://home.no.net/kretuk/ftp/Lydklipp(22).mp3 Dj Atomik vs E Maxx- Boom Shag raqqa. Eventuelt en remix av den. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg så ett eller annet program på tv i morges, hvor de brukte en gammel cd jeg ikke finner igjen som bakgrunnsmusikk. Husker ikke noe lyrics eller navn, men det er fra ca. begynnelsen av 1990-tallet, en blanding av episk progressiv rock, metal og symfoni, laget alene av en skrudd fyr under krigen på balkan (kroatia kanskje?) tror jeg. Albumene består som regel av 1-2 sanger som varer i 30-60 minutter. Noen som trigger på dette? Jeg trodde kanskje at han kalte seg for Doctor Doctor, men det ga ikke noe særlig treff på nettet. Endret 25. oktober 2008 av Saftis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Leter etter en sang av noen svensker. Er litt sånn pop-aktig, noe plystring og diverse. Gikk visst mye på radioen ifg. pappa. Navnet på folka som har den er Peter ??? og Björn eller noe sånt. Noen som vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Leter etter en sang av noen svensker. Er litt sånn pop-aktig, noe plystring og diverse. Gikk visst mye på radioen ifg. pappa. Navnet på folka som har den er Peter ??? og Björn eller noe sånt. Noen som vet hva jeg prater om? Peter, Bjorn and John + Victoria Bergsman (of The Concretes) - "Young Folks". Endret 26. oktober 2008 av johnj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hva sangen som spilles under Akutten/ER reklamen på TV3 heter? (dvs reklamen som går nå for tiden)The Killers - Ready My Mind, en av mine tidligere favorittsanger. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg hørte en metal versjon av ATC - Around the World. Men finner ikke den igjen. Noen som har noen spor jeg kan starte på? Skulle gjerne ha tak i den sangen. EDIT: Fant den! "Naked 'Round The Block" er det som har den. Endret 26. oktober 2008 av Lednar Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang det er de bruker i postbanken reklamen. Hvor en gutt hjelper en eldre dame med kofferten, hun hjelper til med et slips for en mann som ikke klarer å få det fint. han går forbi en restarant eier som sliter med å skru på plass noen vindus skjermer. Håper noen skjønner hvilken jeg mener, ble litt rotete :-P Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Number Seven Deli - Sweet Strawberry Wine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sangen i denne wrath of the lich king traileren LINK HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå